فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آموزش آهنگ بلال بلالم برای سه تار

  • انتشار1398/07/26
آموزش آهنگ بلال بلالم برای سه تار

 

سلام بر همراهان عزیز سایت نت به نت. برای این درس ترانه محلی بلال بلالم را برای شما در نظر داریم. ترانه ای شیرازی که به گوش همه شما آشناست. همواره خط مشی ما بر این بوده که سلائق طیف گسترده ی همراهان خود را محترم شماریم. و از آنجا که دوستان در خواست های مکرری ارسال میکنند تا به آهنگ های غیر مبتنی بر دستگاه ها هم بپردازیم، این درخواست ها رو محترم شمرده و گاه بین تک آهنگهای خود از موسیقی فولکوریست و محلی نیز استفاده می کنیم.

 

آموزش سه تار در وب سایت نت به نت

 

به طور کلی ترانه، زیر مجموعه ای از شعر حساب میشود. اگر بخواهیم تعریف مناسبی از ترانه داشته باشیم، ترانه سبکی است جدا از بقیه سبکها که متکی به قالب شعرش می باشد. و سعی در بیان احساسات و موضوعات سیاسی و اجتماعی دارد. و کاملا بر اساس آهنگی از پیش ساخته شده است.

 

 

چگونه با سه تارنوازی به آرامش برسیم

 

 

به بیان واضح تر، شعر مستقل است. و آهنگسازان، خلق ملودی و آهنگسازی خود را بر اساس آن شعر عرضه می کنند. اما در ترانه این قضیه بر عکس است. ملودی های یک ترانه از قدیم الایام سینه به سینه گردیده و چرخیده و بین پیر و جوان گشته، و در این بین ترانه سرایان برای این موسیقیِ آماده، شعر های مختلفی می سازند که گاها بعضی از آنها بسیار شیرین و دلپذیر میگردد. به طوری که گاهی دیده شده موسیقی های مبتنی بر ترانه، حتی در محبوبیت، گوی سبقت را از موسیقی های مبتنی بر شعر ربوده اند.

و از آنجا که عموما ریشه شکل گیری آهنگ یک ترانه مشخص نیست، دلیلی است بر اینکه یک ترانه را با صدای خواننده های بیشماری می شنوید. درست مثل همین آهنگی که امروز برای شما در نظر گرفته ایم.عارف قزوینی، ملک الشعرای بهار، قیصر امین پور، سعید بیابانکی ،صائب تبریزی، نشاط اصفهانی ، کورش یغمایی و ... چند تن از ترانه سرایان این آب و خاک بوده اند و هستند.

ضرب آهنگ شاد این آهنگ برای علاقه مندان سه تار میتواند تجربه شیرینی را در امر یادگیری رقم بزند. ضمنا یادگیری این آهنگ برای عزیزان تار نواز هم کاملا میسراست. ترانه امروز به همراه نت آهنگ آن به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. موفق باشید.

 

دانلود نت آهنگ بلال بلالم

 

ویدئوی آموزشی آهنگ بلال بلالم

 

توجه !

این پست آموزشی رایگان است.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (1)

محمدباقر قمری

تاریخ ارسال :1398/08/07

درود بر آقای اقبال عزیز امیدوارم که همیشه سالم و شاد باشید. من سه تار رو خودم شروع کردم و از سایت و کانال شما خیلییییییی استفاده کردم و نکات و تکنیک های مختلف و زیادی یاد گرفتم. از خدا واستون بهترین هارو می‌خوام که بدون چشم داشت سعی در کمک و نشر موسیقی دارید. سپاسگزارم⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

سبد خرید 0
تماس با ما