فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

تمرین با هنرجویان سه تار در کلاس-قسمت چهارم

  • انتشار1401/06/16
تمرین با هنرجویان سه تار در کلاس-قسمت چهارم

سلام دوستای گلم. علی اقبال هستم و با یک ویدیوی دیگه در کلاس در سایت نت به نت همراه شما هستم. در این قسمت به همراه هنرجوی خوب و با انگیزه ریحانه زارعی، آهنگ سایه چمن یا مستم مستم رو کار می کنیم. اشکالاتی که ریحانه موقع نواختن این درس براش پیش میاد ممکنه برای همه شما هنرجوهای عزیز هم پیش اومده باشه. این ویدیو میتونه براتون مفید باشه، چرا که به اشکالات رایج و متدوال هنرجوها رسیدگی می شه. اگه قسمت های قبلی ویدیوهای در کلاس به همراه هنرجویان تار و سه تار رو ندیدید، پیشنهاد می کنم به قسمت اول این مجموعه رجوع کنید. مطمئن باشید ارزشش رو داره.

 

اهمیت الگوی مضراب در سه تار

آموزش سه تار، مجموعه ای از قواعد، تکنیک ها، اصطلاحات و مهارت هایی هست که یه هنرجودر طول دوران یادگیری کسب می کنه و روز به روز هم به تقویت اونها می پردازه. یکی از این مهارتها، توانایی هنرجو در درک و اجرای اصولی الگوی مضراب زدن هستن که موقع نت خوانی اونها رو توی خطوط حامل می بینیم. مضراب زدن در سه تار دو تا الگو داره. یکی مضراب چپ، و دیگری مضراب راست. اجرای صحیح این دو تا مثل بالهای نوازندگی منجر به قشنگ شدن اجرای نوازنده می شه. در کلاس امروزمون، علاوه بر ریتم شناسی، در مورد مقوله مضراب چپ و راست و نحوه اجرای اون صحبت می کنیم.

آموزش آهنگ سایه چمن برای سه تار

 

شما هم می تونید در کلاس های خصوصی سه تار شرکت کنید

من علاوه بر آموزش مجازی سه تار در وبسایت نت به نت که بر اساس پکیج های آموزشی سه تار هست، کلاس خصوصی مجازی آموزش سه تار هم دارم. در این کلاس ها آموزش ساز تار و سه تار رو از ابتدا، با تعیین سطحی که از هنرجو به عمل میارم، در دستور کارم خودم قرار می دم. از اونجا که روی وقت، هزینه و انرژی خودم و هنرجو خیلی حساس و سختگیر هستم، فقط هنرجوهایی رو می پذیرم که به صورت جدی بخواهند نوازندگی رو یاد بگیرن. می تونید به لینک زیر مراجعه کنید و از نحوه برگزاری کلاس ها و مراحل ثبت نام با خبر بشید.

 

نحوه ثبت نام در کلاسهای خصوصی سه تار و تار استاد اقبال

 

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما