فروشگاه

اخبار

اخبار

برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات؛ خانواده نت به نت 5000 تایی شد

  • انتشار1399/05/22
  • بازدید
برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات؛ خانواده نت به نت 5000 تایی شد

آنگاه که برای شروع به کار نت به نت برنامه ریزی کردیم، فکر نمیکردیم بتوانیم در یک مدت کوتاه، حمایت عزیزان را جلب کنیم و موسیقی فاخر ایرانی را به سرعت انتشار دهیم.

بی شک آموزش موسیقی و فضای روح افزای آن، بسیار دلپذیر و فرحناک است اما به هر روی آموزش موسیقی در دوره پر رقیب و عصر اطلاعات و ارتباطات و ماندن در این مسیر مشکلات و مسائلی را نیز در پی دارد؛ همچنین آموزش موسیقی ایرانی و سازهای ایرانی به صورت آنلاین و مجازی کار ساده ای نبوده و نیست، علاوه بر شرایط حاکم بر جامعه و مشکلات کلی، آماده سازی هر ویدیوی آموزشی، پادکست و یا حتی مقاله ساعتها زمان نیاز دارد و یک تیم حرفه ای با برنامه ریزی دقیق و مدون کار میکنند تا بتوانیم یک محصول یا آورده با کیفیت در اختیار همراهان خوبمان قرار دهیم.

در کنار همه سختی ها و مشکلات متعدد، آنچه باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه و انرژی در وجود تک تک همکاران نت به نت بوده است، حضور و حمایت اعضای وبسایت و همراهان و علاقمندان به موسیقی است.

همانگونه که گویند مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد، برای ما نیز حضور و حمایت شما ذوق و انرژی ای را در وجودمان به جریان انداخته که هر روز مشتاق تر و پرتلاش تر به پیش می رویم تا بتوانیم بیش از پیش رضایت و خرسندی شما را به دست آوریم.

اکنون که تعداد کاربران نت به نت از مرز 5000 نفر عبور کرده اند بر خود می بالیم و افتخار میکنیم که بیش از 5000 استاد، هنرجو و علاقمند به موسیقی به ما اعتماد کرده و ما را مورد حمایت خود قرار داده اند و لازم دانستیم تا بار دیگر از همراهی صمیمانه و حمایت ویژه و حسن نظر شما عزیزان تشکر و قدردانی کنیم و مهرتان را پاس بداریم.

امید که این همراهی و ارتباط دو سویه همچنان پا برجا بماند و ضمن جلب نظر دیگر علاقمندان به موسیقی، بتوانیم تأثیری مفید و مثمر ثمر بر آموزش موسیقی ایرانی و جهانی داشته باشیم و در ارتقاء و پیشرفت و اشاعه این هنر اصیل و ارزشمند گامهای مثبتی برداریم.

مهرتان را سپاس میداریم

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما