فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آهنگ دیگه عاشق شدن-آموزش همنوازی تنبک با آهنگ

  • انتشار1401/04/26
آهنگ دیگه عاشق شدن-آموزش همنوازی تنبک با آهنگ

هفتمین قسمت از مجموعه پرطرفدار آموزش همنوازی تنبک با آهنگ یا ملودی را مشاهده می فرمایید.همنوازی امروز با ملودی آهنگ خاطره انگیز دیگه عاشق شدن، ترانه ای از جهانبخش پازوکی همراه خواهد بود که با صدای خواننده های زیادی مثل کورس سرهنگ زاده، مهستی، حجت اشرف زاده، راغب، احلام و... اجرا شده است.

همانطور که استاد امین صادق پور مدرس تنبک در این ویدیو اشاره می کند، لازمه یادگیری این همنوازی آشنایی کامل با کسر میزان شش هشتم سنگین می باشد. این کسر میزان در دوره متوسطه آموزش تنبک وبسایت نت به نت در صفحات 31 و 32  تدریس شده است. پس برای یادگیری درس امروز، علاوه بر دوره مقدماتی آموزش تنبک می بایست حداقل هفت درس از دوره متوسطه آموزش تنبک را نیز پشت سر گذاشته باشید. توصیه موکد می کنیم چنانچه در سطحی که گفته شد قرار ندارید، یادگیری این همنوازی را به آینده موکول کنید.

 

چرا آموزش همنوازی تنبک با آهنگ مهم است؟

پس از پایان آموزش جلد اول کتاب روش نوین آموزش تنبک مرتضی قاسمی در وبسایت نت به نت و ارائه پکیج جامع دوره مقدماتی آموزش تنبک نوازی، زیر شاخه ای تحت عنوان همنوازی تنبک با آهنگ به قسمت آموزش تنبک افزودیم. ایجاد این قسمت در جهت رشد و ارتقای هنرجویان تنبک و با دو هدف انجام گرفت:

1. محک خوردن مهارت نوازندگی هنرجوی تنبک نسبت به شناخت و اجرای ریتم و سر ضرب ها.

2. آماده شدن هنرجو برای شرکت در گروه نوازی ها و اجرای بی نقص در برابر مخاطب.

این دو مورد(شناخت ریتم و گروه نوازی)، مهمترین اهداف برای یک نوازنده تنبک می باشد.

 

آموزش تنبک در وب سایت نت به نت

 

نکاتی در مورد همنوازی

اگر در اطرافیان خود نوازنده یک ساز ملودیک، در هر سطحی، می شناسید از او بخواهید شما را همراهی کند. این کار باعث پیشرفت هر دوی شما خواهد شد. چنانچه نوازنده ای در دسترس شما نبود، خودتان با نواختن ریتم درس، شروع به خواندن شعر بر روی آن بکنید. این کار را درست مطابق آنچه که در ویدیوی آموزشی میبینید انجام دهید.

 

تکرار تمرینات آموزش تنبک

حداقل دو بار ویدیوی زیر را بدون استفاده از ساز مشاهده کنید. نکاتی که استاد صادق پور بیان می کند را به دقت گوش دهید. علی اقبال مدرس سه تار و تار، ملودی همراه را با ساز تار خود می نوازد. پس از پایان ویدیو، تنبک خود را بردارید و همزمان با همنوازی اساتید، به تمرین بپردازید. آن قدر این کار را تکرار کنید تا ریتم را حفظ شوید و بتوانید بدون تماشای ویدیو نیز به صورت کامل همنوازی را اجرا نمایید.

موفق باشید.

 

فایل صوتی اجرای این همنوازی را دانلود کنید

 

دانلود آهنگ دیگه عاشق شدن با صدای کورس سرهنگ زاده

 

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما