فروشگاه

فایل های صوتی

فایل های صوتی

هنر خوانندگی؛ اصول، بایدها و نبایدها

  • انتشار1400/08/11
  • بازدید
هنر خوانندگی؛ اصول، بایدها و نبایدها

 

هنر خواندن چیست؟ اکتسابی است یا ذاتی؟

راهکارهای تقویت صدا برای خوانندگی چیست؟

چرا خواننده حرفه ای حتما باید دوره سلفژ و صدا سازی را طی کرده باشد؟

تحریر چیست؟

چه معضلاتی که موسیقی و خوانندگی را تحت تاثیر قرار می دهند؟

عوارض تجاری شدن موسیقی چیست؟

چرا خواننده بیش از سایر اعضای گروه موسیقی دیده می شود؟

مراقبت از حنجره چگونه است؟

چه فرقی بین خوانندگی آواز سنتی با سایر سبک ها وجود دارد؟

 

همه این سوالها در این قسمت از پادکستهای تولیدی استودیو نت به نت مورد برسی قرار می گیرد. موضوع پادکست امروز در مورد هنر خوانندگی است. این که چه بایدها و نبایدهایی بر سر راه یک خواننده تا رسیدن به جایگاه تعالی وجود دارد. فرق بین یک خواننده حرفه ای و آماتور چیست؟ و برای خواننده شدن چه پارامترهایی در طول زمان میبایست لحاظ شود.

در این پادکست ۴۳ دقیقه ای، گفتگوی جذابی بین یک نوازنده گیتار (رضا طریحی) و میهمان برنامه یک خواننده (محمد حنطه ای) صورت می پذیرد. فضای این برنامه بسیار صمیمانه است و گپ و گفت این دو بسیار شنیدنی. پیشنهاد می کنیم شنیدن آن را از دست ندهید.

حنجره آدمیزاد یکی از پیچیده ترین ابزارهای تولید صوت در نظام هستی است. تنها سازی که بافت زنده دارد و آواهای گوناگون با تحرکات ماهیچه ها کانالیزه می گردد. همه انسانها این ابزار را در اختیار دارند، اما برای خواننده شدن داشتن ابزار صرف کافی است؟ یا اینکه داشتن استعداد ذاتی و کسب مهارت در این زمینه بخش بزرگی از آن به حساب می آید؟! در این گفتگو هرآنچه که لازم است درباره هنر خوانندگی بدانیم، گفته می شود. همچنین به بسپاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی مربوط به هنر و موسیقی نیز پرداخته می شود. می توان گفت این یک پادکست آموزشی، فرهنگی و اجتماعی است که گاه با چاشنی نقد و گاه با چاشنی طنز توانسته این گفتگوی جذاب و شنیدنی را شکل دهد.

 

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما