فروشگاه

مقالات

مقالات

معرفی کتاب آموزش سه تار استاد ذوالفنون- جلد دوم

  • انتشار1400/08/10
  • بازدید
معرفی کتاب آموزش سه تار استاد ذوالفنون- جلد دوم

 

از کتابهای آموزشی ساز سه تار که به صورت پله ای و قدم به قدم، آموزش این ساز اصیل را در دستور کار خود دارد؛ مجموعه چهار جلدی کتاب آموزش سه تار استاد جلال ذوالفنون است که در این ویدیو همکار ما ریحانه زارعی جلد دوم این کتاب را به شما معرفی می کند.

 

آموزش سه تار در وب سایت نت به نت

 

مجموعه کتابهای آموزش سه تار استاد ذوالفنون به دلیل روان بودن متد و کامل بودن مباحث آموزشی، مورد توجه بسیاری از آموزشگاه های سه تار در سراسر کشور قرار گرفته است. دستگاههای موسیقی و آوازهای آنها در قالب گوشه ها، درآمدها و پیش درآمدها، رنگ ها و تصنیف ها به صورت کامل در این چهار جلد تدریس شده است. تمرینات عملی و کاربردی زیادی که این کتاب برای هنرجویان در نظر گرفته، از هر حیث آن را به یکی از مراجع آموزشی بی بدیل برای ساز سه تار تبدیل نموده است.

جلد دوم کتاب شامل آموزش سه آواز و یک دستگاه دیگر موسیقی ایرانی می باشد. آوازهای بیات ترک و افشاری از متعلقات دستگاه شور، دستگاه همایون به همراه آواز بیات اصفهان از مفاد آموزشی جلد دوم این کتاب می باشد.

وبسایت نت به نت بر اساس همین کتاب، آموزش سه تار را به شیوه مجازی آغاز کرد و با تدریس استاد علی اقبال، خیل عظیمی از هنرجویان علاقه مند به این ساز توانستند جلد اول را به صورت کامل یاد گرفته و برای ادامه کار با جلد دوم آماده شوند.

در حال حاضر جلد دوم نیز توسط استاد اقبال در قالب ویدیوهای هفتگی تدریس و در وبسایت نت به نت منتشر میگردد. این کتاب در همه کتابفروشی های معتبر کشور موجود است. همچنین در فروشگاه آنلاین نت به نت نیز می توانید آن را به صورت اینترنتی خریداری کرده تا پس از ۷۲ ساعت به صورت فیزیکی به دست شما برسد. با لمس یا کلیک بر روی لینک باکس زیر مستقیما به صفحه خرید جلد دوم کتاب آموزش سه تار استاد جلال ذوالفنون هدایت می شوید.

 

خرید کتاب آموزش سه تار

 

 

 

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما