فروشگاه

دروس پیش نیاز آموزش سه تار

خرید دوره های آموزشی

دروس پیش نیاز آموزش سه تار

دروس پیش نیاز اولین مرحله آموزش سه تار می باشد. این دروس، اصول پایه و اولیه ای است که یک هنرجوی سه تار باید بداند.

این دروس شامل اطلاعاتی در مورد یادگیری مضراب زدن سه تار، استایل صحیح دست و نحوه نشستن نوازنده، آشنایی با مباحث زیربنایی تئوری موسیقی نظیر انواع کلیدهای موسیقی، کشش نت ها، خطوط حامل، فرکانس و محدوده شنوایی است. همچنین در این قسمت کتاب مرجع آموزش سه تار در وبسایت نت به نت برای هنرجویان معرفی می گردد.

هنرجویان پس از گذراندن دروس پیش نیاز، با ذهنیتی آماده قادر خواهند بود اولین بخش از آموزش مجازی سه تار، یعنی پکیج آموزشی بخش ماهور را تهیه کرده و رسما یادگیری نوازندگی را آغاز نمایند.

آموزش مقدماتی سه تار

آموزش مقدماتی سه تار در وب سایت نت به نت به صورت کاملا رایگان در اختیار هنرجویان قرار گرفته است. شما با دیدن این ویدیو های آموزشی مهارت لازم برای شروع دوره های اصلی آموزش سه تار مانند دوره آموزش سه تار بخش دستگاه ماهور، پکیج آموزش سه تار بخش شور ،پکیج آموزش سه تار بخش آواز دشتی و دوره آموزش سه تار بخش ابو عطا را خواهید داشت.

سوالات متداول

این دروس شامل اطلاعاتی در مورد یادگیری مضراب زدن سه تار، استایل صحیح دست و نحوه نشستن نوازنده و در دست گرفتن ساز، آشنایی با مباحث زیربنایی تئوری موسیقی نظیر انواع کلیدهای موسیقی، کشش نت ها، خطوط حامل، فرکانس و محدوده شنوایی است. همچنین در این قسمت کتاب مرجع آموزش سه تار در وبسایت نت به نت برای هنرجویان معرفی می گردد. هنرجویان پس از گذراندن دروس پیش نیاز، با ذهنیتی آماده قادر خواهند بود دوره های آموزشی سه تار را شروع کنند.
نکاتی که هنرجو از دروس پیش نیاز می آموزد، زیربنای مسیر یادگیری نوازندگی سه تار را تشکیل می دهد. اگر هنرجو نداند چگونه مضراب بزند، اگر نت ها را نشناسد و اگر با قواعد اولیه تئوری موسیقی آشنا نباشد، یادگیری سه تار برای او بسیار سخت خواهد بود.
تمامی دروس پیش نیاز سه تار به طور کاملا رایگان در دسترس علاقه مندان به یادگیری سه تار قرار گرفته است.
سبد خرید 0
تماس با ما