فروشگاه

اخبار

اخبار

دوره آموزش مقدماتی تا حرفه‌ای سنتور

  • انتشار1399/05/14
  • بازدید
دوره آموزش مقدماتی تا حرفه‌ای سنتور

هنر فاخر موسیقی در ایران سابقه دیرینه‌ایى دارد و از دیرباز کشور ایران، خاستگاه موسیقی غنی و متنوعی است. موسیقی اصیل ایران به عنوان یکی از مؤلفه‌های فرهنگ و هنر ایرانی به شمار می‌رود و تقریباً همه اقوام ایرانی دارای موسیقی محلی خاص خود می‌باشند.

ما در وبسایت نت به نت افتخار آن را داریم تا آنجا که ممکن است، این موسیقی اصیل را اشاعه داده و به گوش جهانیان برسانیم؛ بنابراین آموزش انواع سازهای ایرانی و نیز مبانی موسیقی ایرانی را در دستورکار خود قرار داده و تمام تلاش خود را برای ارائه آموزش‌های کامل و جامع مبانی موسیقی و سازهای سنتی ایرانی به کار برده‌ایم.

هنرجویان و دوستداران این هنر فاخر می‌توانند در وبسایت نت به نت، ضمن استفاده از آموزش‌های تخصصی و کامل در زمینه مبانی موسیقی ایرانی و تئوری موسیقی جهانی بصورت مقالات ترویجی یا آموزشی، از آموزش جامع و تخصصی سازهای سه‌ تار، سنتور و تنبک (و به زودی تار و دیگر سازها) بهره‌مند شوند.

ساز سنتور یکی از کهن‌ترین سازهای ایران زمین است. ساختمان سنتور که اجزایی چوبی و سیمی دارد، بوسیله دو زخمه چوبی نواخته می‌شود و رایج‌ترین نوع سنتور که 9 خرکی است دارای 72 سیم در 18 دسته 4 تایی و 3 پوزیسیون صدایی می‌باشد. یک نوازنده ماهر و چیره‌دست سنتور می‌تواند بوسیله آن، آثار موسیقیایی بسیار زیبا و ماندگاری خلق کند چرا که این ساز به خوبی امکان و توانایی تک‌نوازی و هم‌نوازی را برای نوازنده فراهم می‌آورد.

آموزش ساز سنتور در وبسایت نت به نت، زیرنظر نوازنده و مدرس سنتور، آقای مصطفی رسولیان ارائه می‌گردد و تا به حال ضمن تعلیمات پایه و نیز قدم به قدم تا حرفه‌ای سنتور برای هنرجویان مبتدی و هنرآموزانی که به کلاس‌های حضوری دسترسی ندارند، علاوه بر تعلیم دروس پیش‌نیاز سنتور، آموزه‌هایی از کتاب دستور سنتور اثر فرامرز پایور، نوازنده به نام این ساز روح‌نواز؛ نیز آموخته شده است که البته همچنان تا پایان کتاب ادامه خواهد داشت.

 

پکیج دوره مقدماتی آموزش سنتور

 

همچنین همراهان نت به نت می‌توانند مقالات پرمحتوا و مفیدی در رابطه با آموزش‌ سنتور، آشنایی با ساز سنتور، کوک کردن آن و هر آنچه یک نوازنده سنتور باید بداند، در این وبسایت مشاهده نموده و از آنها بهره ببرند.

حتماً شگفت‌زده خواهید شد از اینکه بدانید تمام این تعالیم به صورت مجازی، با محتوای متن، پادکست یا فایل تصویری است و در کنار آموزش‌هایی که شامل هزینه بسیار اندکی هستند، مقالات و آموزش‌های رایگان بسیار زیادی در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد تا بتوانید مهارت خود را در نوازندگی پرورش دهید.

تمامی ویدیو‌ها با بهترین کیفیت تصویربرداری و صدابرداری شده و همراه با دقیق‌ترین و ظریف‌ترین نکته‌ها و نیز دیگر فایل‌های مرتبط (نت‌‌های هر قطعه، نسخه صوتی و شعر) ارائه و کاملاً منظم و هفتگی در وبسایت درج می‌گردد.

امید آن داریم با حمایت و استقبال همراهان و علاقمندان عزیز بتوانیم همچنان در این مسیر باقی بمانیم و ضمن تکمیل این مجموعه، پکیج کامل و جامع آموزش سنتور را تقدیم نماییم.

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما