فروشگاه

اخبار

اخبار

به زودی آموزش آنلاین ساز تار در وبسایت نت به نت آغاز خواهد شد.

  • انتشار1399/04/26
  • بازدید
به زودی آموزش آنلاین ساز تار در وبسایت نت به نت آغاز خواهد شد.

خبری خوش براي همراهان وبسايت نت به نت «به زودی با آموزش‌های تخصصی ساز تار با شما خواهيم بود»

گروه آموزش موسيقی نت به نت در نظر دارد به زودی ساز تار را به صورت مجازی و قدم به قدم برای علاقمندان و هنرجويان موسيقی آموزش دهد.

ساز تار یکی از اصلیترین سازهای زهی موسیقی سنتی ایرانی است که توسط زخمه (مضراب) نواخته می شود. این ساز دل انگیز از دیرباز تاکنون، سازی پرطرفدار بوده است و با نوازندگی هنرمندانی همچو محمدرضا لطفی، جلیل شهناز، حسین علیزاده و فرهنگ شریف به شکوفایی رسیده است. علاقمندان می‌توانند دروس آموزشی اين ساز شگفت‌انگيز را همانند ديگر آموزش‌های وبسایت نت به نت که قبلاً براي سازهای سه‌تار، تنبک و سنتور در اختيار شما عزيزان قرار داده شده است، به صورت جلسات تک درس و يا پکيج‌های تخصصی آموزشی خريداری نمايند.

آموزش دوره تار نيز توسط استاد علي اقبال مدير مجموعه نت به نت که آموزش‌های خوب ايشان در زمينه ساز سه‌تار در سايت قرار دارد، ارائه خواهد گرديد که اکثر همراهان گرامی نت به نت با ايشان و شيوه تدريس بسيار آسان و تخصصی ايشان آشنا هستند.

 

برای آشنایی با ساز تار اینجا کلیک کنید

 

همچنين با يادگيری دروس ارائه شده از اين پکيج آموزشی در وبسايت نت به نت، می‌توانيد از پکيج‌های مشترک تار و سه تار و نيز آموزش تک‌آهنگ‌ که بسياری از آنها به صورت رايگان در اختيار عموم بازديدکنندگان ما قرار می گیرد، بهره‌مند شويد.

با سپاس از حضور و همراهی گرمتان، اميدواريم با استقبال خوبتان از اين دوره آموزشی، همچنان مايه دلگرمی و انگيزه‌بخشی براي ما باشيد و از مجموعه آموزش‌های بی‌نظير ساز تار لذت و بهره کافی را ببريد، منتظر ما باشید تا به زودی با آموزش ساز روح انگیز تار لحظات خوب و به یادماندنی را رقم بزنیم.

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما