فروشگاه

مقالات

مقالات

معرفی کتاب « جان مریم »

  • انتشار1397/10/03
  • بازدید
معرفی کتاب « جان مریم »

بدون شک هر نوازنده ای بعد از گذراندن درسهای ابتدایی و رسیدن به مرحله آهنگ به دنبال تجربه آهنگ های گوناگون است تا هم خود از آهنگها لذت ببرد و هم اینکه تجربه و احساس خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارد . قابل توجه نوازندگان تار و سه تار که قصد دارند آهنگهای قدیمی و جاودان ایرانی را بنوازند . کتاب حاضر با نام « جان مریم » به گرد آوری و تالیف جناب آقای انوش جهانشاهی از « نشر هستان » میباشد .

 

معرفی مجموعه کتابهای دلنوازان

 

این کتاب با 22 آهنگ زیبا که اکثر آنها ترانه ها و تصنیف های قدیمی ایرانی هستند ، نیازهای ابتدایی شما برای نواختن آهنگهای گوناگون را تامین میکند . این کتاب جلد اول از یک مجموعه چهار جلدی است به نامهای « غوغای ستارگان » ، « آتش کاروان » ، « پیک سحری » است . اکثر هنرجویان تارو سه تار که به دنبال نواختن آهنگ هستند این مجموعه کتاب را تهیه میکنند .

 

براي تهيه کتاب آموزشی جان مريم اينجا کليک کنيد

 

آهنگهای کتاب «جان مریم » برای نوازندگان مبتدی بسیارمناسب است و دراجرای آنها به مشکل بر نمی خوردند در ضمن اگر علاقه مند به خواندن و نواختن باشید این مجموعه بسیار مفید خواهد بود ، چون شعر آهنگ به انگلیسی زیر نتها نوشته شده و همچنین در پایان نت هر آهنگ ، شعر آن به فارسی نوشته شده است .

 

نظر دهید (برای اعضا)

Captcha

نظرات (0)

تاکنون نظری ثبت نشده است.

سبد خرید 0
تماس با ما