فروشگاه

پکیج های آموزشی

خرید دوره های آموزشی

پکیج طلایی آموزش تار و سه تار 60 قطعه ایرانی

  • انتشار1399/03/01
پکیج طلایی آموزش تار و سه تار 60 قطعه ایرانی

 

پکیج طلایی آموزش تار و سه تار،کاکشنی نایاب برای دوستداران تار و سه تار

 

دوستان و همراهان پرانرژی ما در وبسایت نت به نت، سلام. یک بار دیگه ما اومدیم با یه خبر خوب دیگه. همونطور که خودتون در جریانید، به لطف خدا تو سه سال گذشته در زمینه  آموزش سه تار، تونستیم بدون سر و صدا خدمات خوبی رو به شما عزیزان ارائه کنیم. اول با مراحل مقدماتی سه تار شروع کردیم و تا الان که جلد اول کتاب استاد ذوالفنون رو هم تموم کردیم. الان اکثر هنرجوهای ما فقط با استفاده از آموزشهای سایت دارن نوازندگی می کنن و لذتش رو میبرن. دوست عزیز که داری الان این متنو میخونی و هنوز شروع نکردی! نگرانی؟ الان فکر میکنی قطار نت به نت رفته دیگه؟ نه عزیزم. شما هر موقع بخوای از صفر صفر میتونی شروع کنی و به خونواده ی بزرگ ما بپیوندی. کافیه بدونی آموزش سه تار رو از کجا شروع کنی؟ اما خبر خوبی که براتون داشتم اینه که ما همه ی آهنگهای مخصوص تار و سه تارمون رو در قالب یه پکیج واحد آماده کردیم و با نصف قیمت تو همین صفحه گذاشتیم و از همین الان در دسترستونه. دیگه میتونید همه آهنگها رو یه جا بخرید و در گیر مراحل خرید تکی نشید. تازه با نصف قیمت.

 

آموزش تار در وب سایت نت به نت

 

چرا باید هزینه کنم و پکیج طلایی آموزش تار و سه تار 60 قطعه ایرانی را بخرم؟

 

بزارید یه سناریویی رو پیش روتون بزارم. شما یه نوازنده سه تار هستی. حالا در هر مرحله ای. چه مبتدی چه متوسط چه حرفه ای. در کنار اینکه یه هدف اصلی داری و اون رسیدن به قله های موسیقیه، دلت میخاد که طعم لذت و هیجان هم بچشی. همش که نباید یادگیری اصول و تکنیک و جلسات تکراری تمرین باشه! دوس داری واسه دل خودتم که شده بتونی آهنگ بزنی. قطعه های معروفی مثل جان مریم، سلطان قلبها، برگیسویت ای جان و کلی آهنگ دیگه که با نواختنشون بتونی شمع هر محفلی بشی. یا اصلا شاید دلت بخواد تو جمع دوستا و آشناها یا حتی شبکه های اجتماعی خودی نشون بدی. یا مثلا به عشقت یه آهنگ هدیه کنی. وقتی آهنگی بلد نباشی نمیتونی براشون تمریناتت رو بزنی که! این پکیج ۶۰ تا آهنگ معروف و جاودان ایرانی داره که هر جایی پیدا نمیشه. یه کلکسیون ارزشمند. استاد اقبال آهنگا رو مثل همون درسای کتاب، خیلی روان و قابل فهم آموزش داده. به طوری که تو هر سطحی هم باشی، بتونی خیلی راحت اونا رو یاد بگیری. الان همه این آهنگها در اختیار شماست اونم با یک چهارم قیمت که در ادامه در مورد صرفه اقتصادی این پکیج توضیح میدیم.

 

 

 

 

خرید پکیج آموزش 60 قطعه ایرانی برای تار و سه تار

 

با خرید این پکیج، مجموعه ای از آموزش 60 قطعه آهنگ ناب ایرانی را خواهید داشت. از این 60 قطعه 20 قسمت آن در وبسایت نت به نت به صورت رایگان در دسترس است. شما برای خرید 40 قطعه دیگه به صورت تکی، بایستی 4000،000 تومان هزینه کنید. حال آنکه مبلغ کل این پکیج 1.500.000 تومان هست و هنرجویان می توانند از این طریق در هزینه های خود مبلغ 2،500،000 تومان  یعنی 62 در صد صرفه جویی کنند.

 

 

هیجان نوازندگی

 

انسان موجودی است هیجان طلب. دست رو هر حرفه ای که بذاره، یکی از اهدافش هیجان طلبیه. اگه نتونه در کنار سختی ها، از اون حرفه لذت ببره و طعم هیجان و تنوع رو بچشه، احتمال داره خیلی زود بیخیال مراحل سخت یادگیری بشه و عطای اون حرفه رو به لقاش ببخشه. مثلا یه فوتبالیست حرفه ای رو در نظر بگیرید. اگه دائما نیمکت نشین باشه و هیچ استفاده ای از اون در ترکیب تیم نشه، خیلی زود درخواست خروج میده تا بتونه توی یه تیم دیگه؛ ولو با سطحی پایین تر؛ بازی کنه. دنیای موسیقی هم درست مثل همینه. بدون لذت بردن از روح موسیقی، هدف اصلی هم  کمرنگ میشه. اما راههای القای هیجان چیه؟ یکی از این راهها، بداهه نوازیه. اینکه آزادانه ملودیهای درونمون رو بدون هیچ ساختار و محدودیتی به روی ساز بیاریم و خودمون رو در لذت نوازندگی غوطه ور کنیم. یه راه دیگه، بهره بردن از آهنگهای ناب و معروفیه که آهنگسازای بزرگ ساختن و در اختیار نوازنده ها گذاشتن. در مورد بداهه نوازی قبلا به صورت مفصل صحبت کردیم. الان با این مورد دوم کار داریم.

 

 

چنانچه تمایل دارید هر آهنگ را به صورت تکی تهیه کنید روی مستطیل زرد رنگ پایین کلیک کنید تا به بخش تک آهنگها هدایت شوید 

 

مشاهده کلیه آهنگهای جاودان ایرانی

 

 

پکیج طلایی آموزش ۶۰ قطعه ماندگار ایرانی

 

در طول سه سال گذاشته، ما به صورت تدریجی آموزش آهنگهای جاودان ایرانی رو در دستور کار خودمون قرار دادیم. آهنگهای معروفی که همه نسلها از پیر و جوون با اونا خاطره دارن. یه نگاهی به لیست آهنگها بندازید تا خودتون ببینید. این قسمت از آموزشهای ما در سایت، با استقبال خیلی زیادی روبرو شد. موجی از انرژی های مثبت از طرف شما عزیزان به ما میرسید. این شد که ما وظیفه خودمون دونستیم که خرید اونها رو برای شما تسهیل کنیم. هم اینکه با یه کلیک بتونید همه اونها رو یه جا داشته باشید. هم اینکه از نظر اقتصادی همه بتونن اونا رو بخرن. این شد که همه این آهنگها رو در قالب یه پکیج قرار دادیم تا یه بار دیگه مجموعه خوب و ارزشمندی رو برای شما عزیزان ارائه کرده باشیم. 58 قطعه از این ۶۰ قطعه همراه با نت هست و استاد اقبال یه بار از روی نت و یه بار از زاویه ساز آهنگ رو آموزش میده. سه قطعه پایانی هم به صورت شنیداری و به اصطلاح گوشی آموزش داده شده که با استقبال خوبی هم همراه بوده.

 

 

 

آموزش تئوری موسیقی در وب سایت نت به نت

 

نوازندگان تار بخوانند

 

پکیجی که در مورد اون مفصلا صحبت کردیم، اگرچه اسما مختص به نوازندگان سه تار هست،  اما شما تارنوازان عزیز هم می تونید تمامی آهنگ های این پکیج رو طبق روش آموزشی استاد اقبال کار کنید و یاد بگیرید. همونطور که خودتون می دونید، شباهت زیادی بین ساز تار و سه تار وجود داره. و حتی میشه گفت به جز تفاوت در نحوه مضراب و صدا، هیچ فرقی باهم ندارن. جنس سیمها، تعداد و فاصله پرده ها و... همه یکیه. پس شما نیز می تونید مستقیما با استفاده از محتوای این پکیج، همه این آهنگها رو یاد بگیرید.

 

 

 

نظرات ارسالی برخی هنرجویان در مورد این پکیج آموزشی

 

 

 1 - سلام خدمت شما استاد اقبال من مینا هستم از تهران . خیلی ممنون به خاطر تولید این مجموعه آموزشی . واقعاً دمتون گرم . هیچی کم نزاشتید . من چند تا از آهنگهایی رو که آموزش دادید به صورت تکی خریدم ولی با خودم گفتم کاش همه اینها تو یه مجموعه میبود تا یک جا همه رو داشته باشم و نیاز نباشه هر دفعه خرید کنم . خداروشکر دیدم این کار رو انجام دادید . من این پکیج رو تهیه کردم و تا الان 12 تا آهنگ هارو کار کردم . واقعا نحوه آموزشتون عالیه . خدا بهتون خیر بده که اینقدر عاشقانه و دقیق آموزش میدید . 

 

 

2 - درود و خدا قوت به تیم نت به نت . من بهزاد هستم از مشهد . خواستم تشکر کنم بابت تولید این مجموعه عالی واقعا چقدر استاد اقبال عالی توضیح دادن . خیلی دنبال چنین مجموعه ای میگشتم اتفاقی توی اینستا با پیج استاد اقبال آشنا شدم و به سایت نت به نت مراجعه کردم کردم و خداروشکر این مجموعه رو دیدم . به نظرم بهترین تصنیف ها و ترانه های ایرانی داخل این مجموعه هست . من طبق الگوی برنامه ریزی که ایشون دادن ، دارم هر هفته یه آهنگ جدید کار میکنم . سپاس ویژه از استاد اقبال دمتون خیلی گرم . تا آخر عمر دعاتون میکنم 

 

 

3 - سلام عرض میکنم خدمت استاد اقبال . من چند روزه این پکیج رو تهیه کردم . خداییش عالی بود . به نظرم خیلی یادگیری آهنگ جذابتر از آموزشه . یه نکته ای خواستم بگم ، من کلاس سه تار میرم الان جلسه 60 هزار تومان میدم با هزینه رفت آمد اینا جلسه 100 هزار تومان برام در میاد . خوب میدونید تهران هزینه ها چطوریه . الان کلاسم که میرم دارن همین آهنگ هارو به من درس میدن . با خودم گفتم اگر میخواستم این 60 قطعه رو کلاس برم باید تقریباً 4 میلیون تومان پول میدادم تازه اون نه با کیفیت آموزش شما . واقعاً خدا خیرتون بده که این مجموعه کامل و زیبا رو تولید کردید . خدا حفظتون کنه 

 

 

4- دستمریزاد به تیم نت به نت . من یلدا هستم خواستم تشکر ویژه کنم از استاد اقبال برای جمع آوری این مجموعه گرانبها . چقدر خوبه که اکثر تصنیف های قدیمی و خاطره انگیز ایرانی رو آموزش دادن . من تار مینوازم مدتی کلاس رفتم در این حد که میتونم از روی نت بنوازم . از اول هدفم این بود که فقط بتونم آهنگ بنوازم و باهاش بخونم ولی استادم همش گیر میداد که باید دروس کتابها رو بنوازی تا تکنیکت تقویت بشه. اونقدرم جدی بود که نمیشد بهش گفت من علاقه ندارم به یادگرفتن تکنیک . من فقط میخواستم برای دلم ساز یاد بگیرم و همین آهنگهای زیبا رو یاد بگیرم . اونقدر گیر داد که من از کلاس رفتن زده شدم. چند مدت پیش که با این بسته آشنا شدم واقعاً خوشحال شدم . این همون چیزی بود میخواستم . پیشنهادم به دوستانی که میخوان برای دل خودشون ساز بزنن و بخونن اینه که این پکیج رو از دست ندن . هم قیمتش مناسبه هم کیفیت آموزش آقای اقبال حرف نداره

 

 

اکنون بشنوید نظرات چند هنرجو را در مورد این پکیج 60 قطعه برای تار و سه تار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حرفهایی خودمونی از زبان خالق این پکیج آموزشی 

 

سلام دوستان عزیزم . من علی اقبال هستم و در این قسمت خواستم چند کلام خودمونی با شما صحبت کنم . احتمال داره بعضی از اساتید موسیقی که این متن رو بخونن ناراحت بش و برای من جبهه بگیرند ولی من معتقدم باید حرف دل رو زد هرچه باداباد . ببینید عزیزان شما چه اوایل کار نوازندگیتون باشه چه نوازنده حرفه ای باشید . خیلی رک و راست بگم یا قراره برای دلتون سازبزنید و یا برای مخاطبتون ساز بزنید و یا برای هردو . غیر از این نیست و کسی نظری دیگه ای غیر از این سه مورد داشته باشه بدون شک دروغ میگه . چون ما قرار با نوازندگی حالمون خوب بشه . حالا اینا رو گفتنم تا به اینجا برسم . منی که 20 سال سابقه نوازندگی دارم به این نتیجه رسیدم هیچ لذتی بالاتر از نواختن آهنگها نیست . شاید فلانی بگه نه عزیزم تکنیک مهمه . اون یکی بگه ردیف نوازی مهمه و فلانی بگه قطعات حرفه ای مهمه . همه اینا قبول . ولی تکنیک های تار و سه تار  باید ابزاری باشه برای تقویت نوازندگیتون . نه هدف اصلیتون.  ولی چیزی که در آخر به خودت ودوستات و خانوادت حال خوب میده اینه که یه آهنگ بزنی و باهاش بخونی . هم خودت حال کنی هم بقیه . این حرف دل من بود . خوش حال میشم بدون نظر شما در این مورد چیه ؟ این پکیج هم برای شما عزیزانی طراحی شده که قراره با نوازندگی تار و سه تار حال کنید و دل خودتون و عزیزانتون رو شاد کنید . این مجموعه حاصل 20 سال تجربه منه که در هیچ کجای فضای مجازی وجود نداره و بنده طی چند سال تلاش تولیدش کردم و در اختیار شما عزیزان قرار دادم . امیدوارم ازش لذت ببرید . در ویدئوی زیر توضیحات کاملتری براتون دادم پیشنهاد میکنم ببینید . 

 

صحبت های علی اقبال در مورد پکیج طلایی آموزش تار و سه تار60 قطعه ایرانی

 

علی اقبال به عنوان موسس و مدرس سه تار وبسایت نت به نت، نکات جالبی رو در مورد این پکیج برای شما تدارک دیده. که در فایل ویدیوی زیر می توانید آن را مشاهده بفرمایید. توصیه میکنیم این صحبتهای صمیمانه را بشنوید تا با چند و چون کار از زبان مدرس این پکیج نیز آشنا شوید.

 

 

 

 

صحبت پایانی

 

هنرجویان عزیز این پکیجی که در اختیار شما قرار گرفته، ماحصل سه سال کار سخت مجموعه نت به نت می باشد. برای هر فیلم آموزشی ساعت ها زمان و انرژی صرف شده تا با کیفیت مطلوبی به دست شما خوبان برسه. امید است با بهره گیری از آن، بتونید با اصالت موسیقی ایرانی پیوندی ناگسستنی برقرار کرده و آینده درخشانی رو پیش رو داشته باشید.

 

از شما تقاضامندیم به پاس حرمت هنر و هنرمند از انتشار غیر قانونی محتوای این بسته و همینطور بسته های مشابه خودداری کرده و ما رو در اعتلای خدمتگزاری به هنر این مرز و بوم یاری برسونید.

 

 

با خرید این محصول

 

1 - مجموعه ای نایاب از آموزش به زبان ساده ماندگارترین آهنگهای ایرانی خواهید داشت.

 

2 - انگیزه مضاعفی برای تداوم یادگیری ساز سه تار خواهید یافت.

 

3 - تمام آهنگهای وبسایت نت به نت به صورت یکجا و با نصف قیمت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

 

4 - میتوانید آن را به عنوان یک کادوی هنری و ارزشمند به عزیزانتان هدیه کنید.

 

5 - کنترل وقت و برنامه ریزی برای یادگیری آن در اختیار خودتان خواهد بود

 

6 - گنجینه ای همیشگی را به دارایی های خود افزون خواهید کرد.

 

سوالات متداول

هدف اصلی همه هنرجویان از انجام تمرین و تلاش های دراز مدت در یادگیری سه تار، رسیدن به توانایی نواختن و اجرای آهنگ است. آهنگ ها مثل اتود، تمرینی نیستند که فقط جنبه آموزشی داشته باشند. یادگیری آهنگ ها بر روی شناخت زیر و بم موسیقی و درک ماهیت ملودی تاثیر گذاشته، و ذهن و روح هنرجو را برای خلق اثر پرورش می دهد.
هر زمان که یادگیری دستگاه ماهور را با استفاده پکیج آموزشی ماهور به اتمام برسانید و بر تمام تکنیک ها و موارد آموزشی آن مسلط شدید، می توانید یادگیری آهنگ را نیز شروع کرده و با تهیه این پکیج گلچینی از آموزش آهنگ های ایرانی برای سه تار را در اختیار داشته باشید.

توجه !

برای دریافت کامل ویدیوهای آموزشی این پکیج ، ابتدا از طریق کادر زیر پکیج مربوطه را خریداری نمایید.

سپس آن را از طریق پروفایل کاربری خود دانلود کنید. 

دروس موجود در این پکیج آموزشی به صورت تک درس نیز در وب سایت وجود دارد که از طریق فهرست زیر قابل دسترس می باشد.

در صورت خرید این آموزش به صورت پکیج به جای خرید تک درس های آن ، حداقل 50 درصد هزینه ی خرید شما کاهش می باید.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (5)

فرزانه نجار

تاریخ ارسال :1399/05/17

ایا این پکیج برای یک مبتدی قابل استفاده است؟ یا باید پکیج اموزشی ماهور خریداری بشه؟ هر دو کنار هم قابل یادگیری؟! سپاس

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما، بله ، آموزش‌هاي اين پکيج مانند ديگر آموزش‌ها به زبان ساده و روان ارائه شده است. البته خريداري آن اختياري است و صرفا براي آموختن آهنگ‌هاي بيشتر است اما به هر روي با پکيج هاي ديگر همپوشاني ندارد. همچنين شما مي‌توانيد در قسمت ارتباط با ما، از طريق تلگرام و يا شماره‌هاي تماس با همکاران ما در قسمت فروشگاه در ارتباط باشيد تا شما را راهنمايي نمايند. با تشکر از اينکه ما را انتخاب کرده‌ايد.

مهرداد رضوی

تاریخ ارسال :1399/09/23

آیا امکان خرید آهنگها بصورت تکی وجود ندارد ؟ با تشکر

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما، برخی از قطعات به صورت تکی در قسمت آموزش آهنگ برای تار و سه تار بخش آموزش سه تار، قابل دسترسی هستند و در صورت تمايل می‌توانيد هر کدام را انتخاب و خریداری بفرمایید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

فاطیما روحی

تاریخ ارسال :1399/12/12

با عرض سلام و وقت بخیر🌹 خواستم بدونم اهنگ ها بصورت کامل اموزش داده شده؟چون بنده کتاب تار و ترانه را تهیه کردم ولی متاسفانه فقط بخشی از هر اهنگ اورده شده ممنون میشم پاسخ بدید

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما، بله آهنگ ها به صورت کامل آموزش داده شده‌اند. از همراهی شما سپاسگزاریم.

عرفان جعفری

تاریخ ارسال :1400/05/30

سلام و درود فراوان خدمت شما لطفا آموزش قطعه شبانگاهان تا حریم فلک رو قرار بدید خواهش میکنم ممنون از وب سایت بینظیرتون

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما و سپاس از آهنگ پیشنهادی

ashkan h

تاریخ ارسال :1401/07/16

با درود. ابتداس پاس بابت زحماتتون. مشخصه خواستید تلاش زیادی کنید و کمک کنید اما یه انتقاد دوستانه کنم: متاسفانه یسری اهنگ هارو نصفه درس دادن و من که مبتدی هستم و تازه شروع کردم واقعا خورد تو ذوقم در این حد که رفتم اهنگ ها رو رایگان از گوگل سرچ کردم و نت هاشونو یاد گرفتم . بیشتر اهنگ هارو اقای اقبال نصفه درس دادن و نت هاشونو موقع نواختن نصفه گفتن و این خیلی تو ذوق میخوره.امیدوارم این ایراد برطرف بشه و نت ها رو کامل در زمان نواختن بگن و نصفه نگن. هم ریتم نت هارو یاد بدن هم کامل خوانش کنن نت هارو در زمان نواختن

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما دوست عزیز. دوستان دیگری هم این مطلب رو گفته اند. باید به اطلاع شما برسونم که همه آهنگا کامل هستند و میزان هایی که تکراری فقط حذف شدن. بسیاری از اهنگها اینجوریه که خواننده روی یک نت مشابه دو تا متن مختلف می خونه. این در نت نویسی اسمش میشه تکرار میزان های قبلی. و درس دادن میزان های تکراری دوباره کاریه. موفق باشید. ممنون از پیامتون.

سبد خرید 0
تماس با ما