فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آموزش آهنگ عاشقم من برای سه تار

  • انتشار1398/08/12
آموزش آهنگ عاشقم من برای سه تار

 

درود به همراهان عزیز سایت آموزشی نت به نت و دوستداران ساز دل انگیز سه تار.

در این بخش با آموزش تصنیفی ماندگار و بسیار زیبا، با نام "عاشقم من" در خدمت شما هستیم. این تصنیف قدیمی، از اشعار غزل سرای بزرگ کشورمان، جناب رهی معیری و آهنگسازی استاد مجید وفادار می باشد. همین دو نامی که ذکر شد کافیست تا به بزرگی این اثر فاخر پی ببریم. این ترانه نیز مانند دیگر اثر مطرح مجید وفادار با نام "مرا ببوس" در دستگاه اصفهان (آواز بیات) ساخته شده و سال های زیادی است که جزء سلکشن موسیقی اکثر هنردوستان می باشد که هیچ گاه رنگ و بوی تکرار به خود نگرفته. اجرای اولیه آن توسط بانو دلکش بوده، هرچند خواننده های زیاد دیگری نیز پس از آن اقدام به اجرای آن نموده اند. آموزش این آهنگ در لیست برنامه های اجرایی میان مدت ما قرار داشت و طبق برنامه، حدود ۲ ماه دیگر قصد عرضه بسته آموزشی آن را داشتیم. اما تعداد زیاد پیام های شما مهربانان، ما را بر آن داشت تا با تغییر در برنامه های خود آن را برای شما دوست داران هنر موسیقی اصیل ایرانی مهیا کنیم. شعر این اثر مملو از صراحت کلام و صداقت در گفتار می باشد. چونان که بدون هیچ مقدمه ای حرف اصلی را همان اول می زند:

 

عاشقم من! عاشقی بی قرارم

 کس ندارد خبر از دل زارم

 

آموزش سه تار در وب سایت نت به نت

 

آهنگ عاشقم من با صدای بانو دلکش

 

 

متن این اثر در کل به توصیف شیدایی عاشق در برابر مقام معشوق می پردازد. ترنم حزین نغمه های آن در قالب ملودی های ناب مجید وفادار، مطمئناً انگیزه زیادی را برای یادگیری آن در دل هنرجویان عزیز ایجاد خواهد نمود.

 فایل ویدیویی آموزش این ترانه به انضمام نت آن برای شما عزیزان فراهم شده و می توانید با دانلود و یادگیری آن، اثری ارزشمند را به اندوخته های قبلی خود افزون نمایید. دوستان تار نواز هم می توانند برای یادگیری این آهنگ، از همین درس استفاده کنند.

 

با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما.

 

نُت آهنگ «عاشقم من » به همراه ویدئوی آموزشی داخل فایل دانلودی قرار دارد . حجم فایل 143 مگابایت است . فایل به صورت zip میباشد . بعد از دانلود آن را unzip کنید و استفاده کنید . توصیه میکنم هنگام خرید، فیلتر شکن خود را غیرفعال کنید . 

 

 

قسمتی از درس « عاشقم من »

 

توجه !

برای نمایش کامل ویدیوی درس بالا ابتدا از طریق کادر زیر درس مربوطه را خریداری نمایید.

سپس آن را از طریق پروفایل کاربری خود دانلود کنید. 

در صورت خرید پکیج مربوط به این آموزش ، به جای خرید تک درس ها ، حداقل 50 درصد هزینه ی خرید شما کاهش می باید.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما