فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

چرا باید در کلاس خصوصی مجازی سه تار استاد اقبال شرکت کنیم؟

  • انتشار1400/08/30
چرا باید در کلاس خصوصی مجازی سه تار استاد اقبال شرکت کنیم؟

 

بیش از چهار سال از شروع دوره های عمومی آموزش سه تار توسط علی اقبال در وبسایت نت به نت می گذرد. در این سالها نزدیک به هشت هزار نفر یادگیری هنر نوازندگی سه تار را همگام با این وبسایت شروع کرده و اکثر آنها توانستند با صبر و پشتکار نوازنده این ساز محبوب شوند.

به تازگی برای آن دسته از هنرجویانی که می خواهند مستقیما زیر نظر استاد اقبال به یادگیری ساز سه تار بپردازند، بستر مناسب را مهیا نموده ایم. شما می توانید در کلاسهای خصوصی آموزش سه تار استاد اقبال ثبت نام کرده و زیر نظر مستقیم ایشان این ساز را یاد بگیرید.

 

ویدئوی ارسالی خانم حدیث راه نورد از آموزش مجازی استاد اقبال را در زیر مشاهده می کنید

 
 

 

نحوه ثبت نام برای شرکت در کلاسهای خصوصی تار و سه تار استاد اقبال در قسمت اخبار وبسایت نت به نت به صورت کامل شرح داده شده است. بر روی لینک زیر کلیک کنید تا مراحل ثبت نام و شروع به کار در این کلاسها را ببینید.


آموزش خصوصی سه تار و تار

 

 

تفاوت دوره عمومی و خصوصی آموزش سه تار

مهمترین تفاوت بین این دو، زیر نظر بودن پروسه یادگیری شماست. در دوره عمومی شما زیر نظر نیستید و خودتان باید بتوانید متد و تکنیکها را دقیق و بدون اشکال یاد بگیرید. اما در کلاسهای خصوصی استاد اقبال، دقیقا مثل یک کلاس حضوری، هر جلسه زیر ذره بین استاد قرار می گیرید و اشکالات شما در نوازندگی به شما گفته می شود و اصطلاحاً رفع اشکال می گردد. تفاوت بعدی در زمان بندی است. اگر شما با پکیج ها کار کنید، هر وقت بخواهید می توانید آموزشها را به تعویق انداخته و کج دار و مریز به پیش ببرید که این اصلا توصیه نمی شود. ولی در کلاسهای خصوصی، استاد هر هفته بدون تعارف تکلیفی که به شما داده را از شما می خواهد. در یک کلام، شاید بتوانید در یادگیری سه تار به روش عمومی تنبلی کنید، ولی در روش کلاس خصوصی نمی توانید. چرا که هزینه کرده اید و استاد بر شما ناظر خواهد بود.

 

آموزش سه تار

 

 

در این ویدیو استاد اقبال به صورت مفصل در مورد این کلاس ها، چگونگی و مراحل انجام آن با شما سخن می گوید. ویدیو را کامل مشاهده بفرمایید.

 

 
 

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما