فروشگاه

اخبار

اخبار

جشنواره بزرگ تخفیف یلدایی وبسایت نت به نت

  • انتشار1399/09/28
  • بازدید
جشنواره بزرگ تخفیف یلدایی وبسایت نت به نت

 

مفتخریم طی چهار سال از راه اندازی وبسایت آموزش موسیقی نت به نت، همواره ارتباط دو سویه و پیوندی ناگسستنی با شما خوبان هنردوست داشته ایم. به پاس این همراهی بر آن شدیم تا شب مهربانی یلدا را بهانه ای برای قدرشناسی خود قلمداد کرده و در آن شب نکو، گوشه ای از مهر والای شما را جبران نماییم. لذا کلیه بسته های آموزشی این وبسایت که ماحصل سالها فعالیت خانواده نت به نت برای ارائه خدمات آموزشی مطابق با شان شما هنردوستان مهربان می باشد؛ در شب باستانی یلدا مورخ 30 آذرماه 1399 با تخفیف استثنایی 50 در صدی عرضه می گردد. این بسته های آموزشی شامل پکیج های دستگاه ماهور و شور؛ آواز ابوعطا و دشتی و همچنین پکیج جامع تئوری موسیقی و مجوعه جذاب آموزش 60 آهنگ جاودان ایرانی برای تار و سه تار می باشد. عزیزان همراه با توجه به اینکه این تخفیف فقط در تاریخ ذکر شده دارای اعتبار می باشد، مقتضی است برای خرید این بسته ها از ساعت 00:00 الی 23:59 همان روز اقدام لازم را به عمل آورید.

برای مشاهده و خرید بسته ها بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

خرید آنلاین بسته های آموزشی وبسایت نت به نت

 

قابل توجه هنرجویان جدید وبسایت نت به نت:

بیش از 5 هزار نفر در سطح کشور و صدها نفر در جای جای این کره خاکی آموزش سه تار را از مرحله صفر و با استفاده از محتواهای رایگان آموزشی و بسته های کاربردی این مجموعه آغاز کرده اند و بسیاری از آنها اکنون به مراحل قابل قبولی ازمهارت نوازندگی رسیده اند. لذا اگر قصد یادگیری این ساز دلنشین را دارید، این تخفیف بزرگ فرصت مناسبی است تا بتوانید این پکیج ها را با نصف قیمت آن در روزهای عادی تهیه نمایید.

 

ورکشاپ آموزشی برای سه تار:

عزیزانی که در کانال تلگرامی ما به نشانی t.me/setar_learning عضویت دارند، با ورکشاپی جامع با مجوعه ای از آموزش تکنیکها و موارد کاربردی برای تقویت سطح نوازندگی هنرجویان سه تار؛ و به تدریس استاد اقبال آشنایی دارند. این ورکشاپ نیز در تاریخ ذکر شده شامل 50% تخفیف می گردد. این پکیج را نیز می توانید در همان روز و از طریق ارتباط با پشتیبانی کانال تلگرام تهیه بفرمایید. آدرس پشتیبانی در قسمت بیو کانال درج شده است.

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما