فروشگاه

اخبار

اخبار

فروشگاه نت به نت افتتاح شد

  • انتشار1399/06/25
  • بازدید
فروشگاه نت به نت افتتاح شد

 

چندی پیش به کاربران و هنرجویان وبسایت نت به نت وعده یک خبر خوب را دادیم. همانطور که از تیتر می بینید، این خبر مربوط است به افتتاح فروشگاه وبسایت نت به نت با انواع سازهای مختلف، کتابهای آموزشی موسیقی، لوازم جانبی، موسیقی کودک و... شاید برایتان سوال باشد که چرا از افتتاح فروشگاه به عنوان یک خبر خوب یاد کرده ایم. برای دانستن پاسخ، در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

 

تنها سرمایه ما، اعتماد شماست

 

بدون اعتماد شما هنرجویان عزیز، هیچ گاه قادر به ارائه خدمات خود نه بوده و نه خواهیم بود. این شما هستید که با وجود گرمتان، پیامهای امید بخشتان و همچنین حمایت های ارزنده تان ما را در راه خدمت رسانی به جامعه موسیقی یاری رسان بوده اید. تیم نت به نت با علم بر این موضوع، خاضعانه دست شما را به گرمی می فشارد. در همین راستا، ما بر خود واجب میدانیم تا عرضه خدمات را تا رفع کامل همه نیازهای هنرجو بگسترانیم. افتتاح فروشگاه نت به نت نیز کاملا همراستا با این هدف ما می باشد که دلایل آن را در ادامه ذکر می کنیم.

 

۱ - آسودگی خاطر هنرجویان مبتدی برای خرید ساز

 

همواره دغدغه اصلی هنرجویان، تهیه یک ساز مناسب برای شروع نوازندگی است. هنرجوی مبتدی به دلیل آنکه تجربه ای در تشخیص کیفیت یک ساز ندارد، تا یافتن ساز مورد نظر دچار سردرگمی می گردد. اکنون هنرجویان می توانند با خاطری آسوده به فروشگاه مراجعه کنند و از بین تمامی سازها، ساز مورد علاقه خود را به سادگی تهیه کنند. تمامی سازها قبل از قرار گیری در فروشگاه نت به نت از فیلترهای سختگیرانه اساتید مربوطه گذر کرده و تماما از استانداردهای لازم برای نوازندگی برخوردار می باشند. پس در فروشگاه ما هیچ گاه ساز مشقی و تقلبی نخواهید یافت.

 

۲ – از تولید به مصرف، حذف واسطه ها؛ کاهش هزینه ها

 

همه سازهای فروشگاه نت به نت، مستقیما از کارگاههای ساز تهیه می شود. این بدین معناست که همه سازها گلچین شده و در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین این مسئله باعث حذف واسطه ها و دلالان می گردد که خود باعث کاهش قیمت محصولات می شود.

 

فروش برنامه هاي جامع آموزشي در فروشگاه نت به نت

 

۳ – پاسخگویی و قابلیت ارجاع محصولات

 

تکریم مشتری، اولویت اصلی ماست. ما همانند برخی از فروشگاههای موسیقی نیستیم که پس از دریافت وجه خرید، دیگر خریدار را نشناسیم. چه قبل از خرید و چه بعد از خرید کاملا پاسخگوی تمامی سوالات هنرجویان در مورد محصول خریداری شده هستیم. قبل از خرید هنرجویان می توانند به راحتی با پشتیبانی وبسایت ارتباط گرفته و در این زمینه از مشورت کارشناسان ما بهره مند گردند. همچنین تا یک هفته پس از خرید ساز، هنرجو به هر دلیلی می تواند اعلام انصراف کرده و محصول خریداری شده را مرجوع نماید.

 

۴- ارسال رایگان و هدایا

 

چنانچه سبد محصولات خریداری شده توسط هنرجویان به مبلغ سیصد هزار تومان برسد، ارسال آن در سراسر ایران تا درب منزل رایگان خواهد بود. همچنین کلیه سازهای تار و سه تار، در قالب هاردکیسی مقاوم از جنس یونولیت به دست هنرجویان می رسد. این هارد کیس برای هنرجویان کاملا رایگان می باشد.

 

۵ – ارائه محصولات و لوازم جانبی موسیقی

 

تمام وسایل مورد نیاز جانبی و یدکی برای سازها در فروشگاه نت به نت ارائه شده تا هنرجو دغدغه ای برای رفع نیازهای خود نداشته باشد. انواع کتابهای آموزشی، ابزارهای کاربردی مثل پایه نت، تیونر، زیرپایی، مضراب، سیم و پرده تار و سه تار؛ مضراب و آچار کوک سنتور و ... همه و همه در داخل فروشگاه موجود است. پیشنهاد می کنیم پس از خواندن این خبر خودتان به www.notebnote.com/shop سر بزنید و از محصولات ما بازدید نمایید.

 

برای خرید لوازم جانبی موسیقی اینجا ار کلیک کنید.

 

۶ – تدوین برنامه های آموزشی برای هنرجویان

 

شما در فروشگاه نت به نت فقط ساز نمی خرید. ما برای شما بهترین برنامه های آموزش موسیقی به روش مجازی را تدارک دیده ایم. هزاران نفر در سرتاسر ایران و صدها نفر در اقصی نقاط دنیا با محصولات آموزشی ما کار خود را شروع کرده اند و اکنون در سطح قابل قبولی از نوازندگی قرار دارند. استفاده از اتودهای نوین آموزشی همگام با متد روز توسط اساتید مجرب، ارتباط دو سویه با هنرجویان، ارائه طیف وسیعی از آموزش های رایگان و... تنها بخشی از خدمات آموزشی ما در وبسایت فرهنگی هنری نت به نت می باشد.

 

۷ – میزان رضایت هنرجویان از کیفیت محصولات

 

راهنمایی هنرجویان برای تهیه ساز مناسب، یکی از وظایف نانوشته اساتید موسیقی است. پیش از افتتاح رسمی فروشگاه نت به نت، برحسب وظیفه همواره تعداد محدودی ساز برای هنرجویان داخل مجموعه نت به نت، در این وبسایت قرار می گرفت. با بررسی و تحلیل میزان رضایتمندی هنرجویان از کیفیت سازهای خریداری شده، میانگین رضایت از این سازها بالغ بر ۸۰ در صد بوده که بیانگر حسن اعتماد هنرجویان عزیز و تعهد مجدانه این مجموعه در قبال ارائه محصولات خود می باشد.

 

دعوت به همکاري از اساتيد سازنده ساز در فروشگاه نت به نت

 

دعوت به همکاری در فروشگاه نت به نت

 

وبسایت نت به نت از همه اساتید بزرگواری که در عرصه ساخت ساز فعالیت دارند، برای فروش محصولات خود در فروشگاه مجازی نت به نت دعوت به همکاری می نماید. با ارسال تصاویر واضح و فایل صوتی نواخت سازهای خود به پشتیبانی وبسایت، می توانید از این طریق با ما در عرضه محصولات با کیفیت خود همکاری نمایید. لازم به ذکر است که این فروشگاه به هیچ عنوان سازهای مشقی و دکوری را نمی پذیرد، و ساز می بایست از لحاظ صدا دهی، خوش دست بودن، کیفیت بدنه اصلی و اجزای جانبی از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

 

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما