فروشگاه

اخبار

اخبار

دوره جامع آموزش تنبک در وبسایت نت به نت

  • انتشار1399/05/10
  • بازدید
دوره جامع آموزش تنبک در وبسایت نت به نت

 

مجموعه وبسایت نت به نت در راستای پیشبرد اهداف و نیز آموزش موسیقی از صفر تا صد برای همگان، در نظر دارد آموزش سازهای ایرانی را به صورت مجازی و با کیفیت عالی در اختیار علاقمندان به این هنر فاخر، قرار دهد.

تاکنون در کنار آموزش‌های تئوری موسیقی و مقالات آموزشی متعدد، آموزش تخصصی سازهای سه تار، تنبک و سنتور را در جلسات آموزشی منظم و پرشمار یا به صورت پکیج‌های جامع آموزشی مجازی ارائه نموده است که به زودی آموزش ساز تار نیز به این مجموعه ارزشمند افزوده خواهد شد.

از آنجا که تنبک ساز کوبه‌ای و ریتمیک می‌باشد، لذا برای شناخت و یادگیری ریتم و ضرب، بهترین گزینه است. کسانی که ساز تنبک را یاد می‌گیرند، یادگیری دیگر سازها برایشان آسان‌تر می‌شود زیرا گوش ایشان ریتم و آهنگ را بهتر می‌شناسد.

از ابتدای یادگیری تنبک داشتن استاد خوب و ماهر برای آموزش و رفع اشکالات، هنرجو را در مسیر حرفه‌ای و خوبی قرار می‌دهد و باعث می‌شود در میان راه از ادامه آموزش‌ها خسته یا دلسرد نشوید.

آموزش تصویری تنبک در وبسایت نت به نت از فروردین 1399 آغاز شده است که به صورت مجازی و قدم به قدم با حضور استاد با تجربه، امین صادق‌پور نوازنده و مدرس تنبک و سازهای کوبه‌ای برای همه همراهان خوب وبسایت نت به نت ارائه می‌گردد.

در زمینه آموزش تنبک از پایه تا سطح حرفه‌ای، ضمن ارائه دروس پیش نیاز تنبک و نکات مهم در آموزش این ساز پرطرفدار طی چندین جلسه، آموزش تخصصی و کامل تمرین‌های کتاب روش نوین آموزش تنبک اثر مرتضی قاسمی در جلسات متعدد و به صورت منظم هر هفته یک جلسه آموزش تصویری (مجازی) ارائه می‌گردد. لازم به ذکر است این آموزش‌ها با کیفیت بسیار عالی تصویربرداری و تدوین گردیده است و علاوه بر ویدیو آموزشی، دیگر فایل‌های مرتبط برای انجام هر تمرین نیز در اختیار هنرآموزان قرار می‌‌گیرد.

 

پکیج دوره مقدماتی آموزش تنبک

 

امید آن داریم با حمایت و استقبال علاقمندان و همراهان، بتوانیم به زودی این مجموعه آموزشی را کامل نموده و به صورت پکیج کامل آموزشی منتشر نماییم و قطعاً با انگیزه و انرژی که از حضور و حمایت عزیزان دریافت می‌کنیم پکیج‌ها و آموزش کتاب‌های دیگری را نیز در دستور کار خود خواهیم داشت.

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما