فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آموزش خصوصی سه تار و تار

  • انتشار1401/05/26
آموزش خصوصی سه تار و تار

نحوه ثبت نام در کلاسهای خصوصی سه تار و تار استاد اقبال

هنرجویان عزیز تار و سه تار سلام. چهار سال پیش بود که آموزش سه تار در وبسایت نت به نت آغاز شد. هزاران هنرجو کار یادگیری خود را با پکیج های آموزشی این مجموعه آغاز نمودند و  به سطوح مختلف نوازندگی رسیدند.

آموزش های استاد علی اقبال مدرس سه تار و تار آنقدر کامل و شسته رفته بود که هنرجویان را از رجوع به منابع دیگر کاملا بی نیاز نمود. اما همواره هنرجویانی از سراسر کشور به ما پیام میداند و جویای تدریس خصوصی سه تار توسط استاد اقبال می شدند.

خب در این چهار سال تمرکز استاد کاملا بر روی تکمیل آموزش مجازی سه تار و تولید پکیج های آموزشی سه تار برای هنرجویان بود و این پروسه وقت ایشان را به طور کامل درگیر می نمود.

پس از پایان آموزش بخش های مختلف جلد اول کتاب استاد ذوالفنون و تولید پکیج های آموزش سه تار بخش های ماهور، شور، دشتی، ابو عطا و بیات ترک، وقت ایشان برای پایه ریزی کلاس های خصوصی نیز باز شد و اینگونه هنرجویان مشتاق به شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی سه تار استاد اقبال می توانند از این پس اقدام به ثبت نام در این کلاسها نمایند. در ادامه به شرح مراحل ثبت نام در کلاسهای خصوصی جناب علی اقبال می پردازیم. قبل از آن بد نیست که از اهمیت و مزایای آن صحبتی کرده باشیم.

از آن جایی امکان حضور فیزیکی و شرکت در کلاس آموزش خصوصی سه تار برای بسیاری از افراد فراهم نبود، جناب علی اقبال تصمیم گرفتند آموزش خصوصی را به صورت مجازی برای شما فراهم کنند تا بتوانید آموزش حرفه ای سه تار و تار را زیر نظر استاد ببینید و به یک نوازنده ی حرفه ای تبدیل شوید.

 

اهمیت دوره آموزش خصوصی تار و سه تار

1. قرار گیری هنرجو تحت نظارت مستقیم استاد:

یکی از مزایای انکار ناشدنی کلاس های خصوصی نسبت به آموزش های عمومی، تحت نظر قرار گرفتن هنرجو توسط استاد می باشد. ایشان وقت خود را به شما اختصاص داده و در ازای آن از شما فعالیت و انجام تمرینات را می خواهد. در حالی که در آموزش های عمومی، ناظری بر فعالیت های هنرجو وجود ندارد و هنرجو می تواند به راحتی مبحث یادگیری و تمرین را بپیچاند.

2.روش آموزش سیستماتیک و الزام هنرجو:

کلاس های خصوصی علی اقبال به صورت سیستماتیک پیش میرود. آموزش سیستماتیک یک روش علمی و به روز است که در آکادمی های موسیقی اروپا به کار می رود. این روش هنرجو را وادار به تمرین کردن و خلق اثر می کند. به عبارتی در کلاس های آموزش خصوصی تار و سه تار جناب اقبال، هنرجو نمی تواند سهل انگاری کند و یا آموزش را جدی نگیرد. پس اکیدا توصیه می کنیم هنرجویانی که عزم جدی برای یادگیری ساز ندارند، در این دوره شرکت نکنند. چرا که هم وقت خود و استاد را تلف نموده و هم اینکه هزینه و انرژی خود را هدر می دهند.

 

آموزش خصوصی سه تار و تار استاد علی اقبال در سایت نت به نت

 

3. آموزش انواع تکنیکها، تمرینات کاربردی و بداهه نوازی در سه تار:

در دوره آموزش خصوصی سه تار و تار علی اقبال، همه چیز از پایه و به صورت عملی با هنرجو کار می شود. از تکنیکهای مخصوص تار و سه تار گرفته تا ارائه تمرینات مهمی چون انواع وارم آپ، یادگیری آهنگ برای سه تار و تار ، تقویت قوه شنیداری، ارتقای قدرت بداهه نوازی در سه تار و ... این مراحل در ایران کمتر با هنرجو کار می شود، زیرا نیاز به صبر و حوصله زیادی از سوی مدرس مربوطه دارد. با شرکت در این کلاسها از تمام این مزایا برخوردار خواهید شد.

 

مراحل آموزش خصوصی تار و سه تار علی اقبال

خب رسیدیم به اصل ماجرا. پروسه یا مراحل آموزش سه تار و تار در این دوره خصوصی چگونه است؟ اول بگوییم که این کلاسها به صورت آفلاین برگزار می شود. آفلاین بودن کلاس های آموزشی سه تار مزایای بسیاری نسبت به آنلاین بودن آن دارد. در کلاس آنلاین، هنرجو فقط یک بار فرصت دارد تا هر چه استاد گفت را یاد بگیرد. اما در حالت آفلاین همه چیز در کنترل شماست. فرصت کافی برای استفاده چند باره از یک تمرین آموزشی را خواهید داشت. استرس کمتری دارید از اینکه وقت کلاس رو به اتمام است و...

و اما بیاید باهم به سراغ توضیح این مراحل آموزشی برویم.

 

تدریس خصوصی سه تار استاد اقبال سه مرحه دارد:

 

1. مرحله اول ارسال فیلم آموزش سه تار توسط استاد:

در این مرحله استاد با توجه به سطح شما یک ویدیوی آموزشی  به عنوان تمرین برای سه تار نوازی برایتان می فرستد. شما یک هفته فرصت دارید موارد خواسته شده در آن ویدیو را تمرین کنید و یاد بگیرید. پس در این مرحله استاد تکلیفی به شما می دهد و شما بایستی آن تکلیف را انجام دهید. منظورمان از اینکه می گوییم یک هفته فرصت دارید این نیست که بگذارید برای روز آخر به سراغ تمرین بروید. یادگیری ساز مثل درس نیست که بخواهیم شب امتحان به فکر پاس کردن آن باشیم. بلکه بایستی هر روز زمانی را به تمرین اختصاص دهید تا مهارت اجرای آن به تدریج در شما تقویت شود.

 

2ارسال ویدیو توسط هنرجو برای استاد:

در این مرحله، تمرینی را که استاد به شما داده بود و آن را یک هفته کار کردید و یادگرفتید، مقابل دوربین اجرا می کنید و برای ایشان ارسال می نمایید.

 

3. رفع اشکال توسط استاد و ارسال ویدیوی بعدی:

استاد ویدیویی که در مرحله دو برایشان فرستادید را مورد بازبینی قرار می دهد. هر اشکال و ایرادی داشته باشد را به شما می گوید و از شما میخواهد که آنها را رفع کنید. پس از تکمیل این پروسه، ویدیوی تمرینی بعدی برای شما ارسال می گردد و این چرخه به همین شکل تا پایان ترم آموزشی ادامه می یابد.

 

آموزش خصوصی سه تار و تار استاد علی اقبال در سایت نت به نت

 

تعهدات هنرجو در قبال کلاس های تدریس خصوصی سه تار استاد اقبال

جناب علی اقبال مدرس سه تار به نظم و انضباط بسیار اهمیت می دهند. هنرجو نباید هیچ گونه سهل انگاری در انجام تمرین ها و روند آموزش مجازی سه تار نشان دهد. چرا که استاد برای وقت خودش و هنرجو ارزش زیادی قائل است و بی انضباطی و سهل انگاری را نوعی بی احترامی به هنر تلقی می کند. وقتی هر جلسه درسی برای شما می فرستد، موظف خواهید بود درس را در هفته بعد و در همان روز مشخص شده برای ایشان ارسال کنید.

تشخیص آن که چه چیزی برای شما مناسب است با استاد خواهد بود. ایشان با تجربه ای بیش از بیست سال در زمینه آموزش سه تار و تار، ایرادات و ضعف های شما را تشخیص می دهد و طبق نیاز و توانایی شما درس مربوطه را برای شما تجویز می کند. لذا توقع بر این است که کاملا به استاد خود اعتماد کنید و از او نخواهید چه چیزی را به شما درس دهد.

شرط مهم: برای دریافت نتیجه در آموزش نوازندگی سه تار باید حداقل دو ترم با استاد همراه باشید.

 

آموزش خصوصی سه تار و تار استاد علی اقبال در سایت نت به نت

 

 

مدت زمان دوره آموزشی سه تار و هزینه تدریس خصوصی

- هر ترم آموزش خصوصی سه تار 12 جلسه می باشد. هر هفته یک جلسه برگزار می شود. پس طول دوره آموزشی سه ماه خواهد بود.

- هزینه هر ترم آموزش خصوصی سه تار و تار 3,000,000 تومان می باشد. 

- هر ترم ۳ ماه به طول می انجامد و متشکل از ۱۲ جلسه می باشد. (هر ماه ۴، و هر هفته ۱ جلسه)

- با پرداخت شهریه ترم، ثبت نام شما انجام شده و پس از تعیین سطح؛ کار خود را آغاز خواهید کرد.

- جهت ثبت نام فقط از طریق تلگرام با شماره 989132608406+ مکاتبه نمایید.

 

راه ارتباطی برای ثبت نام کلاس خصوصی

 

 

در پایان صحبتهای صمیمانه علی اقبال با هنرجویان را بخوانید

سلام به همراهان عزیزم امیدوارم حال دلتون عالی باشه. مطمئنم اینجا هستی چون به یادگیری تار یا سه تار علاقه داری. نمیدونم از چه طریقی با من آشنا شدی، ولی به هر شکل خوش اومدی. من همراهت هستم تا بتونی با یک برنامه کامل آموزشی با مدیریت زمان و انگیزه کامل، تار یا سه تار رو بنوازی. توی این مدت تدریس به این نکته پی بردم که همه اونهایی که میخواهند ساز یاد بگیرند یک جور نیستند. یکی میخواد حرفه ای بنوازه، یکی میخاد برای دل خودش بنوازه و یکی هم میخاد برای قناریش بنوازه. من معتقدم باید با توجه به نیاز هنرجو و سطح دریافتش بهش آموخت البته در قالب چارچوب اصولی. اگر غیر از این باشه هنرجو دلسرد و نا امید ساز رو می‌بوسه و کنار می‌گذاره. من در دوره کلاس خصوصی با توجه به روحیات و توانایی هنرجو به او آموزش میدهم و علت استقبال هنرجویان از کلاس های خصوصی مجازی من، همین شناور بودن آن است.

در انتهای این پست، ویدیویی برایتان آماده کرده ام که پیشنهاد میکنم ثانیه به ثانیه آن را با دقت ببینید. خوشحال میشم شما هم به جمع چند صد نفری ما بپیوندید.

 

 

سوالات متداول

باید بگوییم هر دو روش کامل هستند و آموزش سه تار را از ابتدا با هنرجو کار می کنند. در آموزش سه تار به روش عمومی، هنرجو پکیج های آموزشی را خریداری کرده و طبق آن نوازندگی را یاد می گیرد. اما در کلاسهای خصوصی هنرجو به صورت مستقیم زیر نظر استاد خواهد بود و تمام فعالیت های او رصد خواهد شد و ایرادها و اشکالات احتمالی آن رفع می گردد. تفاوت دیگر در این است که فرایند یادگیری سه تار در روش خصوصی به دلیل سخت گیری های استاد سریع تر است.
استاد علی اقبال در ویدیوی مربوط به همین پست متد آموزشی خود را بیان کرده اند، حرف های ایشان را گوش کنید تا با روش او آشنا شوید. همچنین کافیست چند ویدیوی آموزش عمومی سه تار با تدریس استاد اقبال را مشاهده کنید و از کیفیت سطح آموزش ایشان با خبر شوید. بیش از هفت هزار کاربر فعال سال هاست که با روش آموزشی استاد علی اقبال نوازندگی این ساز اصیل را یادگرفته اند.

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما