فروشگاه

اخبار

اخبار

پکیج جامع دوره مقدماتی آموزش سنتور در وبسایت نت به نت

  • انتشار1401/03/14
  • بازدید
پکیج جامع دوره مقدماتی آموزش سنتور در وبسایت نت به نت

باز هم نت به نت یک محصول آموزشی فاخر دیگر را به مرحله بهره برداری رسانید. نت به نت مفتخر است خبری خوش را برای علاقه مندان به یادگیری ساز سنتور اعلام کند. یک بسته آموزشی کامل، بی نظیر و ارزنده برای کسانی که می خواهند ساز دلنشین سنتور را از مرحله صفر استارت بزنند، اکنون در وبسایت نت به نت و در قسمت بسته های آموزشی قرار گرفته است. 

پکیج جامع دوره مقدماتی سنتور، با هدف ایجاد بستری مناسب برای هنرجویان این ساز، با جدید ترین الگوها و متد آموزشی، در قالب با کیفیت ترین سطح جلوه های سمعی و بصری، اکنون در اختیار هنرجویان قرار دارد و همه می توانند به وسیله این پکیج، نسبت به یادگیری ساز سنتور از پایه و سطوح اولیه اقدام نمایند. 

پکیج مقدماتی سنتور، با تدریس مدرس با تجربه این ساز، استاد مصطفی رسولیان؛ هر آنچه که هنرجویان برای یادگیری نیاز داشته باشند را در اختیار ایشان می گذارد. این پکیج شامل دو بخش پیش نیازها و دروس اصلی کتاب می باشد.

در بخش پیش نیازها، هنرجویان با کلیه اصول مقدماتی این ساز نظیر چگونگی در دست گرفتن مضراب، ارتفاع میز سنتور از زمین، فاصله از ساز، نحوه درست نشستن پشت ساز، شناخت نت ها، شیوه صحیح مضراب زدن و... آشنا شده و برای شروع کار با تمرین های اصلی کتاب آماده می شوند. 

در بخش دوم، کلیه دروس کتاب دستور سنتور استاد پایور که یکی از اصلی ترین مراجع آموزشی این ساز در اکثر آموزشگاه ها محسوب می شود؛ قدم به قدم و نت به نت توسط استاد رسولیان تدریس می گردد. کیفیت آموزشها بسیار بالاست و می توان گفت در کشور بی نمونه است. 

هنرجویان سنتور می توانند با اتکا به این پکیج، بدون نیاز به هیچ گونه منبع دیگری نوازندگی سنتور را در سطح مقدماتی یاد گرفته و وارد دوره متوسطه گردند. 

تیم نت به نت برای تولید این پکیج بیش از دو سال به شکل پیوسته و سختکوشانه تلاش کرده تا حاصل این کار محصولی در خور شان و منزلت هنردوستان این سرزمین باشد. 

۱۱ درس پیش نیاز و چهل و نه درس کتاب در مجموع شامل ۸۰۰ دقیقه ویدیوی آموزشی در ۶۰ قسمت می باشد. 

پکیج جامع دوره مقدماتی سنتور با قیمتی استثنایی منتشر شده و علاقه مندان به راحتی می توانند این پکیج را از وبسایت نت به نت خریداری کرده و یادگیری را آغاز نمایند.

 

جهت مشاهده و خرید پکیج مقدماتی سنتور کلیک کنید

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما