فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آهنگ بهار دلنشین-آموزش آهنگ برای تار

  • انتشار1401/05/01
آهنگ بهار دلنشین-آموزش آهنگ برای تار

 عزیزان همراه، هنرجویان گرامی ساز تار، با آموزش یک آهنگ دیگر برای ساز دل انگیز تار، در خدمت شما هستیم. مجموعه ویدیوهای آموزش آهنگ برای تار با استقبال بسیار خوبی در سایت نت به نت مواجه شده است و خوشحالیم که توانستیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

آموزش تار در وب سایت نت به نت

 

آموزش تار به صورت رایگان

درس امروز آموزش آهنگ خاطره انگیز و زیبای بهار دلنشین برای ساز تار می باشد. این آموزش به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.آهنگ بهار دلنشین آهنگی است که میتوان با قطعیت گفت همه اقشار جامعه و با هر طیف سنی آن را شنیده اند. آهنگسازی آن را روح الله خالقی انجام داده و برای اولین بار با صدای گرم غلامحسین بنان در دستگاه همایون و مایه بیات اصفهان اجرا شده است.

نت این آهنگ نیز مثل درس های گذشته در کتاب تار و ترانه یمین غفاری قرار دارد. شما میتوانید با تهیه ی این کتاب از تصانیف و ترانه های آن با آموزش استاد علی اقبال استفاده کنید. نوازندگی آهنگ با ساز تار علاوه بر لذت بخش بودن و ایجاد انگیزه مضاعف برای هنرجویان؛ می تواند در کنار درس های اصلی دوره مقدماتی آموزش تار نقش مهمی در پیشرفت و ارتقای مهارت نوازندگی داشته باشد.

 

خرید کتاب آموزش تار

کتاب تار و ترانه یمین غفاری در همه کتاب فروشی های معتبر کشور موجود می باشد.هم چنین این کتاب در فروشگاه نت به نت نیز در دسترس شما قرار گرفته است. وارد لینک زیر شوید تا مستقیما به صفحه خرید کتاب تار و ترانه یمین غفاری از فروشگاه نت به نت را ملاحظه بفرمایید. خرید شما کمتر از 5 روز کاری به دستتان میرسد.

خرید کتاب تار و ترانه یمین غفاری

 

در ویدیوی زیر آهنگ بهار دلنشین توسط استاد علی اقبال مدرس با تجربه ساز تار برای شما تدریس می گردد. نکات مهم در مورد انگشت گذاری صحیح روی پرده های تار و همچنین دقت به علائم تغییر دهنده که در این درس عموما بمل می باشد را در نظر داشته باشید. اگر همزمان با تمرین، شعر این تصنیف را بخوانید، یادگیری آسان تری خواهید داشت.

 

آموزش خصوصی تار

اگر به دنبال یادگیری حرفه ای و تخصصی تار هستید پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس های آموزش خصوصی تار است . شرکت در این کلاس ها علاوه بر یادگیری بهتر نواختن تار، باعث استفاده هنرجو از تجارب استاد و رفع اشکال در حضور استاد می شود.

 

 

دانلود آهنگ بهار دلنشین با صدای غلامحسین بنان

 

متن شعر بهار دلنشین

تا بهار دلنشین آمده سوی چمن
ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن
چون نسیم نو بهار بر آشیانم کن گذر
تا که گلباران شود کلبه ویران من

تا بهار زندگی آمد بیا آرام جان
تا نسیم از سوی گل آمد بیا دامن کشان
چون سپندم بر سر آتش نشان بنشین دمی
چون سرشکم در کنار بنشین نشان سوز نهان

باز آ ببین در حیرتم
بشکن سکوت خلوتم
چون لاله تنها ببین
بر چهره داغ حسرتم
ای روی تو آیینه ام
عشقت غم دیرینه ام
باز آ کنون در این بهار
سر را بنه بر سینه ام

 

هنرجویان عزیز در ویدیوی زیر می توانید آموزش آهنگ بهار دلنشین برای تار را به صورت رایگان مشاهده فرمایید:

 

 

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما