فروشگاه

فایل های صوتی

فایل های صوتی

آگاممنون-فرمانده نفرین شده

  • انتشار1401/04/07
  • بازدید
آگاممنون-فرمانده نفرین شده

همراهان عزیز نت به نت با قسمتی دیگر از مجموعه پادکستهای اساطیر یونان در خدمت شما هستیم. در دو قسمت گذشته هر چه در مورد آشیل و اودیسئوس بود را از زبان راوی و گردآورنده این مجموعه شنیدید. در این قسمت به سراغ یکی دیگر از اساطیر یونان باستان به نام آگاممنون می رویم. حاکم بزرگترین بخش های یونان که پس از دزدیده شدن همسر برادر خود هلن، با گردآوری سایر فرماندهان یونان، عامل اصلی شروع نبرد تاریخی تروآ گردید. داستانهای جذابی را از زندگی این فرمانده خواهید شنید. اینکه چه کسی و به چه علت باعث شد نسل او نفرین شوند، ماجراها و نزاع هایی که با دیگر فرمانده نبرد یعنی آشیل داشته است، همچنین قضایای ناموسی که بین او برادرش شکل می گیرد؛ همه و همه را در این پادکست پانزده دقیقه ای خواهید شنید.

 

آگاممنون مجموعه پادکستهای اساطیر یونان

 

افسانه ها همواره به موازات رویدادهای تاریخی، در روزمرگی های بشریت جریان داشته اند. از آنجا که تخیل پردازی و نسبت دادن مناسبات ماورایی به افسانه ها همیشه بدون حد و مرز امکان پذیر بوده است، عموما انسانها از این سبک از داستان ها بیش از وقایع قطعی تاریخی استقبال می کنند. البته در این بین ادیبان، شعرا و داستان سرایان بزرگی هم بوده اند که افسانه ها را غنی سازی کنند و از حیث تاثیر گذاری، آن ها را ارتقا بخشند. در کل افسانه ها نیز همانند مثل ها و حکایات، همواره دارای پندها و زنهارهایی است که می تواند عبرت آموز و الهام بخش نسل های بعدی برای تصمیمات مهم باشند. از این رو دانستن آنها همیشه دارای وجوه مثبت برای ملت ها بوده است. افسانه های یونان به علت گستردگی زیاد، از نظر تاریخی عبرت آمیز بوده است و همچنین ادبیات غنی آن، از شناخته شده ترین افسانه های تاریخ بشر بوده و الهام بخش بسیاری از داستان سرایان پس از آن به شمار میرود.

پادکست آگاممنون حاوی اطلاعات ارزنده ای است و با شنیدن آن به شناخت کاملی نسبت به یکی از مشهورترین اساطیر یونان خواهید رسید.

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (1)

مبینا جمالعباسی

تاریخ ارسال :1401/06/12

تمام پادکست ها عالی بود

وبسایت نُت به نُت

سلام ممنون سلام دوست عزیز، لطفا تمامی سوالات تخصصی خود را با پشتیبانی تلگرام نت به نت به نشانی t.me/info_notebnote مطرح بفرمایید.

سبد خرید 0
تماس با ما