فروشگاه

مقالات

مقالات

معرفی کتاب آموزش مقدماتی پیانو، اثر بِیِر (BEYER)

  • انتشار1401/12/10
  • بازدید
معرفی کتاب آموزش مقدماتی پیانو، اثر بِیِر (BEYER)

کتاب آموزش مقدماتی پیانو، اثر فردیناند بِیِر؛ یکی از منابع مطرح و جامع برای یادگیری این ساز در سطح مقدماتی به شمار می رود. متد این کتاب به صورت تدریجی هنرجو را با مقدمات پیانو نوازی آشنا کرده و برای تمامی سنین از کودکی تا بزرگسالی کاربرد دارد. در واقع با استفاده از اتود و آموزش های این کتاب، هنرجو گام اول در شناخت ماهیت پیانو، یادگیری استفاده از دو دست برای نوازندگی، آشنایی با علائم و دستورات مبانی مقدماتی تئوری موسیقی را با موفقیت برداشته و می تواند پس از آن با آمادگی کامل وارد سطوح پیشرفته تر شود. در ویدیویی که در زیر مشاهده می فرمایید، همکار ما خانم ریحانه زارعی به معرفی اجمالی این کتاب می پردازد.

 

خرید کتاب آموزش پیانو

 

آموزش پیانو در وبسایت نت به نت

پیانو سازی کلاسیک و بسیار کامل است که در همه سبک های موسیقی کاربرد فعالی دارد و یکی از رکن های اساسی دنیای موسیقی به شمار می رود. نوازندگی با این ساز بسیار لذت بخش است. دو دست نوازنده هر کدام دنیایی از ریتم و ملودی را همزمان به منصه خلق می کشاند و در این خوش نوازی، همکاری کاملی با یکدیگر به نمایش می گذارند. گستره صدایی وسیع پیانو هشت اکتاو را در بر می گیرد و می تواند فرکانس صوتی از 27 تا 4100 هرتز را تولید کند. این رقمی خارق العاده برای یک ساز به حساب می آید. نوازندگی با پیانو به صورت رو در رو انجام می گیرد، از این رو تیپ شخصیتی این ساز کاملا متفاوت از سازهای زهی است که در بغل گرفته می شوند. پیانو در مقایسه با سازهای سنتی بیشترین شباهت را با سنتور دارد. آموزش پیانو نیز مانند سازهای محبوب دیگر در وبسایت نت به نت با روش های نوین و مدرس کار بلد آغاز شده است. برای یادگیری این ساز می توانید ابتدا به دروس پیش نیاز مراجعه کرده با مقدمات اولیه کار مثل اکول نوازندگی، ماهیت و کشش نت ها و نام آنها بر روی خطوط حامل آشنا شوید. پس از آن دوره مقدماتی را شروع می کنید که برا اساس اتود کتاب BEYER به صورت تدریجی و گام به گام توسط مدرس مجموعه استاد حامد دانش تدریس می شود.

 

خرید کتاب آموزش پیانو

شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه نت به نت، نسبت به خرید کتاب آموزش مقدماتی پیانو بیر اقدام نمایید. پس از تکمیل و ثبت مراحل خرید، این کتاب کمتر از 5 روز کاری درب منزل به دست شما می رسد. از آنجا که آموزش پیانو در نت به نت به واسطه متد این کتاب می باشد، تهیه آن برای هنرجویان ضروری می باشد. با مراجعه به قسمت فروشگاه نت به نت و یا رجوع به لینک زیر، به راحتی می توانید این کتاب آموزشی را تهیه کرده و  به یادگیری ساز پیانو بپردازید.

 

خرید کتاب آموزش مقدماتی پیانو اثر بیر

 

سوالات متداول

این کتاب برای شروع یادگیری پیانو نگاشته شده است. هنرجویان با استفاده از این کتاب، مرحله مقدماتی را پشت سر گذاشته و آماده ورود به مراحل متوسطه و پیشرفته آموزش پیانو می شوند.
اگر علم موسیقی را داشته باشید و به نماد ها، نشانه ها، قواعد و دستورات تئوری موسیقی مسلط باشید، می توانید با این کتاب کار یادگیری پیانو را شروع کنید. اما همواره توصیه می شود هر سازی را زیر نظر یک مدرس با تجربه آموزش ببینید.

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما