فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

قطعه رِنگ شهر آشوب-قسمت دوم-آموزش آهنگ برای سه تار

  • انتشار1401/06/23
قطعه رِنگ شهر آشوب-قسمت دوم-آموزش آهنگ برای سه تار

 هنرجویان گرامی سه تار در وب سایت نت به نت در این ویدیوی آموزشی رایگان، قسمت دوم و پایانی رنگ شهر آشوب در دستگاه چهارگاه، از کتاب ردیف میرزا عبدالله اثر داریوش طلایی توسط علی اقبال برای شما تدریس می شود. همانطور که در جلسه گذشته نیز گفتیم، رنگ شهر آشوب بزرگترین رنگ در موسیقی ایرانی به حساب می آید و در تمام دستگاههای موسیقی آمده است. فرم متریک و موزون رنگ ها یادگیری آن را برای هنرجویان بسیار لذت بخش می کند. هر چند که چنین قطعه پر مسمایی با انواع تکنیک ها و کشش نت ها، حساسیت ویژه ای را در فرایند یادگیری از سوی هنرجو می طلبد.

 

آموزش انواع آهنگ برای سه تار در وبسایت نت به نت

هنرجویان در کنار نوازندگی و آموزش سه تار، همواره علاقه دارند تا آهنگ های ایرانی در سبک های مختلف را یاد بگیرند. در وبسایت نت به نت تعداد زیادی آموزش آهنگ برای سه تار در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. بیشتر آنها تصنیف های ماندگار موسیقی سنتی هستند. اما تعداد قابل ملاحظه ای از این آهنگ ها در سبک های دیگر مثل موسیقی محلی یا فولکلور، کلاسیک و حتی پاپ؛ در این گلچین ارزشمند قرار دارد. آهنگ جمعه فرهاد، آدم پوچ محسن نامجو، میرن آدما یا عجب رسمیه رسول نجفیان و ترانه هایی مثل عزیز جون، بهار بهار هایده و ... در کنار تصانیف ایرانی مثل مرغ سحر، آتش در نیستان، ز دست محبوب و ... همه و همه در این مجموعه در دسترس شما خوبان است. به لینک زیر مراجعه کنید تا تمامی آهنگ های آموزشی برای سه تار را مشاهده کنید.

 

آموزش آهنگ برای سه تار

 

همچنین برای سهولت دسترسی هنرجویان، تعداد 60 قطعه از این آهنگ ها را در یک پکیج گرد آوری کرده ایم که خرید آن از نظر اقتصادی بسیار با صرفه خواهد بود. پکیج طلایی آموزش تار و سه تار 60 قطعه ایرانی را می توانید در قسمت پکیج های آموزشی سه تار تهیه کنید.

 

قسمت دوم رنگ شهر آشوب چهارگاه

یادگیری این رنگ زیبا علاوه بر جذابیت هایی که دارد، به هنرجو کمک می کند تا با پرده ها و فواصل نت های چهارگاه آشنایی پیدا کرده و حال و هوای این دستگاه بزرگ موسیقی را بیش از پیش بشناسد. استاد اقبال تمام نکات لازم در مورد نت خوانی و تکنیک های عملی را با زبانی گویا و بیانی روان به شما آموزش می دهد.

 نت این قطعه را می توانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

 

دانلود نت قسمت دوم رنگ شهر آشوب

 

در ویدیوی زیر آموزش قسمت دوم رنگ شهر آشوب را مشاهده کنید. 

 

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما