فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آهنگ خواب‌های طلایی-آموزش آهنگ برای سنتور

  • انتشار1401/04/14
آهنگ خواب‌های طلایی-آموزش آهنگ برای سنتور

هنرجویان عزیز ساز سنتورسلام! این بار با یک آموزش آهنگ شیرین و دلربا با ساز سنتور مهمان شما هستیم. مضراب ها را بردارید، دستان خود را گرم کنید و با تمرکز این ویدیوی آموزش رایگان موسیقی را مشاهده کنید و یکی از آهنگ های جذاب کلاسیک کشورمان را یاد بگیرید.

در این درس استاد مصطفی رسولیان مدرس سنتور، آهنگ خواب های طلایی از ساخته های فوق العاده معروف استاد جواد معروفی را به شما آموزش می دهد. مثل همیشه ابتدا تمام نکات ریز و درشت نت خوانی را برای شما شرح داده و سپس به اجرای کامل این درس بر روی ساز می پردازد.

 

آموزش سنتور در وب سایت نت به نت

 

دوره مقدماتی آموزش سنتور

قبل از هر چیز باز هم تاکید می کنیم که برای یادگیری این آهنگ، حداقل مهارتی که نیاز دارید، گذراندن کامل دوره مقدماتی آموزش سنتور بر اساس کتاب دستور سنتور استاد پایور می باشد. در این دوره شما اصول اولیه نوازندگی سنتور، شناخت پوزیسیون های صدایی سنتور و همچنین آموزش نت خوانی را یاد می گیرید و تبدیل به یک نوازنده مبتدی می شوید. در بخش دوم این کتاب با انواع اصطلاحات تئوری موسیقی و تکنیک های ویژه‌ی سنتور نوازی مثل زینت ها، دراب ها، تکیه ها و... آشنا می شوید.

پس اگر هنوز دوره مقدماتی را طی نکرده اید، همین الان به قسمت پکیج های آموزشی سایت نت به نت بروید و پکیج ارزشمند آموزش جامع دوره مقدماتی سنتور به تدریس استاد مصطفی رسولیان را تهیه کنید. به جرات می توان گفت این بسته آموزشی در سراسر کشور از لحاظ فنی و آموزشی، بی نظیر است.

آهنگ خواب های طلایی در سال ۱۳۳۰ توسط استاد جواد معروفی، آهنگساز بزرگ و خلاق کشورمان برای فیلمی با همین عنوان به کارگردانی معزدیوان فکری ساخته شد.

ریتم درس شش هشتم است. از آنجا که اکثر نت های این آهنگ سیاه نقطه دار می باشد، رعایت و حفظ فواصل میان نت ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. این آهنگ بی کلام در مایه بیات اصفهان ساخته شده است، اما با استفاده از علائم تغییر دهنده، مخصوصا لا بمل که در پشت خرک قرار دارد، می توانید آن را طبق این ویدیوی آموزشی در دستگاه شور یاد بگیرید و از نواختن آن لذت ببرید.

نت آهنگ در کتاب شیوه سنتور نوازی پشنگ کامکار قرار دارد. از آنجا که دوره متوسطه آموزش سنتور بر اساس همین کتاب خواهد بود، لذا خرید آن به همه هنرجویان توصیه می گردد.این کتاب در فروشگاه وب سایت نت به نت نیز برای شما هنرجویان فراهم شده است. به هر حال نت این آهنگ را برای کسانی که فعلا دسترسی به این کتاب ندارند در لینک زیر قرار میدهیم.

 

دانلود نت آهنگ خواب‌های طلایی

دانلود آهنگ خوابهای طلایی اثر جواد معروفی

هنرجویان عزیز در ویدیوی زیر می توانید به صورت رایگان آموزش آهنگ خواب‌های طلایی برای سنتور را مشاهده نمایید:

 

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما