فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آموزش آهنگ خانه مادری (ارسلان کامکار) برای سه تار

  • انتشار1401/03/06
آموزش آهنگ خانه مادری (ارسلان کامکار) برای سه تار

 

هنرجویان عزیز سه تار در وب سایت نت به نت برای این ویدیوی آموزشی، یک آهنگ خاطره انگیز از ارسلان کامکار را انتخاب کرده ایم با نام خانه مادری. این قطعه، دومین اثر در آلبوم مادر، ساخته ارسلان کامکار می باشد که در آن موسیقی فیلم مادر، ساخته بی نظیر علی حاتمی گردآوری شده است. خانه مادری یک رنگ زیبا و ریتمیک است که استاد اقبال آن را به صورت شنیداری برای نوازندگان سه تار تدریس می کند.

 

آموزش سه تار در وب سایت نت به نت

 

فیلم مادر یک درام بسیار تاثیر گذار بود که با نویسندگی و کارگردانی علی حاتمی در سال ۱۳۶۸ تولید و اکران شد. حضور چهره های سرشناس بازیگری، همچنین موسیقی ماندگار آن، این فیلم را به یکی از بزرگ ترین ساخته های سینمای بعد از انقلاب تبدیل کرد. فیلم مادر در هشتمین جشنواره فیلم فجر توانست چندین جایزه از جمله سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن توسط رقیه چهره آزاد، بهترین بازیگر نقش دوم مرد توسط اکبر عبدی و... را به خود اختصاص دهد. 

 

تمرینات کاربردی برای نوازندگان سه تار

 

همچنین ارسلان کامکار برای ساخت موسیقی این فیلم نامزد دریافت بهترین آهنگساز گردید. ارسلان کامکار آهنگساز و نوازنده بربط و ویلون، عضوی از خانواده بزرگ کامکارها می باشد که سالهاست در زمینه موسیقی کوردی و سنتی فعالیت دارند. موسیقی فیلم مادر نیز با آهنگسازی ارسلان و اجرای گروه کامکارها، به آلبومی ماندگار در موسیقی ایران بدل شد. 

عزیزان این آهنگ به صورت شنیداری تدریس شده، پس برای یادگیری آن نیازی به نت نخواهید داشت. هر آنچه که برای یادگیری آن مورد نیاز است را از زبان استاد اقبال خواهید شنید. توصیه می کنیم ابتدا یک بار فیلم را به صورت کامل مشاهده کرده و خوب گوش کنید، سپس به همراه سه تار به یادگیری آن بپردازید.

آموزش آهنگ مادر برای سه تار به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. زیبایی این اثر شاد و خاطره انگیز، قطعا جذابی زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. ضمن اینکه نوازندگان سه تار نیز می توانند مطابق همین ویدیو، این آهنگ زیبا را یاد گرفته و در جمع و خلوت اجرا کنند.

 

آهنگ خانه مادری (ارسلان کامکار)

 

 

 ويدئو آموزشي اين آهنگ را در زير مشاهده مي كنيد: 

 

 

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (1)

محمدرضا اسعدی

تاریخ ارسال :1401/07/09

وقت بخیر .. ممنون بابت آموزش خوبتون فقط اینکه کوک ساز برای این آهنگ چیه ؟

وبسایت نُت به نُت

سلام دوست عزیز، تمامی موارد از جمله علائم تغییر دهنده رو استاد در ویدیو توضیح داده اند.

سبد خرید 0
تماس با ما