فروشگاه

مقالات

مقالات

معرفی کتاب روش نوین آموزش تنبک- مرتضی قاسمی

  • انتشار1400/01/14
  • بازدید
معرفی کتاب روش نوین آموزش تنبک- مرتضی قاسمی

تنبک از سازهای کوبه ای و یکی از ارکان اصلی ضرب نوازی در موسیقی سنتی ایرانی است که در طول سالیان اخیر با اقبال عمومی زیادی از سوی طرفدارن موسیقی سنتی مواجه شده است. افراد زیادی در ارتقای جایگاه کنونی این ساز نقش داشته اند. البته یقینا ساز تنبک مرتبه کنونی خود را مرهون پدر تنبک نوازی نوین استاد حسین تهرانی میداند که با مجاهدت ۴۰ ساله توانست کنه وجودی این ساز را به مردم و جامعه موسیقی نشان داده و با نت نگاری و دید تئوریک، آن را حتی فراروی مرزها و به جهانیان معرفی نماید. امروزه این ساز محبوب در طیف وسیعی از پهنه جغرافیایی به هنرجویان موسیقی تدریس می شود. کتاب روش نوین آموزش تنبک که به کوشش استاد برجسته این ساز، استاد مرتضی قاسمی در دسترس هنرجویان و مدرسین قرار دارد، یکی از منابع قدرتمند و قابل اتکا برای آموزش این ساز محسوب می گردد. از این کتاب که توسط انتشارات نهفت به چاپ رسیده، در اکثر آموزشگاههای حضوری و مجازی به عنوان مرجع آموزشی استفاده می شود. سرکار خانم ریحانه زارعی همکار ما در وبسایت آموزش مجازی موسیقی نت به نت به طور کامل و مفصل این کتاب را برای شما عزیزان و همراهان خوب، معرفی می نمایند. کتاب روش نوین آموزش تنبک هم اکنون در فروشگاه آنلاین وبسایت نت به نت موجود می باشد که به راحتی از طریق لینک زیر می توانید آن را تهیه نمایید.

 

خريد کتاب روش نوين آموزش تنبک مرتضی قاسمی

 

آموزش مجازی تنبک در وبسایت نت به نت

وبسایت آموزشی نت به نت در راستای آموزش سازهای اصیل ایرانی، آموزش ساز تنبک را نیز در دستور کار خود قرار داده که در قالب ویدیوی‌های آموزشی مطابق با متد روز، در اختیار علاقه مندان به یادگیری این ساز قرار گرفته است. امین صادق پور، نوازنده و مدرس سازهای کوبه ای، آموزش این ساز را طبق اتودهای جلد نخست کتاب روش نوین آموزش تنبک؛ از مرحله صفر در این وبسایت عهده دار می باشد. با توجه به کیفیت بالای تدریس این ساز در وبسایت نت به نت و همچنین فراگیری آموزش موسیقی از طریق فضای مجازی، شاهد استقبال خوب هنرجویان نسبت به یادگیری ساز تنبک در این مجموعه هستیم. شما نیز می توانید از طریق لینک زیر از همین امروز یادگیری این ساز محبوب را آغاز نمایید.

 

آموزش تنبک بر اساس کتاب روش نوين آموزش تنبک

 

خرید ساز تنبک در فروشگاه نت به نت

تهیه ساز مناسب همواره از دغدغه های اصلی هنرجویان هر ساز برای شروع یادگیری می باشد. با توجه به دوره جامع آموزش تنبک در وبسایت نت به نت، این مجموعه برای رفع نیاز هنرجویان، اقدام به تهیه انواع این ساز تنبک نموده است. شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین نت به نت این سازها را مشاهده نموده و با توجه به معیارهای سلیقه ای خود به راحتی یکی از آنها را خریداری کرده تا درب منزل به دست شما برسد. تمام این سازها قبل از قرار گیری بر روی سایت، توسط مدرس مربوطه بررسی شده و از نظر کیفی تایید شده اند. با کلیک بر روی لینک زیر می توانید مستقیما به بخش خرید ساز تنبک در وبسایت نت به نت وارد شوید.


خرید کتاب آموزش تنبک

 

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما