فروشگاه

پکیج های آموزشی

خرید دوره های آموزشی

آموزش تئوری موسیقی

  • انتشار1399/02/02
آموزش تئوری موسیقی

چکیده مطلب:

اگر شما به این صفحه آمدید احتمالا سوال یا نکته ای در مورد تئوری موسیقی دارید یا میخواهید وارد دنیای بزرگ و جذاب موسیقی شوید. در هر صورت بهتر است بگویم با یادگیری و آموزش کامل تئوری موسیقی ، شما پایه و اساس موسیقی را یاد میگیرید. نت خوانی یا الفبای موسیقی را می آموزید و میتوانید انواع ساز را بنوازید. اینکه یادگیری تئوری موسیقی ضروری است یا خیر باید بگوییم الفبای موسیقی نیز مانند الفبای زبان فارسی است. بهتر است تفاوت دانستن و ندانستن تئوری موسیقی را به زبان ساده و سریع برایتان بگویم. دانستن الفبا باعث بیان و ادای صحیح زبان میشود. کسی که الفبا را بداند به خوبی میتواند با کلمات زبان (نت ها) ارتباط برقرار کند، ریتم آهنگ را بفهمد و آهنگ های مختلف را از زبان خود یا دیگران بنوازد. یادگیری و آموزش تئوری موسیقی به شما کمک میکند تا بتوانید از اکثر آموزش موسیقی رایگان موجود در فضای مجازی و اینترنت استفاده کنید و بدون استاد اما ماهرانه آموزش ببینید. اینجاست که تفاوت شما با نوازنده ی معمولی در تشخیص آموزش های خوب یا بی کیفیت نمایان میشود. اما ندانستن الفبای موسیقی کار شما را سخت میکند. اگر میخواهید وارد دنیای موسیقی شوید به شما پیشنهاد میکنیم ابتدا با آموزش تئوری موسیقی شروع کنید. چرا که پایه و اساس موسیقی و نواختن انواع ساز را یاد میگیرد و میتوانید از پس هر ریتم و آهنگی با هر سازی بربیایید.

لازم است نکته ای را برای شما ذکر کنیم، در روند این مقاله لینک هایی مرتبط به آموزش تئوری موسیقی را در هر بخش برای شما قرار داده ایم که به صورت رایگان میتوانید این آموزش ها را مطالعه کنید.

تئوری موسیقی چیست؟

تعریف تخصصی تئوری موسیقی:« یادگیری تئوری موسیقی به معنای شناخت اصطلاحات، قواعد، علامت ها، صداها، کشش ها، نت ها، ریتم ها و هر آنچه که در موسیقی امروزه وجود دارد، می باشد» . به زبان ساده: تئوری موسیقی همون الفبا و دستور زبانه ولی در زمینه موسیقی. حالا سوال من از شما اینه: اگه الفبای فارسی رو بلد نبودید، میتونستید الان این متن رو بخونید؟ می تونستید فکرها و ایده هایی که تو ذهنتون میگذره رو بنویسید؟ با ما همراه باشید تا مزیت های یادگیری و آموزش تئوری موسیقی و حسرت هایی که بعدا به خاطر ندونستنش میتونه سراغمون بیاد رو براتون شرح بدیم.

 

تئوری موسیقی چیست؟خواندن این متن نشانگر دانش شما نسبت به الفبای زبان فارسی است. تئوری موسیقی نیز سواد و توانایی خواندن الفبای موسیقی یعنی خواندن نت های موسیقی است

 

الفبای موسیقی - آموزش نت موسیقی به زبان ساده

 الفبای موسیقی را نت می گویند. الفبای موسیقی هفت نت اصلی دارد (دو، ر، می، فا، سل، لا، سی) و تمام دنیای موسیقی و آهنگ از ترکیب همین نت ها ساخته شده ست. یعنی با ترکیب های مختلف، قطعات و ملودی های متنوع را می سازند که دست هر نوازنده را برای خلق یک آهنگ جدید باز می گذارد.زبان فارسی روی یک خط نوشته میشود و الفبای موسیقی روی 5 خط نوشته میشودکه به آن خطوط حامل میگویند.  نت ها حروف یا علائمی هستند که برای نوشتن و خواندن موسیقی به کار می روند. نت های موسیقی در دو سیستم هجایی با نام های Do, Re, Mi, Fa, So, La, Si  (در موسیقی ایران از این سیستم استفاده می شود) و سیستم الفبایی با نامهای C, D, E, F, G, A, B خوانده می شود. (در زبان آلمانی به جای حرف B (نت Si) از حرف H  استفاده می کنند). 

 

برای مشاهده و یادگیری بیشتر نت ها میتوانید مقاله ی آشنایی اولیه با نت های موسیقی و دایره نت ها را بخوانید. اما با ما همراه باشید تا ادامه ی  نقشه ی راه آموزش تئوری موسیقی را بیان کنیم.

اسامی نت ها روی هطوط حامل و اضافه

 

ملودی در موسیقی چیست؟

 ملودی در مبانی تئوری موسیقی به معنای آهنگ و نوا و به مفهوم اجرای نت ها به گونه ای است که شنونده آن را یک مجموعه ای واحد احساس نماید. ملودی از ترکیب و پیچ و تاب زیر و بم های نت های موسیقی و ریتم به وجود می آید. ملودی به صورت زنجیره ای از نت ها و نواهای متصل و جدا، یک آهنگ کامل را ایجاد می کند. ملودی دارای آغاز و پایان است و بین این دو نقطه با پیروی از قواعد تئوری، به صورت پیوسته در یک سلسله پیش می رود. ملودی نقطه مقابل هارمونی است.  هارمونی همزمانی نت ها را تعریف میکند و در بر گیرنده موتیف ها یعنی بخشهای موسیقی می باشد.که در ادامه بیشتر با این اسامی آشنا میشوید.

 

آموزش خطوط اتحاد و اتصال در موسیقی

 

ریتم چیست؟

ریتم به مفهوم توالی ضرب آهنگ است که برای موزون سازی آهنگ به کار می رود. ریتم از دو بخش ضرب یا تمپو و میزان نما تشکیل شده است. می توان گفت ریتم از مهمترین عناصر موسیقی است چرا که موجب پیش روی آهنگ می شود و بدون حفظ ریتم، تکمیل موسیقی امکان پذیر نیست. ریتم، آهنگ را منظم ساخته و مانع از پراکندگی ملودی ها می شود. همچنین زمان تکرار و توالی و تناوب نت های موسیقی را مشخص کرده و نقش سازی و فواصل زمانی آن را تعیین می کند. میزان در قطعات موسیقی معمولا ثابت و یک اندازه است به جز مواردی که نوع میزان تغییر می کند. باید دقت داشت که ریتم آهنگ در فاصله میزان ها ممکن است تغییر اندکی بیابد.

 

هارمونی چیست ؟

واژه هارمونی از تناسب وهماهنگی ریشه می گیرد و به معنای تلفیق صدا و توالی نواهاست به طوری که ساختار خاصی را به وجود می آورد. در آشنایی با هارمونی دانستن چند مفهوم مثل فاصله، آکورد و ملودی ضروری می باشد. در تئوری موسیقی هارمونی بر اساس خصوصیت آکوردها و نحوه پیوند خوردن آنها به یکدیگر، برای پدید آوردن ملودی ها، تعریف می گردد. قبل از شروع یادگیری هارمونی ابتدا باید مبحث آکوردشناسی را باید یاد بگیرید زیرا بخشی از مبانی تئوری موسیقی است.

 

آکورد چیست؟

به اجرای هم زمان چند نت باهم آکورد می گویند. آکوردها برای تقویت ملودی و هماهنگ سازی آن ها استفاده می شود. یادگیری  هارمونی شامل تکنیک های پیوند آکوردها است. برای آشنایی بیشتر با هارمونی میتوانید آموزش رایگان زیر را مطالعه کنید.

 

مفهوم هارمونی در موسیقی

 

علائم و اختصارات تئوری موسیقی

تئوری موسیقی مجموعه ای از قوانین و دستوراتی است که چارچوب مشخصی را برای همه کاربران  مشخص می کند. جنس و ساختار این چارچوب، نمادهایی هستند که هر کدام مفهوم خاصی دارند و به آنها علائم، اصطلاحات و یا اختصارات تئوری موسیقی میگویند. هر علامت نوشتاری در تئوری موسیقی حامل یک پیام دستوری یا  خبری است.

 

علامت های خبری در تئوری موسیقی

علامت های خبری جنبه ماهیتی دارند و اطلاعاتی را می دهند. این علائم را اصطلاحات و مبانی بنیادی تئوری موسیقی می دانیم. برخی از علائم خبری عبارتند از: علائم سر کلید، علامت کسر میزان، تمپو یا سرعت اجرا، کشش نت ها و... .

 

کشش نت در موسیقی

 ما پنج خط حامل داریم که نت ها بین یا روی آنهاقرار میگیرند. برای آنکه بدانیم هر نت چه کششی دارد،  ارزش زمانی آنها با علائمی مشخص می شود.  در نمودار درختی زیر می توانید شکل نت ها بر اساس کشش را مشاهده کنید. در راس این نمودار، نت گرد با بیشترین کشش قرار دارد و بعد از آن به ترتیب نت های سفید، سیاه، چنگ، دولاچنگ و سه لاچنگ را می بینیم. ارزش زمانی هر نت در هر ردیف دو برابر بیشتر از نت های شاخه پایینی می باشند.

 

ساختار درختی شکل نت ها بر اساس کشش.-نت های سفید، سیاه،چنگ،دولاچنگ و سه لاچنگ

 

علائم دستوری در تئوری موسیقی

در مواجهه با علائم دستوری باید از دستوراتی تبعیت کرد. مثال هایی برای علائم دستوری: علائم تکرار، تغییر دهنده ها، علائم تکنیکی نظیر استکاتو و لگاتو، تکنیک ریز، اشاره، دراب، ضد ضرب، سنکپ، خطوط اتحاد و اتصال و...

نت نویس برای رساندن نحوه اجرای هر بخش، این علائم اختصاری را در مکان های مناسب درج می کند. همچنین نوازنده با دیدن این علائم هنگام نت خوانی باید حرکت خاصی را انجام دهد تا اجرای او مطابق با استاندارد و الگوهای مشخص شده پیش برود.

 

در پکیج آموزش تئوری موسیقی با تمامی علائم و اصطلاحات کاربردی آشنا می شوید و دانش بالایی در مورد عملکرد هر کدام کسب خواهید کرد.

 

کتاب تئوری موسیقی به زبان ساده

کتاب های زیادی در زمینه مبانی تئوری موسیقی در ایران و جهان به رشته تالیف در آمده اند.  اما استفاده از این کتاب ها برای عامه مردم کار نسبتا سختی است. کتاب های تئوری موسیقی بیشتر برای معلمان و مدرسین کاربرد دارد. درواقع اصولا افرادی در سطح کلان به دنبال خواندن کتاب تئوری موسیقی می روند که قصد دارند تئوریسین موسیقی یا  موسیقیدان شوند. این افراد به عنوان پرفسور موسیقی در دانشگاه ها به تدریس و پژوهش می پردازند، کتاب می نویسند و متدهای نوین ارائه می کنند. به همین دلیل بیشتر افرادی که به  قصد نواختن ساز به سراغ یادگیری تئوری موسیقی میروند در کلاس های حضوری آموزش سازنوازی شرکت میکنند و یا با پکیج آموزش تئوری موسیقی معتبر یاد میگیرند.

به هر حال کتاب های مطرحی در زمینه آموزش تئوری موسیقی در کشور وجود دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از کتاب تئوری موسیقی مصطفی کمال پورتراب- کتاب تئوری بنیادی موسیقی پرویز منصوری- کتاب تئوری موسیقی محسن الهامیان- کتاب تئوری موسیقی کلنل علینقی وزیری- کتاب تئوری موسیقی for dummies مایکل پیلوفر و... که بهترین کتاب ها را میتوانید از فروشگاه نت به نت خریداری کنید.

 

یک مورد را داخل پرانتز برای شما عرض میکنیم که دانستنش خالی از لطف نیست. بعد از آن به ادامه ی مبحث آموزش مبانی و تئوری موسیقی میپردازیم.

 

تئوری موسیقی ایرانی (مبانی موسیقی ایرانی)

برای بسیاری از کاربران این سوال پیش می آید که بین موسیقی دستگاهی ایرانی و تئوری جهانی موسیقی ارتباطی هم وجود دارد یا خیر؟

تئوری موسیقی، الفبای موسیقی بین المللی و پذیرفته شده در تمام جهان است. و همه از آن تبعیت میکنندو ممکن است سبک موسیقی متفاوت باشد. مثلا مبانی موسیقی ایرانی، کامل ترین نظام موسیقی دنیاست مواردی مثل ردیف، دستگاه، آواز، نغمه، گوشه، تصنیف، رنگ، ضربی ها، مفاهیمی مثل نت ایست، شاهد  خاتمه و...  مفاهیمی هستند که فقط در موسیقی سنتی ایرانی رواج دارد.

تئوری موسیقی زبان مشترک جهانی است که همه از طریق نوشتن نت ها، موسیقی را برای هم قابل فهم کرده اند. موسیقی دستگاهی ایران نیز کاملا بر مبنای تئوری موسیقی نت نگاری می شود و هیچ تعارضی با آن ندارد. به عنوان مثال برخی از سازهای موسیقی ایران که قبلا به صورت تجربی استفاده می شدند، زمانی به شکوفایی رسیدند که توسط اساتید بزرگ بر مبنای تئوری موسیقی و نت نویسی برگردانده شد. در این زمینه می توان ساز تنبک را مثال زد. نوازندگان این ساز در مهجوریت کامل بودند، اما از زمانی که استاد حسین تهرانی نت نویسی را برای ساز تنبک به وجود آورد، تحول شگرفی رخ داد و این ساز و نوازندگان آن جایگاه رفیعی در موسیقی ایران به دست آوردند.

 

آموزش کامل تئوری موسیقی

 تئوری موسیقی علمی بسیار گسترده است که از شاخه ها و گرایشات زیادی تشکیل شده و هر روز بر وسعت دامنه این علم،  افزوده می شود. اگر کسی ادعا کند که صفر تا صد تئوری موسیقی را آموزش می دهد، دقیقا مانند فردی است که میگوید صفر تا صد علم فیزیک را تدریس می کنم. این در حالی است که فیزیک از گرایشات بی شماری تشکیل شده است.

پس چیزی به نام صفر تا صد تئوری موسیقی وجود ندارد. اما عبارت صفر تا صد تئوری موسیقی به این معناست که  شما را در زمینه دانش موسیقی به سطحی می رسانیم که جنبه عمومی این دانش را به طور کامل یاد بگیرید و با تمامی قواعد و اصول مبانی تئوری موسیقی آشناشوید و بتوانید از پس موارد مربوطه بر بیایید. تقریبا سر و کار همه نوازندگان و هنرجویان موسیقی با همین علوم مقدماتی و عمومی موسیقی است. این پکیجی که برای شما مهیا کرده ایم آموزش کامل تئوری موسیقی و هر آنچه برای بودن در دنیای موسیقی نیاز دارید را به شما یاد میدهد.

 

چرا باید دوره آموزش تئوری موسیقی را شرکت کنیم؟

 هر کس با هدفی پا به عرصه موسیقی میگذارد و میداند که برای رسیدن به آن هدف شرایط و عواملی نیاز هستند. مثل ابزار مناسب، همت والا، اراده راسخ، تلاش، برنامه ریزی اصولی، امید و اعتماد به نفس. هر کدام از این فاکتورها نقش کلیدی دارند به طوری که چشم پوشی از هر کدام، بقیه را تحت تاثیر قرار میدهد و میتواند باعث عدم رسیدن و تحقق هدف شود. یادگیری و آموزش تئوری موسیقی، بدنه و ابزار اصلی راه پیشرفت در حوزه ی موسیقی است.  با یادگیری تئوری موسیقی شما میتوانید  انواع نت، علامت ها و آواهای مخصوص را بشناسید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

در پکیج آموزش کامل تئوری موسیقی شما میتوانید پایه و اساس موسیقی را یاد بگیرید و آن را برای نواختن انواع ساز به کار ببرید. با شرکت در دوره تئوری موسیقی سایت نت به نت عضو گروه میشوید و علاوه بر تقویت پایه و اساس موسیقی، میتوانید سوال و اشکالات خود را از بهترین اساتید حوزه موسیقی در وب سایت نت به نت بپرسید ، نمونه نت موسیقی مختلفی بنوازید و در کل از نوازنده بودن خود لذت ببرید. برای همیشه که نمیخواهید دست و پا شکسته فقط برای دل خودتان ساز بزنید؟! به هر حال شما هم آرزوی حضور در یک باند یا گروه موسیقی را دارید یا  میخواهید در مواجهه با انواع نت بتوانید آن را بنوازید.

دوره و پکیج آموزش تئوری موسیقی نت به نت در کنار فاکتورهایی که گفته شد، رسیدن به هدف را برای شما سریع تر و با کیفیت تر میکند.

 

تاثیرات منفی آشنا نبودن با تئوری موسیقی

یادگیری تئوری موسیقی برای پیشرفت در موسیقی مهمترین مرحله است. اگر تئوری موسیقی را ندانید، در آینده با محدودیت هایی مواجه میشوید که میتواند شما را از ادامه مسیر دلسرد کند.اگر مبانی موسیقی را ندانید نمیتوانید هر آهنگی را بنوازید،نمیتوانید از روی نت ها بخوانید و بنوازید! به دلیل عدم شناخت نت ها و الفبای موسیقی و قواعد آن نمیتوانید در کارهای گروهی شرکت کنید و هزاران محدودیت دیگر.پس از رویارویی با این مشکلات دو راه پیش روی شما باز میشود خداحافظی با دنیای موسیقی یا بازگشت به عقب و یادگیری مبانی موسیقی. که عموم افراد به دلیل دلسرد شدن کلا موسیقی را کنار میگذراند!

یکی از هنرجویان نت به نت تعریف می کرد: «ما دو تا خواهر بودیم که همزمان به ساز ویولن علاقه مند شدیم. هر دو ساز خریدیم و شروع کردیم به یاد گرفتن. پیشرفت خیلی خوبی داشتیم و  همه جا از ما استقبال می کردن. وقتی دو نوازی میکردیم همه لذت میبردن و تشویقمون میکردن. اما یه فرقی بین من و خواهرم بود. اون تئوری موسیقی رو از اول جدی گرفته بود ولی من اصلا بهایی بهش نمیدادم. هر وقت میگفت تو هم جدی بگیر میگفتم ولمون کن اینا همش بچه بازیه. اصل اینه که بتونی خوب بزنی. تا اینکه یه روز از طرف ارکستر شهرمون فراخوان دادن که نوازنده های ویولن بیان تست بدن. هر دومون ذوق زده و خوشحال رفتیم به سالن تست. خیلی از نوازنده ها اومده بودن. نوبت من شد. استاد یه صفحه نت گذاشت جلوم گفت اینو بزن. من اصلا نت بلد نبودم. به استاد گفتم من نت خونی بلد نیستم. ولی اگه بخواید میتونم یه قطعه خیلی خوب براتون بزنم. هیچ وقت این صحنه رو یادم نمیره. صفحه نت رو با سردی از جلوم برداشت و گفت شما که نت بلد نیستی چرا وقت ما رو میگیری؟ خودمو نباختم و گفتم استاد ولی من مهارتم از نصف اینایی که اومدن تست بدن بیشتره. یه حرفی بهم زد که هنوز تو ذهنم مرور میشه. گفت: اینکه نوازنده خوبی هستی ولی نمیتونی نت خونی کنی، مثل اینه که با یه ماشین درجه یک تو مسابقات اتوموبیل رانی شرکت کنی، ولی ماشینت چرخ نداشته باشه. به همین سادگی منو رد کرد. ولی خواهرم قبول شد و تا امروز بیشتر از ده تا اجرا در ارکسترهای مختلف داشته. الانم کلی شاگرد داره ولی منو هیچکس نمیشناسه و چند وقتی هم میشه که دیگه سازم یه گوشه داره خاک می خوره.» آره عزیزان! آشنایی با تئوری موسیقی کلید پیشرفت شماست.

 

فیلم آموزش تئوری موسیقی

پکیج آموزش تئوری موسیقی نت به نت به تدریس سرکار خانم مینا صابری، شامل 17 فیلم آموزش تئوری موسیقی در 300 دقیقه است. این پکیج نیاز شما به شرکت در کلاس حضوری آموزش تئوری موسیقی را رفع میکند و شما میتوانید در هر زمان و مکانی آموزش بیبنید و در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

ویدیوهای موجود در پکیج آموزش تئوری موسیقی دقیقا مانند شرکت در کلاس تئوری موسیقی و آموزش عملی است چرا که استاد پای تخته، با رسم شکل و توضیح تمام موارد مربوط به یادگیری تئوری موسیقی را به شما می آموزد و هنرجو میتواند همزمان با تماشای فیلم نکات مهم را یاد داشت کند. این نحوه ی آموزش بهترین روش آموزش موسیقی انتخاب شده است. لازم به ذکر است شما با استفاده از ویدیوهای آموزش تئوری موسیقی نت به نت هیچ نیاز دیگری به منابع دیگر و خواندن کتاب تئوری موسیقی نخواهید داشت و به راحتی در منزل تمامی مطالب و عناوین کاربردی تئوری موسیقی را فرا خواهید گرفت.

 

آموزش تصویری تئوری موسیقی

در فیلم آموزش تئوری موسیقی تمامی آموزش به صورت تصویری است و شما میتوانید توضیحات استاد را به صورت تصویری و ویدیوای مشاهده کنید. مزیت این شیوه این است که در هر زمان امکان متوقف کردن آموزش تصویری را دارید و میتوانید آن را مجدد مشاهده کرده و نکات مد نظرتان را یادداشت کنید.

پکیج آموزش تئوری موسیقی به زبان ساده

خب اینجای کار باید کمی بیشتر دقت کنید چرا که میخواهیم نقشه ی راه را به شما نشان دهیم. همان طور که گفتیم موسیقی  دنیای بی کرانی دارد و یادگیری تئوری موسیقی امری خسته کننده و دشوار است. اگر بخواهید با کتاب آموزش تئوری موسیقی شروع کنید امکان دارد حتی یک خط از آن را نیز متوجه نشوید چرا که مطالب این کتاب ها به صورت پیچیده و تخصصی بیان شده است. بنابراین به فردی آشنا و مسلط به این مباحث نیاز دارید که مانند یک استاد مطالب را به زبان ساده و قابل فهم برای شما بیان کند. از طرفی احتمالا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که نمیخواهید هزینه یا زمان زیادی را برای شرکت در کلاس حضوری بگزارید

 باتوجه به این موارد ، ما در مجموعه وبسایت نت به نت، پس از ماهها تلاش بی وقفه پکیج آموزش تئوری موسیقی را به صورت کاملا کاربردی و خوب برای همه هنرجویان موسیقی فراهم کرده ایم. مدرس دوره تئوری موسیقی، سرکار خانم مینا صابری هستند. مدرسی با تجربه، فارغ التحصیل رشته موسیقی با چندین سال سابقه تدریس که مباحث سخت و خشک تئوری موسیقی رو با زبانی ساده ، روان و قابل فهم برای هر سطح از سواد و دانش به شما آموزش میدهند. فرقی ندارد شما درامر باشید یا نوازنده گیتار. موسیقی سنتی کار کنید یا پاپ. خواننده باشید یا آهنگساز. تئوری موسیقی، پایه و اساس همه رشته های هنر موسیقی است که  به زمان و مکان محدود نیست . آموزش تئوری موسیقی میتونه شما رو به منظومه ای لایتناهی از خلق آثار متصل کنه. با این تفاسیر اگه موافق باشید قسمت اول پکیج آموزش تئوری موسیقی را رایگان مشاهده کنید:

 

درس اول پکیج آموزشی تئوری موسیقی

 

 

در پایان این مطلب ویدیویی به صورت خلاصه قسمت های مختلف دوره تئوری موسیقی برای شما قابل مشاهده است. با ما همراه باشید.

 

فهرست سرفصل های پکیج آموزش تئوری موسیقی

 

فهرست دروس بسته آموزش تئوری موسیقی

 

مینا صابری،مدرس دوره آموزش تئوری موسیقی

 

مینا صابری، مدرس پکیج آموزش تئوری موسیقی در ویدیوی زیر با شما هنرجویان در مورد این بسته و روش تدریسشان اطلاعاتی در اختیارتان قرار میدهد که دیدنش قطعا مفید است. پیشنهاد میکنیم اگر تصمیم جدی برای یادگیری تئوری موسیقی دارید . صحبت های ایشان را به دقت گوش کنید . 

 

۳۰۰ دقیقه ویدئوی اثر بخش ، که با دیدن آن تئوری موسیقی را هضم میکنید

اعضای تیم وبسایت نُت به نُت  ماهها وقت و انرژی گذاشتند تا محصول ارزشمندی را برای شما علاقه مندان به موسیقی آماده کنند. خدا رو شاکریم که یک بار دیگر توانستیم آموزشی در خور هنرجویان عزیز وب سایت نت به نت آماده کنیم و سبب پیشرفت روزافزون آنها در حوزه ی موسیقی شویم. همان طور که گفتیم مباحث پایه ای، مهم، سخت و پیچیده در تئوری موسیقی را در قالب ۳۰۰ دقیقه فیلم آموزشی، و در ۱۷ قسمت ،با زبانی ساده و روان، توسط مدرس تئوری موسیقی خانم مینا صابری، در قالب پکیج آموزش تئوری موسیقی برای شما مهیا کرده ایم. این پکیج مختص به همه اهالی موسیقی و نوازندگان همه ی سازها می باشد. کسانی که قصد دارند نوازنده، خواننده و یا حتی آهنگساز بشوند میتوانند این پکیج شگفت انگیز را خریداری کنند. شبیه و نمونه این پکیج در هیچ کجای فضای مجازی یافت نمیشه،ویدئوهایی با کیفیت بالا و گفتار شیوا و دلنشین، که تمام قفل های مبحث سنگین آموزش تئوری موسیقی رو برای علاقه مندان باز میکند. اگه به فکر پیشرفت و رسیدن به آینده ای درخشان هستید این محصول طلایی رو از دست ندید.

 

 

دوره آموزش تئوری موسیقی

 

نظرات هنرجویان دوره آموزش تئوری موسیقی

اگر موافق هستید بشنویم نظر چندتا از هنرجویان را در مورد خرید پکیج آموزش تئوری موسیقی

 

 نظر کامران از شیراز

 

 

 

نظر مریم از تهران

 

 

نظر فرشته از تهران

 

 

 

مزایای خرید دوره تئوری موسیقی:

 

  • عدم نیاز به شرکت در کلاس تئوری موسیقی حضوری
  •  
  • امکان یادگیری اصولی آهنگ و نوازندگی انواع ساز
  •  
  • امکان برقراری ارتباط با دنیای موسیقی به زبان های فارسی و غیر فارسی
  •  
  • توانایی شرکت و عضویت در گروه های هم نوازی
  •  
  • ایجاد تحولی جدید در روند یادگیری موسیقی(سریع، آسان و با کیفیت بیاموزید)
  •  
  • صرفه جویی در وقت
  •  
  • پشتیبانی لحظه ای از طریق تلگرام.
  •  
  • بی نیاز به مطالعه و هرگونه منابع سخت و پیچیده.
  •  
  •  حذف تمام محدودیت های ناشی از ندانستن .
  •  
  • صرفه جویی در هزینه های آموزشی با عدم مراجعه به موسسات.

 

 

 حجم کل فایلها 1.70 گیگابایت میباشد که ویدئوها داخل فولدر زیپ شده مخصوص به هر درس میباشد . پس از دانلود آنها را آنزیپ کنید و سپس مشاهده کنید . دوستان توجه کنید ، پیش از خرید دوره تئوری موسیقی فیلتر شکن خود را قطع کنید تا در فرآیند خرید به مشکل برنخورید . 

 

 

توجه فرمایید !!! هرگونه تکثیر و انتشار ویدئوهای این بسته آموزشی ، از نظر انسانی و شرعی غیر مجاز است و در صورت مشاهده پیگرد قانونی دارد

 

 

شاید بخواهید از ساختار کل محتوای این بسته بدانید و با نحوه آموزش خانم مینا صابری آشنا شوید. اگر موافق باشید تیزری از مجموع 17 درس این بسته را که تیم نُت به ُنت برایتان فراهم کرده اند را مشاهده کنیم . 

 

 

سوالات متداول

مجموعه ای از قوانین، قواعد و اصطلاحات پذیرفته شده موسیقی که نحوه اجرای موسیقی را بیان می کند. این شاخه نظری به نوعی زبان مشترک و بین المللی موسیقی به حساب می آید. این علم شامل تعریف الفبای مشترک قابل درک مثل نت، خطوط حامل، میزان، کلید و مفاهیم بنیادی مثل ریتم، ملودی، شدت، تمپو، دیرند و علائم اختصاری یا علامت های دستوری است.
پاسخ هم خیر است هم بله. در قالب یک مثال پاسخ این سوال را بررسی می کنیم. همه ما می توانیم با فشار دادن دکمه شات دوربین، عکاسی کنیم. از انواع مناظر و رویدادها عکس بگیریم. حال دوربین را می دهیم به دست فردی که دانش عکاسی دارد و به صورت تخصصی آن را یاد گرفته است. آیا سطح و کیفیت عکس هایی که او خواهد گرفت، با سطح و کیفیت عکس های ما یکی خواهد بود؟ مسلما خیر! تئوری موسیقی نیز چنین نقشی در تخصص یک نوازنده خواهد داشت. به طور کلی تئوری موسیقی کلاس، سطح و آگاهی هنرجو در مسیر هنری را به شدت ارتقا می دهد.
علم تئوری موسیقی بسیار گسترده است و نوازندگان نیازی ندارند همه جوانب آن را یاد بگیرند. اصولا کسانی در سطح کلان به دنبال این مقوله می روند که قصد دارند تئوریسین موسیقی یا در یک کلمه، موسیقی دان شوند. این افراد به عنوان پرفسور موسیقی در دانشگاه ها به تدریس و پژوهش می پردازند، کتاب می نویسند و متدهای نوین ارائه می کنند. اما دانستن بخش عمومی تئوری موسیقی امری ضروری است. بدون توانایی نت خوانی و آشنایی با اصطلاحات بنیادی و اولیه ی موسیقی نمی توان به سطوح حرفه ای رسید.

توجه !

برای دریافت کامل ویدیوهای آموزشی این پکیج ، ابتدا از طریق کادر زیر پکیج مربوطه را خریداری نمایید.

سپس آن را از طریق پروفایل کاربری خود دانلود کنید. 

دروس موجود در این پکیج آموزشی به صورت تک درس نیز در وب سایت وجود دارد که از طریق فهرست زیر قابل دسترس می باشد.

در صورت خرید این آموزش به صورت پکیج به جای خرید تک درس های آن ، حداقل 50 درصد هزینه ی خرید شما کاهش می باید.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (5)

Taha Afzali

تاریخ ارسال :1399/12/30

سلام من خیلی مشتاق بودم ابن بسته رو با تخفیف بخرم رو این حساب که شب یلدا تخفیف گذشاته بودید چرا الان نذاشتید؟

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما، حتماً به زودی باز هم جشنواره تخفیفی خواهیم داشت. از همراهی شما سپاسگزاریم

زهرا شم آبادی

تاریخ ارسال :1400/10/04

سلام و خسته نباشید به تیم خوب و عالی نت به نت. من توی جشنواره ی یلدا تهیه کردم.واقعا عالی هست و تدریس عالی.ممنون از خانم صابری عزیزم⚘⚘⚘

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما و سپاس از همراهی و حمایت شما. همواره پیروز و سربلند باشید.

محمود مهتابی

تاریخ ارسال :1401/04/15

با سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز اقای علی اقبال . من بسته اموزش تِیوری موسیقی رو از سایت شما تهیه کردم . یک سوال دارم از حضورتان .متشکر میشم اگه بفرمایید که این اموزش براساس کدام کتاب تیوری موسیقی هست . چون میخوام کتابشو هم تهیه بکنم . سپاس گذارم از جنابعالی

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما. ممنون از ابراز لطفتون. این بسته سر فصلهای مهم تئوری موسیقی رو آموزش داده و بر اساس کتاب خاصی نیست.

مجتبی میرزایی

تاریخ ارسال :1401/10/16

قیمت ها نجومی

وبسایت نُت به نُت

دوست عزیز سلام. این پکیج که کل مباحث تئوری موسیقی رو به راحت ترین شکل بیان کرده، انصافا نجومی نیست. قیمت واقعی اون بسیار بیشتر از این مبلغه

وحید شهبازی

تاریخ ارسال :1402/03/11

سلام خیلی ممنون از زحمات شما بابت این پکیج ارزنده با توجه به اینکه تاریخ انتشار پکیج سال 1398 بوده و اکنون 1402 هستیم آیا پکیج نیاز به به روزرسانی و آپدیت مسایل ندارد؟

وبسایت نُت به نُت

درود بر شما ممنون از لطفتون. تئوری موسیقی از ثابت هایی قراردادی تشکیل شده که در گذر زمان تغییر نمی کنه. به خطر همین این پکیج خمیشه می تونه مورد استفاده قرار بگیره

سبد خرید 0
تماس با ما