فروشگاه

اخبار

اخبار

تیزر نوروزی گروه نت به نت به مناسبت سال ۱۴۰۱

  • انتشار1401/01/09
  • بازدید
تیزر نوروزی گروه نت به نت به مناسبت سال ۱۴۰۱

بهاری دگر از راه رسید و خدا را شاکریم که یک سال دیگر نیز در کنار شما خوبان بودیم. با هم رشد کردیم، فرصت های جدید ساختیم و با تعاملی پایاپای و دو سویه، راه خود را در مسیر پیشرفت و اعتلای موسیقی اصیل ایرانی ادامه دادیم. نت به نت به عنوان متولی و امانت دار مبحث آموزش مجازی موسیقی، از هیچ تلاشی برای ارائه محصولات آموزشی در خور مقام و شان شما هنرجویان همراه، فروگذاری نکرد و تمام هم و غم خود را در لبخند رضایت و همچنین رشد آموزه ها و مهارت نوازندگی شما دید. هیچ چیز به مثابه اعتماد شما متضمن بودن، ادامه دادن و ماندن ما بر سر عهدی که با شما بستیم، نبوده و این سرمایه گرانبها همچون قلبی تپنده در این مجموعه فرهنگی- آموزشی، تداوم بخش حیات مادی و معنوی ما بوده و انشاالله خواهد بود. با فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ و نوروز باستانی، باز هم حضور شما عزیزان در کنار خود را ارج نهاده و ضمن تبریک و شاد باش، عهد خود مبنی بر رشد توقف ناپذیر خدماتمان را تجدید می نماییم. بهاران خجسته باد.

و اما برای آنکه نت به نت توانایی خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سرتاسر گیتی پهناور را داشته باشد، تیمی سختکوش و پویا، با تعهدی مثال زدنی در پس و پیش صحنه به اجرای نقش خود می پردازند. تخصص و تعهد در کنار رفاقت، شاکله ای منتظم به این مجموعه بخشید که همواره بازتاب مثبت و پیام های پر مهر شما همراهان عزیز را به همراه داشته است. در آینده ای نزدیک آموزش سازهای دیگری نیز در دستور کار و برنامه های این مجموعه قرار خواهد گرفت و به لطف خدا و با حمایت و همدلی شما، بلند پروازانه در سطوح بالای آسمان موسیقی کشور ایفای نقش می کنیم.

 در این ویدیو، تنی چند از اعضای تیم نت به نت در قاب تصویر و در نقش اختصاصی خود در وبسایت نت به نت را ملاحظه می فرمایید. لوکیشن یا مکان ضبط این تیزر، هتل سرای زیبای خادمی در شهر تاریخی کاشان می باشد. بسیاری از اعضای نت به نت بنا به اقتضای زمان و مکان در این تیزر حضور نداشتند اما وجود آنها همچون ریل برای حرکت و هدایت قطار نت به نت، حیاتی و ضروری می نماید. هر چند این قدردانی ما در یک پست خبری، یک تیزر ویدیویی و آوردن نام، نسبت به این عزیزان کامل نمی شود، اما وظیفه خود می دانیم از زحمات بی دریغ و تلاش بی شائبه ایشان حتی به ساده ترین شکل سپاسگزاری کنیم.

اعضای تیم نت به نت:                          

علی اقبال موسس وبسایت و مدرس سازهای تار و سه تار، امین صادق پور مدرس ساز تنبک، مصطفی رسولیان مدرس ساز سنتور، مینا صابری مدرس تئوری موسیقی، الهام خراسانی فیلم بردار، تارا رصافیان امور مربوط به سئو، عمران اقبال امور میکس و تدوین، محمد مشک فروش گرافیست، میثم روانگرد مسئول فروشگاه، محمد حنطه ای نویسنده و منیجر داخلی، رضا طریحی تولید پادکست و فایلهای صوتی، ریحانه زارعی مجری و گوینده.

همچنین تشکر می کنیم از افرادی که همواره در کنار تیم نت به نت بوده و از هیچ کوششی دریغ نکرده اند. حامد دانش، شیرین ابوالفضلی، عسل رسولیان، عرفان زارعی، مجید ناصری فر، الهام مزرعتی، زهرا حسینی، مهدی خاوری و سایر عزیزانی که به هر نحو همراه و همدل مجموعه آموزشی فرهنگی نت به نت بوده اند.

 

هر روزتان نوروز

نوروزتان پیروز

 

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما