فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آموزش آهنگ عزیز بشین به کنارم برای سه تار

  • انتشار1398/06/17
آموزش آهنگ عزیز بشین به کنارم برای سه تار

 

آموزش ترانه خراسانی عزیز بشین به کنارم برای سه تار

سلام و درود خدمت همه خوبان و همراهان عزیز سایت نت به نت برای درس امروز آهنگ نوستالژیک و خاطره انگیز "عزیز بشین به کنارم" را در نظر گرفته‌ ایم. مطمئنا همه شما با این آهنگ قدیمی و خوش ساخت آشنا هستید. از دیرباز تا کنون، این آهنگ محلی در محافل و دورهمی های خانواده های ایرانی اجرا شده و باعث شادی و فراحت حال جمع گشته.

 

آموزش سه تار در وب سایت نت به نت

 

 یادی کنیم از زمانی نه چندان دور که فامیل همه به اتفاق در شبهای طولانی زمستان گرداگرد کرسی داغ و دلچسب خانه مادربزرگ می ‌نشستند و به شعر خوانی و لطیفه گویی و گفت و شنود می پرداختند. زمانی که دل ها به یکدیگر نزدیک تر می نمود و هنوز با هجمه تکنولوژی و عصر دیجیتال مواجه نگشته بود. به اصرار همه، پدربزرگ سه تار خود را از سینه دیوار به میان می آورد و بعد از گردگیری و تنظیم کوک آن، با تکنوازی های خود همه را مشعوف می نمود. سپس با درخواست همه آهنگی را می نواخت، باب طبع جمع. یکی از این آهنگ ها همین آهنگ "عزیز بشین به کنارم" بود. پدربزرگ با احساسات ناب خودش آن را می نواخت و همگی از کوچک و بزرگ دست می زدند و به هنگام تکرار جمله با خنده و شادمانی می خواندند:

عزیز بشین به کنارم

عزیز بشین به کنارم

 صدای قل قل سماور زغالی بلند می ‌شد و مادربزرگ بعد از این بزم دل انگیز، همه را به یک چای قند پهلوی داغ در آن شب های پر از احساس دعوت می نمود. یاد باد آن روزگاران یاد باد...

 زمانه همیشه در حال تغییر است. هرچند که خانواده ‌ها کوچک تر شدند و روابط بیشتر از طریق فضای مجازی دنبال می گردد، ولی هنوز هم در رگ مردمان این سرزمین مهربانی و محبت در لوای هم دلی ها جریان دارد. هنوز هم جدایی های ناشی از عصر جدید نتوانسته عطوفت را از دل پاک و پر احساس این سرزمین برباید. هنوز هم در گرفتاری های عصر مدرن در هر فرصتی که پیش آید دوستان و آشنایان گرد هم جمع می شوند، شاید دیگر از پدربزرگ و سه تارش، از مادربزرگ و چایی ذغالی اش خبری نباشد؛ اما هنوز هم عشق هست، محبت هست، همدلی و هم زبانی هست. این خصلت ماست.

 

چگونه با سه تار به آرامش برسیم؟

 

 

پس از رجوع به گذشته ها کمی به زمان حال برگردیم. عزیزان من! آهنگ "عزیز بشین به کنارم" که آن را با صدای خواننده های زیادی شنیده اید، از جمله آهنگ هایی است که یادگیری آن با سازهای سنتی، علی الخصوص تار و سه تار بسیار دلچسب و شیرین است. در هر محفلی می‌ توانید آن را بنوازید و موجب شادمانی و نزدیک تر شدن افراد آن جمع گردید. یادگیری این آهنگ چندان سخت نیست و با کمی ممارست در تمرین می توانید خیلی زود آن را به گنجینه آهنگ های خود بیفزایید. دقت داشته باشید که ما با ساده ترین زبان ممکن این آهنگ را به شما آموزش می دهیم و برای یادگیری آن به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد. شما با پرداخت مبلغی اندک، هم از آموزش کامل این آهنگ بهره برده هم نت آن را می توانید داشته باشید. ملتفت باشید که برای تهیه نت آهنگ ها از سایت های دیگر می بایست مبلغی حدود ۴ هزار تومان پرداخت کنید. ما در این جا همه را برایتان مهیا کرده ایم. از آموزش ساده و کامل تصویری تا  نت آهنگ ها. برای ما راحتی و آسایش شما در امر یادگیری موسیقی و به ویژه ساز دلربای سه تار از اهم اولویت ها به شمار می رود و همانگونه که قبل تر نیز عرض نمودیم این مبلغی که برای آهنگ ها می پردازید، شاید برای شما مبلغ ناچیزی باشد، ولی کمک بزرگی است برای ما تا بتوانیم با قدرت و انگیزه بالا، افتخار خدمت گذاری به شما را تداوم بخشیم. این آهنگ فولکلور خراسانی تقدیم به شما.

 

پیروز باشید.

 

 

نُت آهنگ «عزیز بشین به کنارم » به همراه ویدئوی آموزشی داخل فایل دانلودی قرار دارد . حجم فایل 105 مگابایت است . فایل به صورت zip میباشد . بعد از دانلود آن را unzip کنید و استفاده کنید . توصیه میکنم هنگام خرید، فیلتر شکن خود را غیرفعال کنید . 

 

 

قسمتی از درس « عزیز بشین به کنارم »

 

توجه !

برای نمایش کامل ویدیوی درس بالا ابتدا از طریق کادر زیر درس مربوطه را خریداری نمایید.

سپس آن را از طریق پروفایل کاربری خود دانلود کنید. 

در صورت خرید پکیج مربوط به این آموزش ، به جای خرید تک درس ها ، حداقل 50 درصد هزینه ی خرید شما کاهش می باید.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما