فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آموزش آهنگ کوچه لره برای سه تار

  • انتشار1397/07/12
آموزش آهنگ کوچه لره برای سه تار

آموزش آهنگ کوچه لره سو سپمیشم برای سه تار

سلام و درود بر شما همراهان گرامی و نوازندگان عزیز تار و سه تار در وب سایت نت به نت. آهنگ دیر آشنای کوچه لره سو سپمیشم ترانه ای آذری است که بعد از اجرای آن توسط رشید بهبودف یکی از خوانندگان جمهوری آذربایجان، به شهرت رسید و جاودانه شد. ملودی خاطره انگیز این اهنگ بر اساس آهنگی از حسن زیرک خواننده پرآوازه ترانه های کردی، ساخته و تنظیم شده است. آهنگ کوچه لره تاکنون توسط بسیاری از خوانندگان ایرانی به اجرا در آمده است و جزء آهنگ های خاطره انگیز ایران زمین است. ترجمه فارسی نام این آهنگ «کوچه ها را آب و جارو کرده ام» می شود و اگر به معنی شعر این آهنگ دقت کنید، انتظار و غم هجران یک عاشق را خواهید دید، عاشقی که کوچه را آب پاشیده است، سماور را روشن کرده و  قند در استکان انداخته است و دائم زمزمه می کند که چقدر خاطر یار شیرین است، چقدر خاطر یار عزیز است. آهنگ «کوچه لره سوسپمیشم» از ترانه هایی است که اگر به معنی شعر آن دقت و تأمل کنید، دلتان خواهد لرزید و اگر کمی احساساتی باشید با نواختن آن اشک خواهید ریخت.

 


آموزش آهنگ برای سه تار در وبسایت نت به نت

 

متن آهنگ کوچه لره سو سپمیشم به ترکی آذربایجانی

کوچه لره، سو سپمیشم

یار گلنده؛ توز اولماسین

یار گلنده؛ توز اولماسین

اله گلسین بله گتسین

آرامیزدا سوز اولماسین

ساماوارا؛ اوت آتمیشام

ایستکنه قند سالمیشام

یاریم گدیپ تک قالمیشام

نه عزیزدیر یارین جانی

نه شیرین، دیر یارین جانی

 

آموزش سه تار در وب سایت نت به نت

 

 

ترجمه فارسی متن آهنگ کوچه لره سو سپمیشم

کوچه را آب پاشیده ام / تا وقتی یارم می‌آید گرد و خاکی بلند نشود / طوری بیاید و برود / که هیچ حرف و حدیثی در میان نماند / سماور را روشن کرده‌ام / قند در استکان انداخته‌ام / یارم رفته و من تنها مانده‌ام / چه قدر خاطر یار عزیز است / چه قدر خاطر یار شیرین است . قهر و جدایی ها را آشتی دهید / چه قدر خاطر یار عزیز است / چه قدر خاطر یار شیرین است / پیاله ها یک هفته است / هر کدام در گوشه ایست / ندیدمش یک هفته است / چه زیباست خاطر یار / چه شیرین است خاطر یار

 

 

چگونه بدون نگاه کردن به پرده ها، سه تار بنوازيم؟

 

آموزش آهنگ کوچه لره به صورت رایگان برای شما در نظر گرفته شده است و می توانید نت این آهنگ را از طریق لینک زیر دانلود بفرمایید.

 

دانلود نت آهنگ کوچه لره

 

در این قسمت می‌توانید ویدیوی آموزشی آهنگ کوچه لره سو سپميشم برای سه تار را مشاهده کنيد

 

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (1)

Bijan Amiri

تاریخ ارسال :1397/07/13

عالی و زیبا

سبد خرید 0
تماس با ما