فروشگاه

پکیج های آموزشی

خرید دوره های آموزشی

پکیج دوره مقدماتی آموزش تنبک

  • انتشار1401/02/12
پکیج دوره مقدماتی آموزش تنبک

 

یادگیری ساز اصیل تنبک، آسان تر از همیشه

همراهان عزیز و گرامی وبسایت نت به نت سلام. به یاری خدا باز هم درختی دیگر در باغ موسیقی نت به نت به ثمر رسید و با این خبر، شروع فصل برداشت از میوه های آن را به همه هنردوستان و شیفتگان موسیقی این سرزمین هنر پرور و همچنین سرتاسر پهنه این سیاره آبی، اعلام میداریم.

خب همانطور که از قبل وعده کردیم، یک پکیج جامع، به‌روز و کاربردی برای علاقه‌ مندان به ساز اصیل و کهن تنبک، در مجموعه نت به نت تولید شده و از هم اکنون هر کسی که بخواهد این ساز ریشه ای را از مرحله صفر مطلق! آغاز کند، با تهیه این پکیج آموزشی هر آنچه که میخواهد را در اختیار خواهد داشت.

قبل از معرفی این پکیج، بهتر است کمی در مورد اهمیت یادگیری تنبک بدانیم.

 

ضرورت یادگیری مقدماتی تنبک برای همه نوازندگان

تنبک ساز کوبه ای بسیار کاملی است که از دیرباز تا کنون همواره جزئی لاینفک در همه اجراهای موسیقی سنتی بوده است. این ساز در طی سالها به تکامل خیره کننده ای رسید و با خلق نت نویسی برای تنبک نوازی دروازه ای جدید بر چشم انداز آینده این ساز گشوده شد.

تنبک بهترین ابزار برای ریتم شناسی است. ریتم و ملودی دو عنصر اصلی موسیقی و از معیارهای اولیه برای یادگیری هر نوع آلت نوازندگی هستند. در واقع اهمیت یادگیری تنبک به حدی زیاد است که حتی در آزمونهای ورودی دانشکده ها و آکادمی های معتبر، سنجش میزان ریتم شناسی نوازنده به مهارتش در نوازندگی با این ساز بسته است.

شناخت ریتم و وزن در یادگیری موسیقی، حتی بر شناخت ملودی هم اولیت دارد. شناخت ریتم و وزن در یادگیری موسیقی، حتی بر شناخت ملودی هم اولویت دارد. امروزه کودکانی که به مدارس موسیقی فرستاده می شوند، بعد از طی کردن مقدمات ارف، میخواهند موسیقی را به صورت جدی کار کنند، ابتدا قبل از هر ساز ملودیک، میبایست ساز تنبک را در حد متوسطه یاد بگیرند. پس از آن می توانند با سازهای ملودیک مثل ارگ آشنا شوند. برای همین آموزش تنبک از سنین کودکی در دستور کار آموزشگاهها قرار دارد.

شما نوازنده هر سازی هم که باشید، با گذراندن دوره مقدماتی آموزش تنبک؛ ریتم شناسی در شما به شکل فوق العاده ای تقویت می شود.

 

پکیج جامع آموزش دوره مقدماتی تنبک

 

پکیج آموزش تنبک از کتاب مرتضی قاسمی

آموزش هر ساز، مبتنی بر یک الگوی آموزشی است. معتبر ترین الگوی آموزش تنبک در کشور، کتاب روش نوین آموزش تنبک استاد مرتضی قاسمی است. جلد نخست این کتاب همان بخش مقدماتی است با اتودهای ارزنده ای که از مرحله صفر، نواختن ساز تنبک را به هنرجو یاد می دهد. تمرین ها به صورت پله پله تخصصی تر می شود و در پایان این دوره، هنرجو خواهد توانست با یادگیری تکنیک ها و حرکات تنبک نوازی، رسما با ساز خود نوازندگی کند. این پکیج شامل بیست و هشت درس این کتاب است که به صورت کامل، توسط استاد امین صادق پور، مدرس کار بلد سازهای کوبه ای برای هنرجویان تدریس می شود.هم اکنون تمام این درسها بر روی وبسایت نت به نت قرار دارد. اما شما می توانید به راحتی یک کلیک و قیمتی باور نکردنی تمامی دروس را در قالب این پکیج خریداری کرده و برای همیشه و به صورت همزمان تمامی دروس را در اختیار خود داشته باشید.

صرفه اقتصادی خرید این پکیج

سه درس نخست دوره مقدماتی به همراه دروس پیش نیاز، به صورت رایگان در سایت منتشر شده است تا هنرجویان با کیفیت و نحوه آموزش ها آشنا شوند. مابقی دروس که 25 درس می باشد، بایستی توسط هنرجو خریداری گردد. با توجه به اینکه مبلغ هر درس 100 هزار تومان است، خرید تکی این دروس هزینه ای برابر با 2,500,000 تومان در پی خواهد داشت. اما با خرید این پکیج، مبلغ 1.000.000 تومان پرداخت خواهید کرد. پس خرید پکیج نسبت به خرید تکی دروس 60% ارزان تر است و برای هنرجو مبلغ 1.500.000 تومان صرفه اقتصادی خواهد داشت. 

 

 

همچنین اگر  بخواهیم  کل این دوره را با کلاس های حضوری مقایسه کنیم، میانگین هزینه هر جلسه آموزش حضوری در این تاریخ معادل صد هزار تومان می باشد. اما کل این پکیج که معادل 28 جلسه حضوری است، با بالا ترین کیفیت فنی و تخصصی فقط پانصد هزار تومان می باشد، آن هم به تدریس استادی با رزومه کاملا مشخص و توانایی بالا که انتقال مفاهیم را با بیانی شیوا و کاملا علمی انجام می دهد.

 

پکیج آموزش تنبک، کتاب مرتضی قاسمی

 

محتوای پکیج دوره مقدماتی آموزش تنبک

 

این پکیج شامل دو بخش می باشد که در زیر به شرح آن میپردازیم

۱. دروس پیش نیاز آموزش تنبک

فرض کنید شما یک ساز تنبک خریده و میخواهید یادگیری آن را شروع کنید. بدون آنکه اصول اولیه کار کردن با ساز را بدانید، عملا شروع یادگیری غیر ممکن خواهد بود. اما این اصول اولیه چه چیزهایی هستند؟ مثلا اینکه: چگونه ساز را بغل کنید و اصطلاحا در بر بگیرید؟ ساز باید روی کدام یک از پاهای شما باشد؟ نحوه قرار گیری دستها روی ساز چگونه است؟ حرکات اصلی تنبک کدامند؟ نام گذاری انگشتها به چه صورت است؟ و دیگر موارد مهم مثل آشنایی با شکل نتها و علائم دستوری در خطوط حامل، اصطلاحات تنبک نوازی و همچنین بررسی و توضیح اشکالات رایجی که هنرجویان مبتدی در فرم دستهای خود دارند.

تمام این اطلاعات، در چهار قسمت برای شما در قالب دروس پیش نیاز آموزش تنبک تدارک دیده شده است. بیش از ۵۰ دقیقه ویدیوی آموزشی که از سطح کیفی فوق العاده ای از لحاظ صدا و تصویر برخوردار است. استاد صادق پور با دانش و تجربه بالای خود و با گویشی ساده و بلیغ همه را به شما آموزش میدهد.

 

۲. دروس اصلی آموزش تنبک

بعد از پشت سر گذاشتن پیش نیازها، شما می توانید کار خود را رسما به عنوان یک هنرجو آغاز نمایید. اتود مد نظر استاد صادق پور، تمام ۲۸ درس جلد اول کتاب روش نوین آموزش تنبک می باشد. ۲۸ درس مهم که ساز تنبک را از مرحله صفر به شما آموزش می دهد.

تمامی این دروس توسط استاد صادق پور، به صورت جزء به جزء تدریس می گردد. هر درس به صورت مجزا ابتدا نت خوانی شده و پس از آن با کادر بسته دوربین، روی ساز اجرا و تمام نکات هر درس مو به مو برای شما تحلیل می شود.

جهت آشنایی با استاد صادق پور و سوابق و رزومه ایشان می توانید به صفحه نخست وبسایت نت به نت در قسمت معرفی اساتید مراجعه کرده یا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

آشنایی با استاد امین صادق پور مدرس تنبک

 

ریتم شناسی از مهمترین اصول اولیه یادگیری نوازندگی است.

 

در پایان دوره آموزش تنبک، هنرجو به چه سطحی از نوازندگی خواهد رسید؟

پس از اتمام این دوره، اگر هنرجو تمام تمرینات را طبق ویدیوهای آموزشی و دستورات استاد به خوبی انجام داده باشد، نوازندگی تنبک را در سطح مقدماتی یادگرفته و میتواند کسر میزان های دو چهارم و شش هشتم را بنوازد. هنر جو خواهد توانست در حد مقدماتی با نوازندگان سازهای ملودیک همنوازی کند. همچنین اکول های نوازندگی را کامل یاد گرفته و برای آنها جا می افتد. مثل فرم دستها و حرکات اصلی تنبک. مشکلی که اکثر نوازندگان در حد عالی هم دارند، فرم صحیح دستها هست که تاثیر نا مطلوبی بر طنین و زیبایی صدای ساز می گذارد. این پکیج روی این مساله مهم زوم کرده تا پس از اتمام دوره، هنرجو بتواند با خیالی آسوده وارد دوره متوسطه آموزش تنبک شده و با دنیایی از ریتم و جذابیت های نوازندگی مواجه شوند.
هر چند راه زیادی تا نوازندگی حرفه ای باقی مانده، اما پس از اتمام این دوره، هنرجو می تواند خود را یک نوازنده مبتدی بداند. همچنین با گذراندن این پکیج، هنرجو نت خوانی را یاد میگیرد و می تواند بر اساس نت، نوازندگی کند.

 

یادگیری پکیج جامع آموزش تنبک چقدر زمان میبرد؟

بهتر است هر هفته به صورت منظم یک جلسه کار شود. شتاب و عجله باعث می شود ذهن و دست، به هماهنگی لازم نرسند. تعلل و بی خیالی نیز می تواند موجب دلسردی و یا فراموش کردن نکات مهم آموزشی گردد. پیوستگی مهم ترین شرط موفقیت در یادگیری تنبک است. نوازندگی تنبک هنر بسیار ظریفی است و هیچ مولفه ای مثل پیوستگی نمی تواند این هنر ظریف را بر دستان شما بنشاند.

اگر طبق نکات گفته شده کار شود، در حالت استاندارد، یادگیری این دوره بین ۴ تا ۶ ماه طول خواهد کشید و بعد از آن مهیای شروع دوره متوسطه خواهید بود. آرزوی موفقیت داریم برای شما عزیزان.

 

ویژگی های پکیج دوره مقدماتی آموزش تنبک - پکیج آموزشی تنبک به شما کمک میکند در کمترین زمان با آموزش تنبک همراه باشید

 

سخن پایانی

هنرجویان عزیز، این پکیج آموزشی که در دسترس شما خوبان قرار گرفته، حاصل زحمات دو ساله یک تیم سخت کوش و پر تلاش بوده که با تعهدی مثال زدنی تمامی سعی خود را بر بالا بودن سطح کیفی آموزشها، آنچنان که در حد شان و منزلت شما باشد، قرار دادند. هر ویدیوی آموزشی ماحصل ساعتها کار و انرژی مضاعف است تا با افتخار، یادگاری ارزشمند و فاخر را تقدیم به شما هنردوستان شایسته نماییم. ضمن سپاس بیکران از حمایت های بی دریغ شما از اصالت هنر و هنر اصیل، امیدواریم این پیوند نا گسستنی بین ما و شما، همواره پایدار و مانا بماند، انشاءالله.

 

ویژگی های پکیج دوره مقدماتی آموزش تنبک

 

۱. به ساده ترین شکل ممکن و با جدیدترین متد روز، تنبک نوازی را یاد می گیرید.

۲. به نت خوانی مسلط خواهید شد.

۳. می توانید آن را به عنوان یک کادوی هنری و ارزشمند به عزیزانتان هدیه کنید.

۴. با در اختیار داشتن آن دیگر نیازی به صرف انرژی رفت و آمد و هزینه کلاسهای حضوری نخواهید داشت.

۵. کنترل وقت و برنامه ریزی برای یادگیری آن در اختیار خودتان خواهد بود.

۶. گنجینه ای همیشگی را به دارایی های خود افزون خواهید کرد.

 

معرفی پکیج دوره مقدماتی آموزش تنبک از زبان استاد صادق‌پور

 

 

سوالات متداول

این پکیج به صورت قدم به قدم نوازندگی تنبک را به شما می آموزد. اتودهای به کار رفته در آن بر اساس جلد اول کتاب روش نوین اموزش تنبک می باشد که شامل 28 درس مجزا است. بهتر است هر هفته یک جلسه آموزشی را کار کنید. با تمرین منظم یادگیری پکیج دوره مقدماتی آموزش تنبک 6 ماه به طول می انجامد.
تنبک بهترین ابزار برای ریتم شناسی است. ریتم و ملودی دو عنصر اصلی موسیقی و از معیارهای اولیه برای یادگیری هر نوع آلت نوازندگی است. در واقع اهمیت یادگیری تنبک به حدی زیاد است که حتی در آزمونهای ورودی دانشکده ها و آکادمی های معتبر، سنجش میزان ریتم شناسی نوازنده به مهارتش در نوازندگی با این ساز بسته است. شما نوازنده هر سازی هم که باشید، با گذراندن دوره مقدماتی آموزش تنبک؛ ریتم شناسی در شما به شکل فوق العاده ای تقویت می شود.

توجه !

برای دریافت کامل ویدیوهای آموزشی این پکیج ، ابتدا از طریق کادر زیر پکیج مربوطه را خریداری نمایید.

سپس آن را از طریق پروفایل کاربری خود دانلود کنید. 

دروس موجود در این پکیج آموزشی به صورت تک درس نیز در وب سایت وجود دارد که از طریق فهرست زیر قابل دسترس می باشد.

در صورت خرید این آموزش به صورت پکیج به جای خرید تک درس های آن ، حداقل 50 درصد هزینه ی خرید شما کاهش می باید.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما