فروشگاه

مقالات

مقالات

معرفی کتاب لو ویولن (le violon)- متیو کریک بوم- جلد اول

  • انتشار1401/02/06
  • بازدید
معرفی کتاب لو ویولن (le violon)- متیو کریک بوم- جلد اول

بیش از یک قرن از نوشتن کتاب روش آموزش ویولن توسط متیو کریک بوم می گذرد. آنقدر این کتاب قدرت و چگالی بالایی داشته که همچنان در صدر کتاب های آموزشی ویولن در تعداد کثیری از کشورهای جهان به شمار می رود. متیو کریک بوم بلژیکی نوازنده و مدرس ویولن در تمام سالهای فعایت خود به پرورش شاگرد و انتقال آموزه های خود پرداخت. او اصلی ترین شاگرد اوژن ایزابی آهنگساز بلند آوازه بلژیکی بوده است. کریک بوم به شکل جدی در پی گردآوری چارچوبی استاندارد برای ساز ویولن بود. همانطور که می دانید در بین سازهای گوناگون، یادگیری این ساز سخت تر و دارای پروسه طولانی تری است. کریک بوم کتابی 5 جلدی را تدوین و در آن تمام مراحل یادگیری این ساز را به صورت کاملا علمی و بر مبنا علم تئوری موسیقی قرار داد. او به جز این کتاب، دو کتاب دیگر یکی در مورد اتودهای سایر اساتید مشهور و دیگری مجموعه ای هشت جلدی از قطعات و آوازهای معروف دوران برای ویولن نوشته است.

کتابی که همکار ما در وبسایت نت به نت به معرفی آن می پردازد، جلد نخست روش آموزش ویولن با نام لو ویولن اثر متیو کریک بوم می باشد که برای هنرجویان مبتدی تدوین شده است و پس از یادگیری آن، هنرجو می تواند به جلد های بعدی این کتاب رجوع نماید.

این کتاب به ترجمه محمدرضا گرگین زاده و چاپ و نشر انتشارات هستان هم اکنون در فروشگاه اینترنتی نت به نت موجود است و شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشکاه ما، در قسمت کتابهای ویولن این محصول را بخرید و از آن استفاده نمایید. همچنین می توانید با لمس یا کلیک بر روی لینک باکس زیر، مستقیم به صفحه خرید کتاب لو ویولن در فروشگاه آنلاین نت به نت وارد شوید. پس از خرید، این محصول کمتر از 5 روز کاری به دست شما می رسد.

 

خرید کتاب لو ویولن از فروشگاه نت به نت

 

 

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما