فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آموزش آهنگ بارون بارونه برای سه تار

  • انتشار1397/06/25
آموزش آهنگ بارون بارونه برای سه تار

سلام و درود بر شما هنرجویان عزیز سایت نت به نت و علاقمندان به آموزش سه تار. در این پست آموزشی، یکی از آهنگ های معروف و دلنشین به نام آهنگ بارون بارونه، را برای نوازندگی با سازهای تار و سه تار به شما عزیزان می آموزیم. آهنگ بارون بارونه از ساخته های جاویدان استاد عطاء الله خرم میباشد. بارون بارونه، آهنگی محلی است و ترانه آن را دکتر سيروس آرين پور سروده که توسط خوانندگانی از جمله ویگن، عارف و نیز خانم پری زنگنه خوانده شده است. پری رخ شاه یلانی مشهور به پری زنگنه، متولد 1318 در کاشان است که یکی از معروف ترین خوانندگان ایرانی در سبک اپرا است. در ادامه، برای آموزش آهنگ بارون بارونه برای ساز تار و سه تار با ما همراه باشید و ضمن مطالعه توضیحات، ویدیوی آموزشی تهیه شده را به دقت مشاهده فرمایید. لطفاً دقت داشته باشید که برای اجرای آهنگ بارون بارونه با ساز سه تار، باید کوک سازتان روی نت های « دو - سل - دو - دو » باشد و توجه داشته باشید که میزان این قطعه 4/4 است.

 

هنرجویان عزیز نت به نت! پیشنهاد میکنیم ابتدا یک دور با دقت به صدای ویدیو گوش بدهید و نگاهتان فقط به نتها باشد. سری دوم به تمرین این قطعه با ساز شروع کنید. در قسمت زیر نت آهنگ به همراه شعر آن قرار داده شده است و شما عزیزان میتوانید آن را دانلود کنید، همچنین فایل صوتی قطعه بارون بارونه در قسمت زیرین نت قرار دارد و قابل دانلود است. پیشنهاد میکنم جهت سهولت در تمرین، نت و شعر آهنگ را پرینت کنید و از روی آن تمرین کنید. سعی کنید ابتدا هر قسمت را به تنهایی تمرین کنید و وقتی تسلط کافی را بدست آوردید، چندین مرتبه بطور کامل آهنگ را بنوازید تا مهارت لازم در نواختن آن را کسب کنید. امیدواریم از این آموزش بهره و لذت کافی را ببرید.

 

نت این درس در کتاب تار و ترانه یمین غفاری می باشد. برای خرید این کتاب می توانید به قسمت فروشگاه نت به نت سر بزنید یا اینجا را کلیک کنید. ضمنا نت این آهنگ را می توانید به صورت جداگانه از لینک زیر دانلود نمایید.

 

برای دانلود نت آهنگ بارون بارونه اینجا کلیک کنید

 

 

 

برای دانلود فایل صوتی آهنگ بارون بارونه روی این لینک کلیک کنید

 

 

ویدیوی آموزشی آهنگ بارون بارونه برای تار و سه تار

 

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (3)

میترا دارابی

تاریخ ارسال :1397/07/22

بی نظیرید

فاطمه روح زاده

تاریخ ارسال :1397/10/27

عالی بود

غلامرضا بذرافشان

تاریخ ارسال :1399/12/19

سلام استاد عالی بود. فقط تزیینها رو یاد ندادید.

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما و سپاس از همراهیتان، زينت‌ها قبلاً به صورت جداگانه آموزش داده شده اند، برای ساده سازی آموزش، از بیان مجدد مطلب پرهیز شده است.

سبد خرید 0
تماس با ما