فروشگاه

فایل های صوتی

فایل های صوتی

موسیقی الکترونیک چیست و شامل چه اجزایی می شود

  • انتشار1400/05/07
  • بازدید
موسیقی الکترونیک چیست و شامل چه اجزایی می شود

 

دنیای انسانها همواره در حال تکامل و تغییر است. بر خلاف دیگر گونه های حیات که تقریبا در یک خط ثابت سیر می کنند، این انسان ها هستند که به خاطر نبوغ و خودآگاهی دنیای خود را دچار تغییرات شگرف می کنند. این اتفاق از انقلاب صنعتی سرعت فزاینده ای بر خود گرفت. دامنه‌ی تغییرات به حدی گسترده است که نمی توان به راحتی دو دهه‌ی متوالی را با یکدیگر مقایسه نمود. تا اینکه به عصر دیجیتال رسیدیم و این بار تقریبا تمامی امور زندگی دست خوش تحولات این عصر اعجاب انگیز قرار گرفت.

 

رواج نفرت و خشم در موسیقی پاپ

 

همانطور که روزنامه های کاغذی به کدهای اینترنتی تبدیل شدند، همانطور که یک فلش کوچک ۱۲۸ گیگابایتی توانست جایگزین بیش از هزار نوار کاست گردد و بی نهایت مثال دیگر که در این مقال نمی گنجد. این رسوخ دیجیتال، به دنیای هنر هم رسید و بیشترین هنری که از این پوست اندازی متاثر شد، هنر موسیقی بود. وقتی نت و آوا توسط دستگاههای کامپیوتری قابل تولید و پردازش و ویرایش شدند، عصر جدیدی در دنیای موسیقی به وجود آمد.

و اما بعد از این مقدمات، مختصر توضیحی در مورد پادکست پیش رو بدهیم. این پادکست با موضوع موسیقی الکترونیک، اطلاع بسیار ارزشمندی را به مخاطب می دهد. بعد از شنیدن آن خواهید دانست موسیقی الکترونیک چیست. آیا فقط به سازهای الکتریکی مثل گیتار الکتریک و ارگ و کیبورد اطلاق می شود یا به صداسازی هایی که توسط پردازشگرهای دیجیتال خلق میشود و پس از آن وارد پروسه میکس و مسترینگ میشود نیز موسیقی الکترونیک می گویند؟ این سبک موسیقی چه جایگاهی بین هنرمندان و مخاطبین دارد؟ ابزارهای ساخت موسیقی الکترونیک چیستند؟ آیا قرار است موسیقی الکترونیک جایگزین نوازندگی شود؟  تمام این سوالات و ابهامات طی این پادکست ۱۳ دقیقه ای بررسی خواهد شد و همکار ما در وبسایت نت به نت سرکار خانم فائزه کریمی به آنها پاسخ می دهد. ما را به دوستان خود معرفی کنید.

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما