فروشگاه

اخبار

اخبار

نحوه برگزاری کلاس خصوصی سه تار و تار استاد اقبال به صورت مجازی

  • انتشار1399/12/10
  • بازدید
نحوه برگزاری کلاس خصوصی سه تار و تار استاد اقبال به صورت مجازی

 

آموزش مجازی سازهای گوناگون چند سالیست که در وبسایت آموزش مجازی موسیقی نت به نت جریان دارد و طی آن سازهای تار، سه تار، تنبک و سنتور به صورت قدم به قدم و نت به نت توسط اساتید مربوطه تدریس می گردد. ویدیوهای آموزشی این دروس به راحتی در دسترس هنرجویان قرار دارد. برنامه های مختلفی برای آموزش سازهای دیگر هم اندیشیده شده که به مرور زمان در این وبسایت اعمال می گردد.

و اما بخش بزرگی از کاربران وبسایت نت به نت را هنرجویان سازهای تار و سه تار تشکیل می دهند. علی اقبال با سابقه ای قریب به بیست سال فعالیت در حوزه این دو ساز، مدتهاست که با ارائه دروس آموزشی توجه هنرجویان را به این دو ساز جلب کرده اند. آموزش تار بر مبنای کتاب دستور مقدماتی تار و سه تار هنرستان و آموزش سه تار طبق متد کتاب آموزش سه تار استاد ذوالفنون به صورت مجازی و بسته های آموزشی در این وبسایت جاری و ساری است. برخی ازهنرجویان با پیامهای خود جویای کلاسهای خصوصی آموزش مجازی سه تار و تار می شوند. تا به امروز استاد اقبال کلاس خصوصی مجازی نداشته اند و تمرکز ایشان به تدریس عمومی و قابل دسترس برای همه هنرجویان بوده است. اما با پایان یافتن جلد یک کتاب استاد ذوالفنون، وقت ایشان برای تدریس مجازی خصوصی هم گسترده تر شده، لذا وبسایت نت به نت تصمیم گرفته تا برای عزیزانی که میخواهند به صورت خصوصی سازهای تار و سه تار را آموزش ببینند، برنامه ای ارائه کرده که در این خبر به آن پرداخته می شود.

 

ویدئوی ارسالی یکی از هنرجویان مجازی استاد اقبال را در زیر مشاهده می کنید

 

 

 کلاس خصوصی سه تار و تار استاد علی اقبال به صورت مجازی

 

هنرجویانی که قصد آموزش خصوصی تار و سه تار به صورت مجازی توسط جناب علی اقبال را دارند، میتوانند به صورت زیر اقدام به ثبت نام کرده و آموزشها را شروع کنند.

 

  • ثبت نام از طریق واتساپ: با ارسال پیام به واتساپ استاد اقبال به شماره 09132608406 ،ابتدا درخواست خود را ثبت کرده و برای آموزشها اعلام آمادگی می کنید. حداقل تعداد جلسات ثبت نامی برای آموزش مجازی تار و سه تار ۴ جلسه می باشد.  پس از تکمیل این مرحله برای تعیین سطح آماده می شوید.
  •  
  •  
  • تعیین سطح هنرجو توسط استاد اقبال: اینکه شما در چه سطحی از مهارت نوازندگی قرار دارید یا باید از مرحله صفر شروع کنید، تشخیصش با استاد خواهد بود. بدین صورت که اگر تا به حال سازهای تار و سه تار را کار کرده اید، یک ویدیوی کوتاه از نوازندگی خود برای پشتیبانی تلگرام ارسال می کنید. استاد اقبال پس از مشاهده ویدیو، سطح شما را ازیابی کرده و به شما اطلاع می دهد که از چه مرحله آموزشها را می بایست شروع کنید.

 

  • برگزاری جلسات به صورت هفتگی: بعد از مراحل فوق، نوبت به شروع جلسات می رسد. در روزهای معیین، استاد اقبال ویدیویی از آموزش جلسات را برای شما می فرستد. شما یک هفته فرصت دارید تا آن ویدیو را تمرین کرده و نواخت خود را برای ایشان ارسال کنید. ایشان با مشاهده نوازندگی شما تمام ایرادات و مشکلات را به شما گفته و پس رفع آن، جلسه بعدی و دریافت ویدیوی بعدی برای شما ارسال می شود و به همین ترتیب این جلسات ادامه یافته تا منزلگاه مقصود برسید.

 

 

نکاتی در مورد آموزش خصوصی مجازی

 

  • عزیزان هنگام ضبط ویدیوی تعیین سطح، اصلا سعی نکنید بدون ایراد بزنید. بلکه آنچه که هستید را نمایش بدهید. استاد مثل یک دکتر می خواهد از واقعیت سطح شما مطلع شود تا طبق آن برای شما برنامه ریزی کند.
  • برای هر جلسه یک هفته زمان دارید. این به این معنا نیست که بگذارید شب آخر تمرین کنید. بلکه در خلال هفته باید به تمرین آن بپردازید و آخرین ورژن نوازندگی خود را برای استاد ارسال نمایید. پس اجازه ندهید با عدم آمادگی، جلسه شما سوخت شده و به قولی هرز برود.
  • ارسال ویدیوها و کلا ارتباط شما با استاد اقبال از طریق تلگرام یا واتساپ (هر کدام که شما در آن راحت تر هستید) خواهد بود.

 

نحوه برگزاری جلسات آنلاین رفع اشکال تار و سه تار

 

برخی از هنرجویان که با آموزشهای سایت پیش می روند، گهگاهی می خواهند مستقیما با خود استاد اقبال ارتباط گرفته و اشکالاتشان را به صورت زنده و آنلاین بیان کنند و اگر سوالی یا ابهامی داشتند بپرسند. از امروز این امر نیز در وبسایت نت به نت میسر است. کاری که باید بکنید پیام دادن به پشتیبانی تلگرام نت به نت و ثبت درخواست یک یا چند جلسه آنلاین با ایشان خواهد بود. پشتیبانی با هماهنگی با استاد اقبال زمان جلسه آنلاین را به شما اعلام خواهد کرد. در تعداد جلسات آنلاین محدودیتی وجود ندارد و می توانید برای حداقل یک و حداکثر چند جلسه ثبت نام نمایید. طول زمان هر کلاس رفع اشکال ۳۰ دقیقه خواهد بود و ارتباط زنده با استاد هم از طریق برنامه واتساپ صورت می پذیرد.

 

آدرس تلگرام وبسایت آموزش مجازی موسیقی نت به نت

 

 

 

سوالات متداول

کلاس های خصوصی استاد اقبال به گونه ای برنامه ریزی شده که هنرجو وادار به انجام تمرینات شود. تمام پیشرفت های هنرجو توسط استاد رصد می شود و تا رفع کامل اشکالات، مراحل بعدی با هنرجو کار نمی شود. در این پروسه منظم حداقل دو ترم آموزشی یعنی 24 جلسه طول می کشد که هنرجو نتیجه کار خود را ببیند و بتواند در سطح متوسطی نوازندگی کند. برای حرفه ای شدن باید این کلاس ها ادامه داشته باشد.
در کلاس های خصوصی به صورت مستقیم زیر نظر استاد کار می کنید و همانجا به رفع اشکالات و ایرادات شما پرداخته می شود. همچنین استاد به صورت هفتگی و دقیق از شما می خواهد تمرینات تار و سه تار را برای او اجرا کنید. در یک کلام سختگیری در کلاسهای خصوصی باعث پیشرفت سریع تر هنرجو می گردد. ضمن این که پکیج های آموزشی تار و سه تار نیز کامل هستند و اگر هنرجو تعهد به استمرار در تمرینات داشته باشد می تواند با استفاده از آنها نیز در یادگیری تار و سه تار موفق شود.

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما