فروشگاه

اخبار

اخبار

شروع دوره متوسطه آموزش تار در وبسایت نت به نت

  • انتشار1401/06/12
  • بازدید
شروع دوره متوسطه آموزش تار در وبسایت نت به نت

بیش از یک سال از آموزش مجازی تار به تدریس استاد علی اقبال در وبسایت نت به نت می گذرد. در این راستا، دوره مقدماتی تار با 25 ویدیوی آموزشی بر اساس اتودهای کتاب مقدماتی تار و سه تار هنرستان به صورت هفتگی بر روی این وبسایت قرار گرفت. کلیه دروس دوره مقدماتی آموزش تار به صورت کاملا رایگان عرضه شد و هنرجویان زیادی توانستند مقدمات یادگیری این ساز کهن را طی کنند.

همچنین در کنار دروس کتاب، آموزش آهنگ برای تار نیز در دستور کار مجموعه نت به نت قرار گرفت و مثل دروس اصلی تمام این آهنگ ها به طور رایگان برای هنرجویان عزیز ارائه گردید.

وبسایت نت به نت که آموزش موسیقی و نوازندگی را رسالت پایداری بر خود می داند، با به پایان رسیدن دوره مقدماتی و گذران توقفی کوتاه، حال در نظر دارد کلید شروع دوره متوسطه آموزش تار را نیز بزند و هنرجویان گرامی را با خود همراه سازد.

 

دوره متوسطه آموزش تار، گامی در مسیر حرفه ای شدن

استاد علی اقبال، مدرس سازهای تار و سه تار وبسایت نت به نت همچون قبل مشغول تهیه و تولید ویدیوهای جدید آموزش تار می باشد. از هفته آینده رسما آموزش دوره متوسطه در این مجموعه آغاز خواهد شد و هنرجویانی که دوره مقدماتی تار را با ایشان کار کرده اند، حال می توانند در خیز بعدی؛ با بهره گیری از ویدیوهای هفتگی این دوره نسبت به ادامه روند یادگیری خود اقدام نمایند. هر هفته یک ویدیوی آموزشی با کیفیت، چه از لحاظ بحث فنی و آموزشی و چه از نظر سطح کیفی صدا و تصویر برای شما عزیزان آماده سازی می گردد. دوره متوسطه آموزش تار یک گام دیگر شما را به سوی هدف نهایی یعنی نوازندگی حرفه ای تار پیش خواهد برد. ما تا پایان این مسیر همراه شما خواهیم بود.

 

آموزش سه تار مبتدی به صورت کاملا رایگان

اگر هیچ پیش زمینه ای در مورد ساز تار ندارید، و می خواهید از مرحله صفر کار یادگیری خود را شروع کنید، وبسایت نت به نت تمام تمهیدات لازم را برای شما اندیشیده است. کافی است ابتدا دروس پیش نیاز آموزش تار را بگذرانید، سپس وارد مرحله بعدی شده و دوره مقدماتی آموزش تار را به صورت عملی آغاز نمایید. تمام این مراحل گفته شده به صورت کاملا رایگان برای شما تدارک دیده شده است. برای آنکه به صورت مفصل با مراحل آموزش تار وبسایت نت به نت آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.

 

یادگیری ساز تار را از کجا شروع کنم؟

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما