فروشگاه

اخبار

اخبار

آموزش خصوصی تنبک با تدریس استاد امین صادق‌پور

  • انتشار1400/04/07
  • بازدید
آموزش خصوصی تنبک با تدریس استاد امین صادق‌پور

تا ده سال پیش و قبل از فراگیری فضای بیکران مجازی، اشخاص برای یادگیری هر هنری از جمله موسیقی، مجبور به حضور فیزیکی در آموزشگاه ها بودند. با ورود به عصر جدید، تقریبا هنری نیست که نتوان به صورت مجازی و از راه دور آن را آموخت.

وبسایت نت به نت در سالهای گذشته توانسته است ارتباط هنرجویان با آموزش مجازی سازهای مختلف را، به شکل مطلوبی به مرحله اجرا در آورد. استفاده از اساتید کارکشته و مجرب، استفاده از امکانات موجود برای ارائه بهترین کیفیت آموزشی برای هنرجویان، عرضه سازهای استاندارد و مطابق نیاز هنرجویان در فروشگاه آنلاین نت به نت و تهیه کلیه کتاب های آموزشی مربوط به هر ساز؛ باعث گردیده این وبسایت به عنوان یکی از پیشگامان قدرتمند آموزش مجازی موسیقی نزد اهالی این هنر شناخته شود. یکی از این سازهایی که نت به نت تمرکز ویژه ای برای آن صرف کرده، آموزش ساز تنبک است که استاد امین صادق پور، تدریس مجازی آن را بر عهده دارند.

نحوه آموزش ساز تنبک از طریق وبسایت نت به نت به دو روش ممکن است: 1- آموزش عمومی مبتنی بر پکیج های آموزشی تنبک 2- دوره خصوصی زیر نظر استاد صادق پور

 

آموزش خصوصی تنبک با تدریس استاد امین صادق‌پور1

 

1- آموزش عمومی مبنی بر پکیج های آموزشی تنبک

چند سال پیش در کنار آموزش انواع سازهای سنتی و کلاسیک، آموزش مجازی تنبک نیز در وبسایت نت به نت کلید خورد. جلسات آموزشی بر مبنای کتاب روش نوین آموزش تنبک در اختیار هنرجویان قرار گرفت. هنرجویان زیادی کار خود را با آموزشهای عمومی ما آغاز کردند و روز به روز تعداد این افراد نیز بیش از پیش گردید.

کار دوره مجازی آموزش تنبک به این شرح است که ابتدا هنرجویان دروس پیش نیاز آموزش تنبک را پشت سر می گذرانند. دروس پیش نیاز پیش درآمدی بر آموزش عملی تنبک است. طی یادگیری این دروس، هنرجویان با مفاهیم اولیه و اصول مقدماتی ساز تنبک آشنا شده و مهیای ورود به دوره مقدماتی می گردند. آشنایی با حرکات اصلی تنبک، فرم صحیح دستها، اصطلاحات مربوط به تئوری موسیقی و کلا هر آنچه که هنرجو پیش از آموزش های عملی میبایست بداند، در دروس پیش نیاز آموزش تنبک ارائه شده است.

پس از پشت سر گذاشتن دروس پیش نیاز، هنرجویان به صورت رسمی وارد جریان عملی یادگیری تنبک می شوند. همانطور که گفتیم، متد کتاب روش نوین آموزش تنبک برای مراحل آموزشی این ساز در نظر گرفته شده و استاد صادق پور دروس این کتاب را یک به یک و با روش جدید آموزشی و در قالب ویدیو به هنرجویان آموزش می دهد. در حال حاظر دو دوره مقدماتی و دوره متوسطه در وبسایت نت به نت آماده گردیده و این دروس به صورت پکیج هایی کاربردی در اختیار هنرجویان قرار گرفته است. پکیج دوره متوسطه آموزش تنبک و پکیج دوره مقدماتی آموزش تنبک، دو محصول بی نظیر در زمینه آموزش مجازی تنبک می باشند که توانسته نظر تعداد زیادی از هنرجویان این ساز کوبه ای و اصیل را به خود جلب نماید.

 

آموزش خصوصی تنبک با تدریس استاد امین صادق‌پور1

 

2- دوره خصوصی آموزش تنبک زیر نظر استاد

برخی از هنرجویان تمایل دارند که با استاد مربوطه به صورت خصوصی کلاس های مجازی داشته باشند و از این طریق به یادگیری بپردازند. پیامهای زیادی که در این خصوص به پشتیبانی تلگرام وبسایت نت به نت ارسال می شود، موید این مطلب است.

لذا جهت اجابت درخواست عزیزانی که تمایل به شرکت در کلاس های مجازی خصوصی آموزش تنبک دارند؛ این امکان را میسر نموده و در ادامه، به نحوه برگزاری و طریقه ثبت نام این کلاس ها می پردازیم.

 

مراحل آموزش تنبک در دوره خصوصی استاد صادق پور

در دوره خصوصی آموزش تنبک، شما به صورت کامل تحت نظر استاد صادق پور قرار می گیرید. همه چیز از پایه و اصول اولیه با شما کار می شود و درست مثل کلاس های حضوری هر جلسه به شما تکلیفی برای یادگیری و اجرا داده می شود.  تکنیک های تنبک نوازی، ارتقای مهارت نوازندگی در کسر میزان های مختلف تنبک، و به طور خلاصه هر آنچه که شما را از هر مرحله ای تبدیل به یک نوازنده حرفه ای تنبک کند را در این کلاس کار خواهید کرد.

روند انجام کلاس های خصوصی آموزش تنبک سه مرحله دارد.

 

مرحله اول: ارسال فیلم آموزش تنبک توسط استاد

در این مرحله ابتدا استاد از شما یک آزمون تعیین سطح می گیرند. سپس با توجه به سطح شما، یک ویدیوی آموزشی برایتان ارسال می کند. شما از زمان دریافت ویدیو یک هفته زمان دارید تا موارد خواسته شده را یاد بگیرید و برای استاد ارسال نمایید. پس به طور خلاصه در این مرحله، استاد به شما یک تکلیف می دهد و شما بایستی آن تکلیف را انجام دهید. این فرصت یک هفته ای برای این منظور نیست که بگذارید شب آخر آن را تمرین کنید. یادگیری ساز یک هنر عملی و تدریجی است که با درس های تئوری مدرسه و دانشگاه و پاس کردن آنها در شب امتحان فرق دارد.

 

مرحله دوم: ارسال ویدیو توسط هنرجو برای استاد

در این مرحله، تمرینی را که استاد به شما داده بود و آن را یک هفته کار کردید و یادگرفتید، مقابل دوربین اجرا می کنید و برای ایشان ارسال می نمایید.

 

مرحله سوم: رفع اشکال توسط استاد و ارسال ویدیوی بعدی

استاد ویدیویی که در مرحله دو برایشان فرستادید را مورد بازبینی قرار می دهند. هر اشکال و ایرادی داشته باشد را به شما می گوید و میخواهد که آنها را رفع کنید. پس از تکمیل این پروسه، ویدیوی تمرینی بعدی برای شما ارسال می گردد و این چرخه به همین شکل تا پایان ترم آموزشی ادامه می یابد.

 

چند نکته در مورد کلاسهای مجازی خصوصی تنبک

- در آزمون تعیین سطح اولیه، به هیچ عنوان سعی نکنید آن چه را که نیستید به نمایش بگذارید. دقیقا خودتان باشید ولو اینکه تا به حال دست هم بر ساز تنبک نزده باشید. به استاد خود کاملا اعتماد کنید. اوست که تشخیص می دهد از چه مرحله ای میبایست آموزش ها شروع شوند.

- وقت شناس باشید. استاد مربوطه زمانبندی کار خود را به گونه ای تنظیم می کند که دقیقا سر موعد هماهنگ شده کلاسها برگزار شوند.

- به انجام کامل تکالیف پایبند باشید. اگر در یک هفته بنا به علتی نتوانستید تمرین کنید، حتما قبل از آن با استاد هماهنگ کرده تا هزینه آن جلسه سوخت نگردد.

- شما حتما می بایست کتاب روش نوین آموزش تنبک را در اختیار داشته باشید. برای تهیه این کتاب می توانید به فروشگاه وبسایت نت به نت مراجعه بفرمایید.

 

خرید کتاب روش نوین آموزش تنبک

 

آموزش خصوصی تنبک با تدریس استاد امین صادق‌پور

 

مدت زمان دوره آموزش تنبک، شهریه و نحوه ثبت نام

- هر ترم آموزش خصوصی تنبک 12 جلسه می باشد. هر هفته یک جلسه برگزار می شود. پس طول دوره آموزشی سه ماه خواهد بود.

- هزینه هر ترم آموزش خصوصی تنبک 1,800,000 تومان می باشد.

- جهت رفاه حال هنرجویان و سهولت در پرداخت، این امکان وجود دارد تا شهریه هر ترم آموزش تنبک را به صورت اقساطی و در سه قسط 600,000 تومانی پرداخت کنند.

- با پرداخت قسط اول، ثبت نام شما انجام شده و پس از تعیین سطح؛ کار خود را آغاز خواهید کرد.

- جهت ثبت نام فقط از طریق آیدی تلگرام درج شده در زیر، اقدام نمایید.

آدرس تلگرام نت به نت

 

آموزش خصوصی تنبک با تدریس استاد امین صادق‌پور

سوالات متداول

کلاس های خصوصی به صورت آفلاین برگزار می شود. روش آفلاین راندمان بسیار بیشتری نسبت به روش آنلاین دارد. چرا که هنرجو هر ویدیوی آموزشی را می تواند در اختیار داشته باشد و بارها و بارها آنها را تماشا کند. اما در روش آنلاین همه چیز به صورت لحظه ای و بدون بازگشت در جریان است.
هر دو روش آموزش خصوصی و عمومی توسط یک استاد تدریس می شود. در ماهیت آموزش ها تفاوتی وجود ندارد و متد آموزشی یکسان است. اما در روش خصوصی، هنرجو به صورت مستقیم تحت نظر استاد قرار می گیرد و هر جلسه به رفع اشکالات و ایرادات احتمالی پرداخته می شود.
هر جلسه از کلاسهای خصوصی استاد صادق پور از سه مرحله زیر تشکیل می شود: مرحله اول: ارسال فیلم آموزش تنبک توسط استاد مرحله دوم: ارسال ویدیو توسط هنرجو برای استاد مرحله سوم: رفع اشکال توسط استاد و ارسال ویدیوی بعدی با طی نمودن هر سه مرحله فوق، جلسات بعدی به همین منوال تا پایان ترم ادامه می یابد.
هر ترم از 12 جلسه تشکیل شده که به صورت هفتگی و به صورت مجازی با هنرجو کار می شود. به عبارتی یک ترم آموزش خصوصی تنبک سه ماه به طول می انجامد.

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (1)

مهدی قبادی

تاریخ ارسال :1402/07/20

سلام چطور با استاد تمبک می تونیم تماس بگیریم

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما. در بخش معرفی اساتید در صفحه نخست سایت، می تونید راههای ارتباطی با اساتید رو مشاهده کنید.

سبد خرید 0
تماس با ما