فروشگاه

پست های آموزشی

پست آموزشی

آموزش آهنگ در فکر تو بودم برای سه تار

  • انتشار1397/11/01
آموزش آهنگ در فکر تو بودم برای سه تار

سلام و درود حضور شما دوستان و همراهان عزیز نت به نت. در این بخش آهنگ زیبا و جاویدان «در فکر تو بودم» از ساخته های علی اکبر خان شیدا از آهنگسازان و شاعران معاصر ایران را به شما آموزش میدهیم. این تصنیف در دستگاه ماهور می باشد. اين آهنگ توسط بانو مرضیه و شیدا جاهد خوانده شده است. ریتم این آهنگ 6/8 است و آهنگ خیلی شادی است. دوستانی که درخواست آهنگ شاد کرده بودند می توانند از نواختن این آهنگ لذت ببرند و همچنین عزیزانی که مشغول به یادگیری درسهای بسته آموزشی ماهور هستند برای تنوع و تغییر حال و هوای خودشان میتوانند این آهنگ شاد را نیز تمرین کنند. پیشنهاد بنده به شما این است که به عنوان کادوی تولد به عزیزانتان این آهنگ را هدیه بدهید. کاری که خود بنده انجام دادم این بود که این آهنگ را نواختم و ضبط کردم و برای همسرم در تلگرام ارسال کردم به قول خود او: «از هر کادویی برایم بهتر بود». شما هم میتوانید این کار را انجام بدهید و بازخوردهای خوبی دریافت خواهید کرد.

 

آموزش سه تار در وب سایت نت به نت

 

متن شعر آهنگ «در فکر تو بودم»

در فکر، در فکر، در فکر تو بودم که یکی حلقه به در زد، 

جانم حلقه به در زد، عزیز حلقه به در زد

گفتم صنما، قبله نما، بلکه تو باشی، تو باشی، تو باشی

تو که بی وفا نبودی، پرجور و جفا نبودی

آنکه مرا از تو جدا می کند، خیر نبیند که چها می کند، خیر نبیند که چها میکند

 

آموزش آهنگ برای سه تار

 

هنرجویان عزیز، برای آموزش بهتر آهنگ، لطفا ابتدا فایل نت آهنگ را دانلود و پرینت نموده و هنگام تمرین از نسخه کاغذی آن استفاده کنید تا در هنگام انجام تمرینات، تسلط و سهولت بیشتری در یادگیری داشته باشید. در آغاز، هر قسمت از آهنگ را به طور جداگانه تمرین نمایید تا مهارت کافی را بدست آورید، سپس به سراغ قسمت های بعدی بروید. پیشنهاد میکنم پس از آموختن ملودی و آهنگ این ترانه، شعر آن را نیز هنگام نواختن بخوانید و از شنیدن و اجرای آن، لذت ببرید.

 

نت آهنگ به همراه فایل صوتی و ویدیوی آموزشی داخل فایل دانلودی قرار دارد. حجم فایل 92 مگابایت است. فایل به صورتzip میباشد. بعد از دانلود، ابتدا آن را unzip و استفاده کنید. توصیه می‌کنیم هنگام خرید، حتماً فیلتر شکن خود را غیرفعال کنید.

 

قسمتی از ویدیوی آموزشی آهنگ در فکر تو بودم را مشاهده کنید

 

توجه !

برای نمایش کامل ویدیوی درس بالا ابتدا از طریق کادر زیر درس مربوطه را خریداری نمایید.

سپس آن را از طریق پروفایل کاربری خود دانلود کنید. 

در صورت خرید پکیج مربوط به این آموزش ، به جای خرید تک درس ها ، حداقل 50 درصد هزینه ی خرید شما کاهش می باید.

برخی محصولات فروشگاه

همه موارد

نظر دهید (برای اعضا)

به این مورد امتیاز بدهید

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما